Προβληματισμός με Γουέμπερ!
Προβληματισμός με Γουέμπερ!
Ο Αυστραλός πιλότος παρότι εκκινούσε από την pole position στο χθεσινό αγώνα και διέθετε το κατά τεκμήριο ταχύτερο μονοθέσιο στην πίστα δεν κατόρθωσε να ανέβει στο βάθρο.
Ο Αυστραλός πιλότος παρότι εκκινούσε από την pole position στο χθεσινό αγώνα και διέθετε το κατά τεκμήριο ταχύτερο μονοθέσιο στην πίστα δεν κατόρθωσε να ανέβει στο βάθρο.
Ήταν η πρώτη φορά εδώ και 11 χρόνια στην Ισπανία, στην πίστα του Μοντμελό που δεν κέρδισε ο poleman.
Σβήνοντας τα κόκκινα φώτα ο Γουέμπερ δεν εκκίνησε καλά με αποτέλεσμα να χάσει το προβάδισμα.
Στη συνέχεια ο Γουέμπερ έδειξε σημαντική αδυναμία να περάσει τον Αλόνσο στη διάρκεια του αγώνα πράγμα που το πλήρωσε με σημαντική καθυστέρηση.
Ήταν η πρώτη φορά εδώ και 11 χρόνια στην Ισπανία, στην πίστα του Μοντμελό που δεν κέρδισε ο poleman.
Σβήνοντας τα κόκκινα φώτα ο Γουέμπερ δεν εκκίνησε καλά με αποτέλεσμα να χάσει το προβάδισμα.
Στη συνέχεια ο Γουέμπερ έδειξε σημαντική αδυναμία να περάσει τον Αλόνσο στη διάρκεια του αγώνα πράγμα που το πλήρωσε με σημαντική καθυστέρηση.
Μιλώντας σχετικά μετά τον αγώνα ο Αυστραλός που βρέθηκε να στρίβει 3ος στην πρώτη στροφή τόνισε:
«Δεν νομίζω ότι η εκκίνησή μου ήταν χάλια, αλλά ο Αλόνσο έκανε μοναδική εκκίνηση. Μετά απ’ αυτό άλλαξαν τα σχέδια και ήταν λίγο σαν παιχνίδι από σκάκι. Υπήρχε επικάλυψη στα πιτ στοπ και ειλικρινά δεν βρέθηκα σε πολλές στιγμές ανταγωνισμού στην πίστα. Τελικά τερμάτισα 40 sec πίσω από τους πρωτοπόρους. Σ’ αυτό τον αγώνα φάνηκε πόσο ευμετάβλητες είναι οι διαφορές. Αν είναι δυνατόν ο Αλόνσο έμπαινε στα πιτ κάθε φορά μαζί με μας. Σε κάποια χρονικά σημεία του αγώνα ήμουν γρήγορος σε κάποια άλλα όχι, αυτή ήταν η εικόνα του αγώνα».
Για να μπορέσει ο Γουέμπερ να περάσει τον Αλόνσο η ομάδα υποχρεώθηκε να καθυστερήσει σημαντικά το τελευταίο πιτ στοπ του Αυστραλού όπως μπορείτε να δείτε και στο σχετικό πίνακα.
«Δεν νομίζω ότι η εκκίνησή μου ήταν χάλια, αλλά ο Αλόνσο έκανε μοναδική εκκίνηση. Μετά απ’ αυτό άλλαξαν τα σχέδια και ήταν λίγο σαν παιχνίδι από σκάκι. Υπήρχε επικάλυψη στα πιτ στοπ και ειλικρινά δεν βρέθηκα σε πολλές στιγμές ανταγωνισμού στην πίστα. Τελικά τερμάτισα 40 sec πίσω από τους πρωτοπόρους. Σ’ αυτό τον αγώνα φάνηκε πόσο ευμετάβλητες είναι οι διαφορές. Αν είναι δυνατόν ο Αλόνσο έμπαινε στα πιτ κάθε φορά μαζί με μας. Σε κάποια χρονικά σημεία του αγώνα ήμουν γρήγορος σε κάποια άλλα όχι, αυτή ήταν η εικόνα του αγώνα».
Για να μπορέσει ο Γουέμπερ να περάσει τον Αλόνσο η ομάδα υποχρεώθηκε να καθυστερήσει σημαντικά το τελευταίο πιτ στοπ του Αυστραλού όπως μπορείτε να δείτε και στο σχετικό πίνακα.
Οδηγός |
Τύπος ελαστικού/ Γύρος pit stop |
Αριθμός pit stop |
||||
Vettel: |
SU |
SU(9) |
SN(18) |
HU(34) |
HN(48) |
4 |
Hamilton: |
SU |
SN(11) |
SU(23) |
HU(35) |
HN(49) |
4 |
Button: |
SU |
SN(14) |
SU(30) |
HN(48) |
|
3 |
Webber: |
SU |
SU(10) |
SN(19) |
HN(29) |
HN(47) |
4 |
Alonso: |
SU |
SU (10) |
SU (19) |
HN (29) |
HN (39) |
4 |
Schumacher: |
SU |
SU (10) |
SN (26) |
HN (41) |
|
3 |
Rosberg: |
SU |
SU (11) |
SU (27) |
HN (42) |
|
3 |
Heidfeld: |
HN |
SN (21) |
SN (36) |
SN (50) |
|
3 |
Perez: |
SU |
HN (7) |
SN (29) |
SU (47) |
|
3 |
Kobayashi: |
SU |
HN (1) |
SN (25) |
SU (44) |
|
3 |
S
= Soft compound= μαλακή γόμα |
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα