Η Coca-Cola ταυτίζεται διαχρονικά με τα Χριστούγεννα και τις εορτές του νέου έτους και το κάνει πάντοτε μοναδικά. Φέτος το κάνει ακόμη καλύτερα, πραγματοποιώντας με το κατακόκκινο φορτηγό το μεγαλύτερο χριστουγεννιάτικο tour που έγινε ποτέ στην Ελλάδα και μας προσκαλεί να φέρουμε τη μαγεία... στο χωριό μας!
Το νέο ηλεκτρικό supercar της Audi
Το νέο ηλεκτρικό supercar της Audi
Η Audi βρίσκεται σε προχωρημένες συζητήσεις με διάφορους προμηθευτές σχετικά την δημιουργία ενός νέου μοντέλου, που θα αντικαταστήσει το R8.
Σύμφωνα με πηγές μέσα από την Audi, η εταιρεία έχει ήδη προσεγγίσει την κροατική Rimac με σκοπό την συμμετοχή της στην δημιουργία του νέου της μοντέλου, και πιο συγκεκριμένα στη διάθεση των μηχανικών τμημάτων. Να αναφέρουμε ότι η Rimac συνεργάζεται ήδη με τις Porsche και Lamborghini. Σύμφωνα με το βρετανικό περιοδικό CAR, το Audi RS e-Tron θα διαθέτει τέσσερα ηλεκτρικά μοτέρ, που θα προσφέρουν μία έξυπνη τετρακίνηση, μπαταρία στερεάς κατάστασης (solid state) με χωρητικότητα 95 kWh, με την ισχύ να ξεπερνά τους 950 ίππους. Επίσης, η μπαταρία θα μπορεί να φορτιστεί και ασύρματα με την αυτονομία να αγγίζει τα 480 km. Χάρη στα παραπάνω, το νέο ηλεκτρικό supercar θα μπορεί να επιταχύνει από στάση στα 100 km/h μέσα σε 2,5 δευτερόλεπτα.
Η Audi έχει ήδη παρουσιάσει την αποκλειστική πλατφόρμα για ηλεκτρικά οχήματα με την ονομασία J1, επάνω στην οποία έχει κατασκευαστεί η Porsche Taycan, με το πλαίσιο να υιοθετεί τη λύση του αλουμινένιου μονοκόκ. Παράλληλα δεν θα λείπουν τα απαραίτητα βοηθήματα, που θα προσφέρουν τα μέγιστα στην μείωση της αεροδυναμικής αντίστασης.
H γερμανική φίρμα δείχνει ιδιαίτερα αισιόδοξη με την προσθήκη του RS e-Tron στην ηλεκτρική γκάμα των μοντέλων της. Ο υπεύθυνος του τμήματος R&D, Hans-Joachim Rothenpieler δήλωσε χαρακτηριστικά: «Η Audi Sport πρέπει να διαθέτει ηλεκτρικά μοντέλα. Είμαστε σε συζητήσεις που αφορούν τις σπορ εκδόσεις μας, όπως και τα μοντέλα της γκάμας RS, που θα πρέπει να κινηθούν προς την ηλεκτροκίνηση.Το e-Tron GT, που θα λανσαριστεί στα τέλη του 2020 θα αποτελέσει το πρώτο βήμα, ενώ για το RS e-Tron θα πρέπει να περιμένουμε μέχρι το 2024».
Η Audi έχει ήδη παρουσιάσει την αποκλειστική πλατφόρμα για ηλεκτρικά οχήματα με την ονομασία J1, επάνω στην οποία έχει κατασκευαστεί η Porsche Taycan, με το πλαίσιο να υιοθετεί τη λύση του αλουμινένιου μονοκόκ. Παράλληλα δεν θα λείπουν τα απαραίτητα βοηθήματα, που θα προσφέρουν τα μέγιστα στην μείωση της αεροδυναμικής αντίστασης.
H γερμανική φίρμα δείχνει ιδιαίτερα αισιόδοξη με την προσθήκη του RS e-Tron στην ηλεκτρική γκάμα των μοντέλων της. Ο υπεύθυνος του τμήματος R&D, Hans-Joachim Rothenpieler δήλωσε χαρακτηριστικά: «Η Audi Sport πρέπει να διαθέτει ηλεκτρικά μοντέλα. Είμαστε σε συζητήσεις που αφορούν τις σπορ εκδόσεις μας, όπως και τα μοντέλα της γκάμας RS, που θα πρέπει να κινηθούν προς την ηλεκτροκίνηση.Το e-Tron GT, που θα λανσαριστεί στα τέλη του 2020 θα αποτελέσει το πρώτο βήμα, ενώ για το RS e-Tron θα πρέπει να περιμένουμε μέχρι το 2024».
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα