LIVE

Κορωνοϊός

Σουζούκα: Ο Μπάτον τη νίκη, ο Φέτελ τον τίτλο!

Σουζούκα: Ο Μπάτον τη νίκη, ο Φέτελ τον τίτλο!

Πολλά ήταν τα χαμόγελα στο GP της Ιαπωνίας. Καταρχάς του Τζένσον Μπάτον που πρόσθεσε το όνομά του στους νικητές στη φημισμένη Σουζούκα. Του Φερνάντο Αλόνσο που με τη δεύτερη θέση έδειξε ότι η Ferrari και ο ίδιος είναι σε πολύ καλή κατάσταση. Όμως το μεγαλύτερο χαμόγελο απ' όλους το έχει...


Πολλά ήταν τα χαμόγελα στο GP της Ιαπωνίας. Καταρχάς του Τζένσον Μπάτον που πρόσθεσε το όνομά του στους νικητές στη φημισμένη Σουζούκα. Του Φερνάντο Αλόνσο που με τη δεύτερη θέση έδειξε ότι η Ferrari και ο ίδιος είναι σε πολύ καλή κατάσταση. Όμως το μεγαλύτερο χαμόγελο απ' όλους το έχει ο Σεμπαστιέν Φέτελ που για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά πήρε το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα.

Ο σημερινός αγώνας ήταν συναρπαστικός από το ξεκίνημά του κιόλας. Εκεί ο Φέτελ στρίμωξε στην άκρη της πίστας το Μπάτον που είχε εκκινήσει καλύτερα με αποτέλεσμα ο Βρετανός να πατήσει στο γρασίδι και να χάσει προς στιγμή τη 2η θέση από τον teammate του Λιούις Χάμιλτον.

Πολύ γρήγορα όμως ο Βρετανός ξαναπέρασε τον έγχρωμο teammate του και ρίχτηκε στο κυνήγι του Φέτελ. Η διαφορά ανάμεσα στους δυο παρέμενε σταθερά πάνω από τα δυο και κάτω από τα τρία δευτερόλεπτα στο πρώτο μέρος του αγώνα ακόμη και μετά το πρώτο πιτ στοπ που ήρθε για τους δυο πρωτοπόρους στον 10ο και 11ο γύρο.

Λίγο αργότερα στο 17ο γύρο ο Μπάτον άρχισε να κινείται ταχύτερα μείωσε τη διαφορά και κατόρθωσε πραγματοποιώντας ένα πιτ στοπ αστραπή στον 21ο γύρο να βγει μπροστά από το Φέτελ που ένα γύρο νωρίτερα είχε επίσης βάλει το τελευταίο σετ μαλακής γόμας που του απέμενε.
Ο Γερμανός προσπάθησε να απειλήσει το Μπάτον αλλά το αυτοκίνητο ασφαλείας που εμφανίστηκε ώστε να μπορέσουν οι άνθρωποι ασφαλείας της πίστας να απομακρύνουν από το Casio Triangle τα θραύσματα της σύγκρουσης Χάμιλτον - Μάσα (σ.σ: ναι ξαναχτύπησαν, έφταιγε ο Χάμιλτον αλλά ποινή δεν πήρε) μηδένισε τις διαφορές.

Όταν ο αγώνας ξαναβρήκε το ρυθμό του ο Μπάτον άνοιξε τη διαφορά εκτός της χρονικής ζώνης του DRS (1sec) δείχνοντας ότι ελέγχει τον αγώνα. Σα να μην έφτανε αυτό για το Φέτελ, ο Γερμανός βρήκε κυκλοφοριακό μπροστά του βγαίνοντας από το 3ο πιτ στοπ, έχασε χρόνο και ο Αλόνσο κατάφερε να περάσει μπροστά του βγαίνοντας από τα πιτ.

Ο Γερμανός το πάλεψε και πάλι αλλά δεν μπορούσε να περάσει τη Ferrari μέχρι τη στιγμή που πήρε εντολή να σιγουρέψει την 3η θέση που του έδινε τον παγκόσμιο τίτλο.

Το πέσιμο της καρό σημαίας βρήκε το Μπάτον να πανηγυρίζει έξαλλα την 5η του νίκη με τα χρώματα της McLaren και το Φέτελ συγκινημένο για την διατήρηση του παγκόσμιου τίτλου.



Στη συνέντευξη Τύπου αμέσως μετά τις σαμπάνιες και τους πανηγυρισμούς ο Μπάτον είπε μεταξύ άλλων: " Σαν ομάδα μας δίνει ώθηση η σημερινή νίκη. Είναι καλό για το άθλημα ότι 3 διαφορετικά μονοθέσια τερμάτισαν στις 3 πρώτες θέσεις με τόσο μικρές διαφορές ανάμεσά τους. Συγχαρητήρια στην ομάδα για τις βελτιώσεις που έφερε στο μονοθέσιο μας στους τελευταίους αγώνες. Νομίζω ότι καλύτερα να μιλήσει ο Σεμπάστιαν τώρα γιατί είναι η δική του στιγμή. Όσο κι αν προσπαθήσαμε δεν καταφέραμε να τον πλησιάσουμε φέτος. Μπράβο του!"
 
Από την πλευρά του ο Φερνάντο Αλόνσο προτού ξεκινήσει τις δηλώσεις του συνεχάρη τον πρωταθλητή Σεμπάστιαν Φέτελ: "Είχε πλάκα ο σημερινός αγώνας. Στην αρχή δεν μπόρεσα να περάσω κανέναν γιατί είχα μεγάλη φθορά στα ελαστικά. Αλλά είχαμε το ρυθμό να κοντράρουμε McLaren και Red Bull σήμερα. Το αποτέλεσμα είναι φανταστικό γαι την ομάδα μας δίνει ώθηση για τη συνέχεια".

Ο δυο φορές παγκόσμιος πρωταθλητής πλέον, Σεμπάστιαν Φέτελ ξεκίνησε τις δηλώσεις του εμφανώς συγκινημένος: "Δεν ξέρω από που να ξεκινήσω. Ένα καλό αποτέλεσμα σήμερα μας έδωσε τον τίτλο και αυτό είναι φανταστικό. Θέλω να πω τόσα πράγματα αυτή τη στιγμή που δυσκολεύομαι να τα θυμηθώ. Ευχαριστώ όλα τα μέλη της ομάδας. Είναι τόσοι πολλοί άνθρωποι τόσο στην πίστα όσο και στο εργοστάσιο στο Μίλτον Κέινς που παλεύουν για να πάρουμε βαθμούς και τίτλους επτά μέρες την εβδομάδα. Ειδική μνεία θέλω να κάνω στον προπονητή μου Τόμι Παρμακόσκι και στην οικογένειά του στη Φινλανδία. Έχουν ένα σπουδαίο γιο με μεγάλη καρδιά. Αυτός με βοήθησε να συνειδητοποιήσω πόσο ανούσιο είναι να σκέφτομαι για θέματα που δεν άπτωνται της αρμοδιότητάς μου.

Το πιο δύσκολο ήταν να διατηρήσω τον τίτλο. Πέρυσι κερδίσαμε στο όριο αλλά δε θα είχα καταφέρει τίποτα απ' όλα αυτά μόνος μου. Ο σημερινός αγώνας δεν ήταν τόσο εύκολος. Δεν ήμασταν όσο γρήγοροι ελπίζαμε με τα μαλακά ελαστικά. Δεν μπορούσα να περάσω το Φερνάντο και δεν θα μου χαρίζονταν ξανά μετά το προσπέρασμα στη Μόντσα".


























Ο επτά φορές παγκόσμιος πρωταθλητής Μίκαελ Σουμάχερ συνεχάρη το συμπατριώτη
του
: " Θέλω να συγχαρώ το Σεμπάστιαν και την ομάδα του που έκαναν εξαιρετική δουλειά φέτος. Είναι συγκινητικό να τον βλέπεις να κατακτά για δεύτερη συνεχόμενη φορά το πρωτάθλημα. Εϊμαι πολύ χαρούμενος και περήφανος γι' αυτόν" κατέληξε ο 42χρονος Γερμανός που υπήρξε ίνδαλμα του Φέτελ.

Συνολικά τα αποτελέσματα και η βαθμολογία είναι:

GP Ιαπωνίας, 15ος αγώνας

Τελική κατάταξη

Θέση Οδηγός        Ομάδα                      Χρόνος

 1.  Button        McLaren-Mercedes           130:53.427

 2.  Alonso        Ferrari                    +     1.160

 3.  Vettel        Red Bull-Renault           +     2.006

 4.  Webber        Red Bull-Renault           +     8.071

 5.  Hamilton      McLaren-Mercedes           +    24.268

 6.  Schumacher    Mercedes                   +    27.120

 7.  Massa         Ferrari                    +    28.240

 8.  Perez         Sauber-Ferrari             +    39.377

 9.  Petrov        Renault                    +    42.607

10.  Rosberg       Mercedes                   +    44.322

11.  Sutil         Force India-Mercedes       +    54.447

12.  Di Resta      Force India-Mercedes       +  1:02.326

13.  Kobayashi     Sauber-Ferrari             +  1:03.705

14.  Alguersuari   Toro Rosso-Ferrari         +  1:04.194

15.  Maldonado     Williams-Cosworth          +  1:06.623

16.  Senna         Renault                    +  1:12.628

17.  Barrichello   Williams-Cosworth          +  1:14.191

18.  Kovalainen    Lotus-Renault              +  1:27.824

19.  Trulli        Lotus-Renault              +  1:36.140

20.  Glock         Virgin-Cosworth            +    2 γύρους

21.  D'Ambrosio    Virgin-Cosworth            +    2 γύρους

22.  Ricciardo     HRT-Cosworth               +    2 γύρους

23.  Liuzzi        HRT-Cosworth               +    2 γύρους

 

Ταχύτερος γύρος: Button, 1:36.568

 

Εγκατέλειψαν:

 

Πιλότος       Ομάδα                      Γύρος

Buemi         Toro Rosso-Ferrari           35

 

 

World Championship standings, round 15:               

 

Drivers:                    Constructors:            

 1.  Vettel       324        1.  Red Bull-Renault          518

 2.  Button       210        2.  McLaren-Mercedes          388

 3.  Alonso       202        3.  Ferrari                   292

 4.  Webber       194        4.  Mercedes                  123

 5.  Hamilton     178        5.  Renault                    72

 6.  Massa         90        6.  Force India-Mercedes       48

 7.  Rosberg       63        7.  Sauber-Ferrari             40

 8.  Schumacher    60        8.  Toro Rosso-Ferrari         29

 9.  Petrov        36        9.  Williams-Cosworth           5

10.  Heidfeld      34      

11.  Sutil         28       

12.  Kobayashi     27      

13.  Di Resta      20      

14.  Alguersuari   16      

15.  Buemi         13      

16.  Perez         13      

17.  Barrichello    4      

18.  Senna          2      

19.  Maldonado      1      

 

Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

Ρoή Ειδήσεων

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα

ΣΧΟΛΙΑ (3)

Kostas

 Ρε παιδιά δεν είδα τον αγώνα, πότε έχει μαγνητοσκόπηση;

Αγύριγο κεφάλι

 Eγώ, θέλω να βγεί ο...ερυθρόδερμος!

Γιαννης

 Μπραβο στον Μπατον για την επιτυχια του. Εδειξε οτι αξια βρισκεται εκει που βρισκεται. Για αλλη μια φορα η "συμπαθεια" μου ο Χαμιλτον με απογοητευσε αποδεικνυοντας οτι φετος για μενα ειναι ντεφορμε και κατι πρεπει να αλλαξει. Οσο για τον Φετελ, με τετοιο μονοθεσιο αξια πηρε τον δευτετο σερι τιτλο. Αν δεν αλλαξει κατι δραματικα σε κανονισμους,κινητηρες και οτι εχει να κανει με το μονοθεσιο για να μπερδευτει η τραπουλα βλεπω και του χρονου τριτο τιτλο. Οι αυστριακοι εφτιαξαν το τελειο μονοθεσιο.

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης