LIVE

Κορωνοϊός

Car
#TAGS:

Ποια κλιματική αλλαγή; - Ερχονται ακόμα περισσότερα Μ για την BMW

m_comp_hires34543harpi1000

Το τμήμα υψηλών επιδόσεων BMW M έχει στα πλάνα του την αύξηση των μοντέλων M Performance αλλά και των καθαρόαιμων Μ που θα προσφέρονται στη γκάμα της BMW.


Το πρόσφατο πρωτότυπο BMW Vision M NEXT που παρουσιάζει το όραμα της BMW για το ηλεκτρικό μέλλον των μοντέλων υψηλών επιδόσεων έρχεται σε σύντομο διάστημα μετά την γνωστοποίηση της πρόθεσης που έχει η εταιρία για την εξέλιξη μοντέλων που δεν θα βασίζονται σε αντίστοιχα μοντέλα παραγωγής και θα έχουν την σφραγίδα του τμήματος Μ.

Όλα δείχνουν πως το τμήμα M βρίσκεται σε μια εξαιρετικά δημιουργική περίοδο εμπλουτίζοντας την γκάμα της BMW με ειδικές εκδόσεις ακόμα και για νεοεμφανιζόμενα μοντέλα όπως για παράδειγμα η νέα BMW M135 xDrive αλλά και οι νέες Χ3 Μ και X4 M οι οποίες στοχεύουν σε ένα από τα πλέον εμπορικά κομμάτια της σημερινής αγοράς.



Οι άνθρωποι της BMW Μ δεν κρύβουν μάλιστα την διάθεση για τον εμπλουτισμό και την επέκταση της γκάμας τόσο των σπορ εκδόσεων Μ Performance όσο και των καθαρόαιμων Μ αλλά και σκληροπυρηνικών εκδόσεων CS των μοντέλων Μ. Προκειμένου να διευκολυνθεί η εξέλιξη και ανάπτυξη των νέων μοντέλων σχεδιάζεται η δημιουργία ενός βασικού πυρήνα τριών κινητήριων μονάδων στις οποίες μάλιστα στο άμεσο μέλλον θα υπάρχει και ηλεκτρική παρεμβολή – πιθανά σε κάποια υβριδική εκδοχή.

Έτσι στη βάση θα υπάρχει ένας 2λιτρος τετρακύλινδρος κινητήρας, πιο πάνω θα χρησιμοποιείται ένας 3λιτρος εξακύλινδρος σε σειρά, ενώ τα μεγαλύτερα και κορυφαία σε απόδοση μοντέλα θα διαθέτουν έναν 4λιτρο V8 κινητήρα. Και οι τρεις βασικοί κινητήρες θα έχουν αντίστοιχη αρχιτεκτονική η οποία θα βασίζεται στην αρχή των 500cc ανά κύλινδρο κάτι που σίγουρα θα επιταχύνει τις διαδικασίες εξέλιξης μειώνοντας παράλληλα και το κόστος.


Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

Ρoή Ειδήσεων

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα

ΣΧΟΛΙΑ (4)

George

BMW CEO Harald Krueger Informs Board He Won’t Seek a Second Term. Αποχαίρετησε αυτός. Τους λόγους θα τους μάθετε αν το γκουγκλάρετε. Σίγουρα έπαιξαν ρόλο και τα απογοητευτικά αποτελέσματα που ήταν τα χειρότερα ever από άποψη κερδών και παρά το ρεκόρ εσόδων. Όμως κι αυτά συνδέονται με τον βασικο λόγο. Αυτό για κάποιους που θεωρούν ότι τα έσοδα είναι σημαντικότερα από τα κέρδη. Αυτό θα ίσχυε φυσικά σε αναπτυσσόμενη εταιρία και όχι σε ακίνητο δεινόσαυρο. Οι δεινόσαυροι μπορούν να χρεοκοπήσουν και με αυξανόμενα έσοδα.

Ρε ατιμούλικο...

....Καρανίκα, το γύρισες το «βιολί» σε σύμβουλος επιχειρήσεων? Συνεταιρικά με τον Πετσίτη , να υποθέσω? Η δουλειά δεν είναι ντροπή....οι παπάντζες όμως.....

Petrolhead

Καλά σε λένε "καφενόβιο μπαρούφα" μερικοί εδώ μέσα....Οι 3 premium Γερμανοί ( Mercedes, BMW & Audi ) σημειώνουν, γιά πολλοστή χρονιά, αύξηση πωλήσεων & αύξηση τζίρου. Επειδή....ΔΕΝ ξέχασαν ξαφνικά το αποτελεσματικό management ( ούτε και το...ανακάλυψαν ξαφνικά τα Αμερικανοχρέπια οι φίλοι σου που φτιάχνουν τα Tesloπλαστικούρια και αλλάζουν business & product plan κάθε φεγγάρι ) που τους καθιστά κερδοφόρους με τα υψηλότερα margins ( όποιος ψάξει Google βρίσκει και financial reports...) , διαθέτουν αυξημένα κονδύλια γιά επενδύσεις σε ηλεκτροκίνηση και αυτόνομη οδήγηση κυρίως, γεγονός που μειώνει το καθαρό αποτέλεσμα κερδών, γιά 2-3 χρόνια. Προγραμματισμένα & υπολογισμένα. Συνέχισε τις κυλιόμενες μπαρουφοπροβλέψεις σου ( το '20, το '22, το '25 αυτό , εκείνο, το άλλο, κλπ ) και το wishfull thinking περί Tesla και όταν σταματήσουν να κλείνουν showrooms, σήκωσε το χεράκι και ξαναμίλα. Μέχρι τότε, διαλέξεις στο....καφενείο, μόνο!

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης