Μπουλιέ: Δεν είναι αρκετά καλός ο Χάιντφελτ
Μπουλιέ: Δεν είναι αρκετά καλός ο Χάιντφελτ
Ο αγ. διευθυντής της Renault Έρικ Μπουλιέ φαίνεται προβληματισμένος με την απόδοση του Νικ Χάιντφελτ, αντικαταστάτη του τραυματία Ρόμπερτ Κουμπίτσα.
Ο αγ. διευθυντής της Renault Έρικ Μπουλιέ φαίνεται προβληματισμένος με την απόδοση του Νικ Χάιντφελτ, αντικαταστάτη του τραυματία Ρόμπερτ Κουμπίτσα.
Όπως ίσως θυμάστε ο 34χρονος Γερμανός κλήθηκε εσπευσμένα να αντικαταστήσει τον Πολωνό όταν αυτός τραυματίστηκε σοβαρά σε αγώνα ράλι.
Ο Χάιντφελτ ξεκίνησε καλά τη χρονιά και δημιούργησε μεγάλες προσδοκίες ανεβαίνοντας στο βάθρο στο δεύτερο αγώνα της χρονιάς στη Μαλαισία.
Η συνέχεια όμως δεν ήταν ανάλογη για τον “Quick Nick” ο οποίος υστερεί στις κατατακτήριες δοκιμές σε σχέση με τον έτερο πιλότο της ομάδας Βιτάλι Πετρόφ. Παρότι άπειρος ο Ρώσος δείχνει να εκμεταλλεύεται καλύτερα τη δυναμική της R31.
Ο Χάιντφελτ έχει περισσότερους βαθμούς (29) από τον Πετρόφ (21) αλλά και τους πιλότους της Mercedes και τον Μάσα της Ferrari .Παραταύτα και δικαίως κατά την άποψή μας ο Μπουλιέ δεν είναι ευχαριστημένος από την απόδοση του Γερμανού που πήγε στην ομάδα της Renault ως η καλύτερη λύση εκείνη τη στιγμή: «Πρέπει να κάνω μια κουβέντα μαζί του για να καταλάβω τι τον προβληματίζει. Χρειάζεται να είναι στο ρυθμό του Βιτάλι τουλάχιστον, αυτό πρέπει να γίνεται από την πρώτη κιόλας περίοδο ελεύθερων δοκιμών. Παρατηρείται μόνιμα μια καθυστέρηση που δεν του επιτρέπει να αποδώσει τα αναμενόμενα στον ένα γρήγορο γύρο. Στον αγώνα είναι καλός αλλά προφανώς όσο πιο ψηλά κατατάσσεσαι τόσο μεγαλύτερες πιθανότητες έχεις να πάρεις πιο πολλούς βαθμούς».
Όπως ίσως θυμάστε ο 34χρονος Γερμανός κλήθηκε εσπευσμένα να αντικαταστήσει τον Πολωνό όταν αυτός τραυματίστηκε σοβαρά σε αγώνα ράλι.
Ο Χάιντφελτ ξεκίνησε καλά τη χρονιά και δημιούργησε μεγάλες προσδοκίες ανεβαίνοντας στο βάθρο στο δεύτερο αγώνα της χρονιάς στη Μαλαισία.
Η συνέχεια όμως δεν ήταν ανάλογη για τον “Quick Nick” ο οποίος υστερεί στις κατατακτήριες δοκιμές σε σχέση με τον έτερο πιλότο της ομάδας Βιτάλι Πετρόφ. Παρότι άπειρος ο Ρώσος δείχνει να εκμεταλλεύεται καλύτερα τη δυναμική της R31.
Ο Χάιντφελτ έχει περισσότερους βαθμούς (29) από τον Πετρόφ (21) αλλά και τους πιλότους της Mercedes και τον Μάσα της Ferrari .Παραταύτα και δικαίως κατά την άποψή μας ο Μπουλιέ δεν είναι ευχαριστημένος από την απόδοση του Γερμανού που πήγε στην ομάδα της Renault ως η καλύτερη λύση εκείνη τη στιγμή: «Πρέπει να κάνω μια κουβέντα μαζί του για να καταλάβω τι τον προβληματίζει. Χρειάζεται να είναι στο ρυθμό του Βιτάλι τουλάχιστον, αυτό πρέπει να γίνεται από την πρώτη κιόλας περίοδο ελεύθερων δοκιμών. Παρατηρείται μόνιμα μια καθυστέρηση που δεν του επιτρέπει να αποδώσει τα αναμενόμενα στον ένα γρήγορο γύρο. Στον αγώνα είναι καλός αλλά προφανώς όσο πιο ψηλά κατατάσσεσαι τόσο μεγαλύτερες πιθανότητες έχεις να πάρεις πιο πολλούς βαθμούς».
Η Renault είχε ένα δύσκολο τετραήμερο στο Μονακό αλλά αυτό οφείλεται πιθανόν στην ιδιαίτερη φύση του συγκεκριμένου αγώνα.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα