Υπαναχώρηση για τις ηλεκτρικές κουβέρτες
- Η FIA πίεζε για κατάργηση των ηλεκτρικών κουβερτών από το 2009
- Οι λόγοι που προβάλλονταν ήταν η βελτίωση του θεάματος και η οικονομία
- Οι οδηγοί είχαν εκφράσει φόβους για την ασφάλεια
Η FIA αποφάσισε να μην προχωρήσει στην απαγόρευση των ηλεκτρικών κουβερτών για το 2009. Οι κουβέρτες αυτές φέρνουν τα ελαστικά σε θερμοκρασία 90 βαθμών Κελσίου πριν τη χρήση τους ώστε να μην υπάρχει υστέρηση στους πρώτους γύρους. Ομάδες και οδηγοί αντιδρούσαν σ’ αυτό το μέτρ
- Η FIA πίεζε για κατάργηση των ηλεκτρικών κουβερτών από το 2009
- Οι λόγοι που προβάλλονταν ήταν η βελτίωση του θεάματος και η οικονομία
- Οι οδηγοί είχαν εκφράσει φόβους για την ασφάλεια
Η FIA αποφάσισε να μην προχωρήσει στην απαγόρευση των ηλεκτρικών κουβερτών για το 2009. Οι κουβέρτες αυτές φέρνουν τα ελαστικά σε θερμοκρασία 90 βαθμών Κελσίου πριν τη χρήση τους ώστε να μην υπάρχει υστέρηση στους πρώτους γύρους. Ομάδες και οδηγοί αντιδρούσαν σ’ αυτό το μέτρο προβάλλοντας λόγους ασφαλείας. Υποστήριζαν ότι με κρύα ελαστικά ο πρώτος γύρος εγκυμονεί κινδύνους.
Η FIA προωθούσε την εφαρμογή αυτού του μέτρου για λόγους οικονομίας και βελτίωσης του θεάματος.
Η Bridgestone δήλωνε αδιάφορη για το όλο θέμα.
Σύμφωνα με αποκλειστικές μας πληροφορίες η ουσία βρίσκεται αλλού. Οι ομάδες «παίζουν» με τα όρια πιέσεων των ελαστικών. Όταν η Bridgestone δίνει ανώτερη και κατώτερη πίεση ασφαλείας αρκετοί είναι αυτοί που μπαίνουν στον πειρασμό να φουσκώσουν λιγότερο από το επιτρεπτό τα ελαστικά τους για να «κολακέψουν» την απόδοσή τους. Οι κουβέρτες που ανεβάζουν τη θερμοκρασία άρα και την πίεση των ελαστικών αμβλύνουν το πρόβλημα που δημιουργείται απ’ αυτή την επιλογή. Αυτή είναι η πραγματική αιτία πίσω από τη σθεναρή αντίσταση των ομάδων.
Ούτως ή άλλως η επιβολή κατώτατου ορίου πιέσεων δεν θα μπορούσε να αστυνομευτεί επαρκώς.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr