Ο Πετρόφ έφαγε τη θέση του Τρούλι!
Ο Πετρόφ έφαγε τη θέση του Τρούλι!
Η ομάδα της Caterham (πρώην Lotus) αποφάσισε να αντικαταστήσει τον 37χρονο Ιταλό πιλότο με τον 27χρονο Ρώσο όχι τόσο για αθλητικούς όσο για οικονομικούς λόγους.
UPD:
6
ΣΧΟΛΙΑ
Η ομάδα της Caterham (πρώην Lotus) αποφάσισε να αντικαταστήσει τον 37χρονο Ιταλό πιλότο με τον 27χρονο Ρώσο όχι τόσο για αθλητικούς όσο για οικονομικούς λόγους.
Συναντήσαμε πριν λίγες μέρες τον Βιτάλι Πετρόφ στην παρουσίαση των νέων ελαστικών της Pirelli στο Άμπου Ντάμπι. Παρότι οι φήμες οργίαζαν ότι έχει κλείσει συμφωνία να είναι ο δοκιμαστής της Ιταλικής εταιρείας κατασκευής ελαστικών το 2012 ο ίδιος αρνούνταν να το επιβεβαιώσει. Χαμογελούσε με νόημα «μην αποκλείεται να βρεθώ στο grid στην Αυστραλία» έλεγε. Βέβαια αυτό ερχόταν σε αντίθεση με τις διαθέσιμες θέσεις η μόνη που υπήρχε ήταν μια στην HRT, επιλογή που δεν έδειχνε να έχει λογική για τον Πετρόφ.
Προφανώς όμως όπως αποδείχτηκε χτες, ο Ρώσος πιλότος με την αξιοσέβαστη στήριξη από χορηγούς της πατρίδας του, είχε κατά νου, άλλα πράγματα. Από τη στιγμή που έμαθε ότι η Lotus (πρώην Renault) τον αντικαθιστά με τον Γκροζάν (ελέω Total) άρχισε τις επαφές με όλες τις ομάδες που ζητούσαν χρήματα για μια θέση. Στο παρασκήνιο δόθηκε μάχη και για τη θέση του Χούλκενμπεργκ στη Force India και για τη θέση του Σένα στη Williams.
Από κει και πέρα η Caterham προφανώς είχε να επιλέξει ανάμεσα στο οδηγικό ταλέντο του Τρούλι
Συναντήσαμε πριν λίγες μέρες τον Βιτάλι Πετρόφ στην παρουσίαση των νέων ελαστικών της Pirelli στο Άμπου Ντάμπι. Παρότι οι φήμες οργίαζαν ότι έχει κλείσει συμφωνία να είναι ο δοκιμαστής της Ιταλικής εταιρείας κατασκευής ελαστικών το 2012 ο ίδιος αρνούνταν να το επιβεβαιώσει. Χαμογελούσε με νόημα «μην αποκλείεται να βρεθώ στο grid στην Αυστραλία» έλεγε. Βέβαια αυτό ερχόταν σε αντίθεση με τις διαθέσιμες θέσεις η μόνη που υπήρχε ήταν μια στην HRT, επιλογή που δεν έδειχνε να έχει λογική για τον Πετρόφ.
Προφανώς όμως όπως αποδείχτηκε χτες, ο Ρώσος πιλότος με την αξιοσέβαστη στήριξη από χορηγούς της πατρίδας του, είχε κατά νου, άλλα πράγματα. Από τη στιγμή που έμαθε ότι η Lotus (πρώην Renault) τον αντικαθιστά με τον Γκροζάν (ελέω Total) άρχισε τις επαφές με όλες τις ομάδες που ζητούσαν χρήματα για μια θέση. Στο παρασκήνιο δόθηκε μάχη και για τη θέση του Χούλκενμπεργκ στη Force India και για τη θέση του Σένα στη Williams.
Από κει και πέρα η Caterham προφανώς είχε να επιλέξει ανάμεσα στο οδηγικό ταλέντο του Τρούλι
και στα χρήματα του Πετρόφ. Μέτρησε το δεύτερο αν και δεν θα πρέπει να είμαστε άδικοι με το Ρώσο πιλότο. Ο Πετρόφ έχει αποδείξει με εμφανίσεις όπως αυτή στο Άμπου Ντάμπι του 2010 όπου στέρησε από τον Αλόνσο τον τίτλο αλλά και αυτή στην Αυστραλία το 2011 όπου ανέβηκε για πρώτη και μοναδική ως τώρα φορά στην καριέρα του στο βάθρο ότι έχει την ικανότητα να οδηγήσει σε υψηλό επίπεδο.
Αναμφίβολα δεν είναι γεννημένος πρωταθλητής, επιπλέον τα χρήματα των Ρώσων χορηγών του έδωσαν την ευκαιρία να δείξει τις ικανότητές του αλλά αυτό δε μειώνει την αξία του που είναι σημαντική.
Κατά την προσωπική μας άποψη ο Τρούλι στη δύση της καριέρας του πλέον, παρέμενε στη F1 περισσότερο για να εξυπηρετεί τις άλλες του δραστηριότητες παρά γιατί τον έκαιγε το πάθος να αγωνίζεται.
Αυτό σε κάποιο βαθμό αποδεικνύεται και από τις δηλώσεις του, κόσμιες και προσεκτικές πιθανόν να προσδοκά κάποια συνεργασία με την Caterham σε άλλο επίπεδο, ίσως να έχει κλείσει ήδη η δουλειά ως μέρος της συμφωνίας για την απομάκρυνσή του: «Δεν εξεπλάγην. Ήμουν προετοιμασμένος για την πιθανότητα απομάκρυνσής μου από την Caterham. Ξέρω τις οικονομικές δυσκολίες που υποχρέωσαν την ομάδα να αναζητήσει οδηγό που χαίρει χορηγικής υποστήριξης. Ελπίζω με την συνδρομή του Πετρόφ να διασφαλιστεί το μέλλον όσων εργάζονται σ’ αυτή την ομάδα».
Η απομάκρυνση του Τρούλι αυτόματα συνεπάγεται ότι η Ιταλία για πρώτη φορά από το 1970 θα βρεθεί χωρίς εκπρόσωπο στη F1. Μιλώντας σχετικά ο Γιάρνο Τρούλι τόνισε: «Δεν υπάρχει σύστημα στη χώρα μας που να βοηθά τους νέους να φτάσουν σε υψηλό επίπεδο. Οπότε αυτό ήταν μοιραίο να συμβεί. Υπάρχουν ταλέντα αλλά χωρίς υποστήριξη οι ελπίδες του ψαλιδίζονται».
Για το θέμα εξέφρασε την άποψή του και ο αγωνιστικός διευθυντής της Ferrari, Στέφανο Ντομενικάλι: «Η Ferrari μέσω της ακαδημίας οδηγών έχει επενδύσει σε ένα μακροχρόνιο σχέδιο για να φτιάξει την νέα γενιά οδηγών σε συνεργασία με τη CSAI. Σημειώστε δυο ονόματα για το μέλλον του Ραφαέλι και του Μπράντον».
Από την πλευρά του ο Πετρόφ τώρα ήταν όλο χαμόγελα χτες στο εργοστάσιο της ομάδας όπου του πήραν μέτρα για κάθισμα: « Φυσικά δεν είναι καλό ότι έχασα το πρώτο τεστ αλλά είμαι χαρούμενος που θα βρεθώ στο δεύτερο στη Βαρκελώνη. Έχω μια ακόμη ευκαιρία να δείξω πόσο καλός είμαι».
Στη Caterham απέκτησαν έναν ακόμη πονοκέφαλο το πώς θα χωρέσουν τα 12cm επιπλέον ύψος του Πετρόφ στο μονοθέσιο του Τρούλι.
Αναμφίβολα δεν είναι γεννημένος πρωταθλητής, επιπλέον τα χρήματα των Ρώσων χορηγών του έδωσαν την ευκαιρία να δείξει τις ικανότητές του αλλά αυτό δε μειώνει την αξία του που είναι σημαντική.
Κατά την προσωπική μας άποψη ο Τρούλι στη δύση της καριέρας του πλέον, παρέμενε στη F1 περισσότερο για να εξυπηρετεί τις άλλες του δραστηριότητες παρά γιατί τον έκαιγε το πάθος να αγωνίζεται.
Αυτό σε κάποιο βαθμό αποδεικνύεται και από τις δηλώσεις του, κόσμιες και προσεκτικές πιθανόν να προσδοκά κάποια συνεργασία με την Caterham σε άλλο επίπεδο, ίσως να έχει κλείσει ήδη η δουλειά ως μέρος της συμφωνίας για την απομάκρυνσή του: «Δεν εξεπλάγην. Ήμουν προετοιμασμένος για την πιθανότητα απομάκρυνσής μου από την Caterham. Ξέρω τις οικονομικές δυσκολίες που υποχρέωσαν την ομάδα να αναζητήσει οδηγό που χαίρει χορηγικής υποστήριξης. Ελπίζω με την συνδρομή του Πετρόφ να διασφαλιστεί το μέλλον όσων εργάζονται σ’ αυτή την ομάδα».
Η απομάκρυνση του Τρούλι αυτόματα συνεπάγεται ότι η Ιταλία για πρώτη φορά από το 1970 θα βρεθεί χωρίς εκπρόσωπο στη F1. Μιλώντας σχετικά ο Γιάρνο Τρούλι τόνισε: «Δεν υπάρχει σύστημα στη χώρα μας που να βοηθά τους νέους να φτάσουν σε υψηλό επίπεδο. Οπότε αυτό ήταν μοιραίο να συμβεί. Υπάρχουν ταλέντα αλλά χωρίς υποστήριξη οι ελπίδες του ψαλιδίζονται».
Για το θέμα εξέφρασε την άποψή του και ο αγωνιστικός διευθυντής της Ferrari, Στέφανο Ντομενικάλι: «Η Ferrari μέσω της ακαδημίας οδηγών έχει επενδύσει σε ένα μακροχρόνιο σχέδιο για να φτιάξει την νέα γενιά οδηγών σε συνεργασία με τη CSAI. Σημειώστε δυο ονόματα για το μέλλον του Ραφαέλι και του Μπράντον».
Από την πλευρά του ο Πετρόφ τώρα ήταν όλο χαμόγελα χτες στο εργοστάσιο της ομάδας όπου του πήραν μέτρα για κάθισμα: « Φυσικά δεν είναι καλό ότι έχασα το πρώτο τεστ αλλά είμαι χαρούμενος που θα βρεθώ στο δεύτερο στη Βαρκελώνη. Έχω μια ακόμη ευκαιρία να δείξω πόσο καλός είμαι».
Στη Caterham απέκτησαν έναν ακόμη πονοκέφαλο το πώς θα χωρέσουν τα 12cm επιπλέον ύψος του Πετρόφ στο μονοθέσιο του Τρούλι.
UPD:
6
ΣΧΟΛΙΑ
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα