Σάουμπερ: Δεν δόθηκε εντολή στον Πέρεζ!

Σάουμπερ: Δεν δόθηκε εντολή στον Πέρεζ!

Ο ιδρυτής και συνιδιοκτήτης της ομάδας Πήτερ Σάουμπερ αρνείται ότι δόθηκε εντολή προς τον οδηγό τους Σέρτζιο Πέρεζ να κόψει ρυθμό στο τέλος του αγώνα και να παραμείνει στη 2η θέση.

Σάουμπερ: Δεν δόθηκε εντολή στον Πέρεζ!
Ο ιδρυτής και συνιδιοκτήτης της ομάδας Πήτερ Σάουμπερ αρνείται ότι δόθηκε εντολή προς τον οδηγό τους Σέρτζιο Πέρεζ να κόψει ρυθμό στο τέλος του αγώνα και να παραμείνει στη 2η θέση.

Ο Μεξικάνος ταλαντούχος οδηγός που ανήκει στην ακαδημία οδηγών της Ferrari
Κλείσιμο
πίεζε τον Αλόνσο για την πρώτη θέση λίγο πριν το πέσιμο της καρό σημαίας. Τότε άκουσε από το team radio της ομάδας: «Πρόσεχε χρειαζόμαστε αυτή τη θέση, το αποτέλεσμα αυτό είναι πολύ σημαντικό για μας».

Σχεδόν ταυτόχρονα ο Πέρεζ έκανε λάθος στην προτελευταία στροφή χάνοντας στιγμιαία τον έλεγχο της C31 που υπέστρεψε και το πάτημα πάνω στο βρεγμένο κερμπ τον οδήγησε εκτός πίστας. Ευτυχώς για τον ίδιο μπόρεσε να επανέλθει και να ανεβάσει την Ελβετική ομάδα για πρώτη φορά στην ιστορία της στο 2ο σκαλί του βάθρου. 

Παρακολουθώντας ξανά και ξανά τα replay της εξόδου του Μεξικάνου είναι προφανές πως η έξοδός του δεν είναι «θέατρο». Δε θα μπορούσε να είναι!

Μετά το τέλος του αγώνα ο Πέρεζ έπεσε στην αγκαλιά του Αλόνσο και τον συνεχάρη. Στο βάθρο το κλίμα ήταν πανηγυρικό χωρίς εντάσεις ενώ η γλώσσα του σώματος του Μεξικάνου στη συνέντευξη Τύπου δεν έδειχνε ότι είχε συμβεί κάτι αντιαθλητικό. Ο Πέρεζ αντίθετα παραδέχτηκε ότι δεν ήταν εύκολο να περάσει τον Αλόνσο: «Πλησίαζα το Φερνάντο στο τέλος. Ήξερα ότι έπρεπε να τον περάσω όσο πιο σύντομα γίνεται γιατί τα εμπρός ελαστικά μου δεν κρατούσαν πια στις γρήγορες καμπές όσο πλησίαζα. Δεν ήταν εύκολο. Μετά γλίστρησα στη στροφή πάτησα το κερμπ και βρέθηκα εκτός πίστας. Κάπου εκεί τελείωσαν οι ελπίδες μου για νίκη».

Μιλώντας σχετικά ο Πήτερ Σάουμπερ τόνισε: «Του είπαμε να προσέξει γιατί χρειαζόμασταν το αποτέλεσμα καθότι πίσω μας όλοι οι συναγωνιστές μας ήταν μέσα στους βαθμούς. Χρειαζόμασταν το αποτέλεσμα και όχι τη συγκεκριμένη θέση οπότε υπήρξε κάποια ασυνεννοησία».

Ο Ελβετός αρνήθηκε οποιαδήποτε συζήτηση με τη Ferrari επί του θέματος κατά τη διάρκεια του αγώνα. Θυμίζουμε ότι η ελβετική ομάδα χρησιμοποιεί κινητήρες Ferrari ενώ οι φήμες ότι ο Πέρεζ θα αντικαταστήσει άμεσα το Μάσα στο κόκπιτ της F2012 δίνουν και παίρνουν τον τελευταίο καιρό.  

Η ανάλυση του αγώνα δείχνει ότι η Sauber ήταν ταχύτερη καθότι έφθειρε λιγότερο τα ενδιάμεσα ελαστικά. Η ίδια εικόνα όμως συνεχίστηκε και όταν οι πιλότοι έβαλαν σλικ ελαστικά. Ο Πέρεζ επέλεξε τη σκληρή γόμα και ο Αλόνσο τη μέση. Δεδομένης της διακύμασνης ρυθμού του Ισπανού είναι δύσκολο να κρίνει κανείς αν κινούνταν οριακά ή έπαιζε άμυνα γνωρίζοντας πως αν χρειαστεί το μονοθέσιο του θα μπορούσε να δώσει κάτι παραπάνω στο φινάλε. Όπως και να έχει αυτή η μάχη δεν έγινε ποτέ.




Ο Πέρεζ πιέζει τον Αλόνσο χτες στη βρεγμένη πίστα της Σεπάνγκ.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Δείτε Επίσης