Car
#TAGS:

BMW 330e : Ηλεκτροκίνητη με σπορ διαθέσεις

1

Η γκάμα της νέας γενιάς BMW Σειράς 3 εμπλουτίζεται μία plug-in υβριδική έκδοση με στόχο την σπορ εμφάνιση και την εξαιρετικά χαμηλή κατανάλωση.

Είναι απόλυτα φυσιολογικό στην γκάμα της νέας BMW Σειράς 3 να προστίθεται και μία υβριδική έκδοση, όπως αυτή της 330e, που στόχο έχει την φιλικότητα προς το περιβάλλον, χωρίς όμως να χάσει τα κλασσικά πλεονεκτήματα, όπως την δυναμική οδική συμπεριφορά και τις επιδόσεις. Σημαντικό ρόλο στα παραπάνω έχει φυσικά ο δίλιτρος TwinPower Turbo κινητήρας εσωτερικής καύσης που αποδίδει 184 ίππους και 30,6 kgm ροπής, μόλις από τις 1.350 rpm, ενώ η ύπαρξη του ηλεκτροκινητήρα, που βρίσκεται τοποθετημένος στο 8άρι αυτόματο κιβώτιο Steptronic αποδίδει επιπλέον 113 ίππους. Συνδυαστικά, η ισχύς της 330e φτάνει τους 252 ίππους, ενώ η ροπή αγγίζει τα 42,8 kgm. Για ακόμα καλύτερες επιδόσεις και αίσθηση ενός πραγματικά σπορ μοντέλου η νέα 330e εφοδιάζεται με το σύστημα XtraBoost, το οποίο ενεργοποιείται μέσω του διακόπτη Driving Experience Control στην επιλογή Sport και παράγει 40 ίππους επιπλέον ισχύ, φτάνοντας στιγμιαία τους 292 PS, που τη διαθέτει για χρόνο έως και 10 δευτερολέπτων. Αυτό επιτρέπει στην BMW 330e Sedan να επιταχύνει από στάση στα 100 km/h, σε 5,9 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική ταχύτητα φτάνει τα 230 km/h.


Για την λειτουργία του ηλεκτροκινητήρα φροντίζει η μπαταρία ιόντων λιθίου χωρητικότητας 12,0 kWh, η οποία είναι τοποθετημένη κάτω από τα πίσω καθίσματα. Για να φορτιστεί σε ποσοστό 80%, χρειάζονται λιγότερο από τρεις ώρες, σε δίκτυο 230V/16A, ενώ μπορεί να προσφέρει 66 km αυτονομίας, σε αμιγώς ηλεκτρική λειτουργία και με ταχύτητες έως και 140 km/h, χωρίς να εκπέμπει ρύπους. Σε ότι αφορά την κατανάλωση, η φίρμα από το Μόναχο τονίζει ότι η νέα 330e Sedan αρκείται στα μόλις 1,6 lt/100 km, με τις εκπομπές CO2 να περιορίζονται στα 37 g/km. Τέλος να αναφέρουμε ότι η BMW 330e βρίσκεται ήδη στη χώρα μας με την τιμή της να ξεκινά από τα 52.650 ευρώ.

ΣΧΟΛΙΑ (9)

TesloΓιωργάκη....

.....πάρε τα ταμπλετάκια και τις φτηνοπλαστικούρες σου, τα Αμερικανοχρέπια και σ' άλλη παραλία, καλοκαιριάτικα......

George

Τι να κάνουμε? Οι Ευρωπαίοι καταναλωτές τα προτιμάνε περισσότερο από κάτι άλλα με ωραία επίπλωση. Κάτι Ελβετοί, κάτι Ολλανδοί, κάτι Σουηδοί, κάτι Νορβηγοί. Παντού πρώτα σε πωλήσεις ηλεκτρικών ή plug in. Και τριτοτέταρτα ήδη μεταξύ όλων των οχημάτων. Κάτι Series 3 είναι πολύ πίσω.

@George

Τα αυτοκίνητα σήμερα φτιάχνονται για "καριέρα" 5ετίας.Μετά πάνε για απόσυρση-στον πολιτισμένο κόσμο.Εσύ είσαι το scrap της Ευρώπης.(Γι'αυτό αν το έχεις παρατηρήσει, η bmw τώρα τελευταία έχει καταργήσει τη μόδα του facelift στα 3-3,5 χρόνια.Κρατάει το μοντέλο της 5 χρόνια και μετά βγάζει κατευθείαν καινούριο.Το ξεκίνησε με την X5,ακολούθησαν 7series,X6,3 κτλ).Στο θέμα μας:Με αυτό το μοντέλο πωλήσεων θα επιβιώσει η ηλεκτροκίνηση.Κανένας δεν πρόκειτε να δώσει 80-90-100+χιλιάδες από την τσέπη του όχι μόνο για να μην τα αποσβέσει ποτέ,αλλά και με τον κινδυνο να πάθει και ζημιά 7-8χιλιάδων ευρώ στην 8ετία,τη στιγμή που το αμάξι θα αξίζει πολύ λιγότερα.Αν η αγορά αυτοκινήτου δεν γυρίσει εντελώς στο μοντέλο του leasing,ισότιμα για όλους(και για τον Βερολινέζο που γράφει 50χιλ.χλμ και για τον Τηνιώτη που γράφει 2χιλ. χλμ/χρόνο),η ηλεκτροκίνηση δεν έχει ελπίδες.

@George Τυρογαλο απο Τηνο.

Ε βεβαια ενα θα παρει ο Τηνιωτης θα σβησουν τα ηλεκτρικα αυτοκινητα. Τι λες ρε τυρογαλο.

George

Όταν οι Γιαπωνέζοι άλλαζαν μοντέλα κάθε 4 χρόνια τότε απλώς δεν ήξεραν τι έκαναν γιατί έχαναν γρήγορα αξία τα προηγούμενα μοντέλα, ε? Τώρα είναι πολιτισμός να τα αλλάζεις. Χαχαχα. Όσα δεν φτάνει η αλεπού..... Τώρα σοβαρά. Περιμένεις ο Τηνιώτης να διαμορφώσει την αγορά αυτοκινήτου? Ο Τηνιώτης θα πάρει αυτό που θα προσφέρεται, το οποίο θα έχει αποφασιστεί με βάση τη ζήτηση στις μεγάλες αγορές. Μη σου πω ότι ούτε ο Βερολινέζος μπορεί να διαμορφώσει αγορά γιατί δεν ανήκει ούτε αυτός στις μεγάλες αγορές. Ή μήπως πιστεύεις ότι θα περιστρέφεται ολόκληρη βιομηχανία που έχει να κάνει και με πετρέλαια γύρω από ένα αμελητέο ποσοστό? Κι ο Βερολινέζος λοιπόν ότι θα του προσφέρει ο Κινέζος θα πάρει όπως κάνει ήδη με τόσα άλλα πράγματα.

ΓΙΩΡΓΟΣ

george, βαλε μια σαλιαρα μην γλιστρησεις, αυτα ειναι αυτοκινητα οχι οι φριτεζες που καθεσε και χαζευεις...

George

Οι φριτέζες κάνουν πλάκα σε κάτι Μ3 μέσα στην πίστα. Θα κολώσουν σε 330e? Ψάξε βιντεάκια TESLA Model 3 vs BMW M3 Track Battle. Στο μεταξύ φαίνεται το πόσο άσχετος είσαι όταν λες ότι αυτά είναι αυτοκίνητα τη στιγμή που τα υβριδικά πάνε κατευθείαν για το μουσείο με το που βγαίνουν. Γκούγκλαρε "GM, Volkswagen Say Goodbye To Hybrid Vehicles". Όταν οι μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες δίνουν το πρόσταγμα οι άλλες ακολουθούν. Κι όλα αυτά επειδή τις έσυραν από το αυτί οι "φριτέζες". Μάθε λίγο μπαλίτσα και μην αμολάς χαζομάρες. ΥΓ. Τα 37 g/km είναι με σβηστό κινητήρα ή με τον "γνωστό" τρόπο μέτρησης των Γερμανών?

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης

kona

Λίγες φορές έχουμε κάνει μια τόσο αυτονόητη συγκριτική δοκιμή ανάμεσα σε δύο αυτοκίνητα με πολλά κοινά στοιχεία, αλλά σαφή διαφορά φιλοσοφίας και διαφορετικό -δυνητικά- κοινό. Ή μήπως τελικά ο σύγχρονος αγοραστής δεν μασάει;

190822124911_238943_New_Volvo_S60-chariatis-1000a

Το νέας γενιάς Volvo S60 θα ξεκινήσει να διατίθεται και σε plug-in υβριδική έκδοση, με τον κωδικό T8 Twin Engine.

1
BMW_M2_CSL_boi_4

Με 450 ίππους θα είναι η δυνατότερη έκδοση CS της BMW M2. Η νέα αυτή έκδοση, αναμένεται να κάνει ντεμπούτο στην Έκθεση Αυτοκινήτου του Λος Άντζελες

 

 

 

lambo34

Το προσφάτως ανανεωμένο V10 supercar της Lamborghini επαναπροσδιορίζει τη θέση του στην κατηγορία και προκαλεί τους νευρώνες του εγκεφάλου μας.