Η πρώτη Ελληνική μοτοσικλέτα έκανε ντεμπούτο στο Μιλάνο!

dcr-018-dna-filters

Η εντυπωσιακή custom μοτοσυκλέτα του Μάριου και Ντίνου Νικολαϊδη, το DCR-018 “The Billet Sting” concept που παρουσιάστηκε στο πρόσφατο διεθνές σαλόνι μοτοσυκλέτας στο Μιλάνο, συνεχίζει να προκαλεί τις αντιδράσεις του κοινού με την τεχνολογία και την μοναδική σχεδιαστική της ταυτότητα.




ΔΕΙΤΕ ΤΗΝ ΕΔΩ, ΣΤΟ NO1 SITE ΓΙΑ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ



ΣΧΟΛΙΑ (29)

MM

Aytή την Ελλάδα θέλουμς!! ΜΠΡΆΒΟ!

Δίκαιος

Εδώ ο Λέφας έχει φτιάξει και τεστάρει ΕΔΩ ΚΑΙ ΧΡΟΝΙΑ την πιο επαναστατική μοτοσυκλέτα του πλανήτη (σσ: Ο Λέφας κατάφερε και απομόνωσε την μπροστινή ανάρτηση από την πέδηση και κατεύθυνση) και εδώ μας δείχνουν αυτήν την γελοία μοτοσυκλέτα σαν κάτι τρομέρο. Μια κακάσχημη κατασκευή που φοράει επίσης αυτόν τον άθλιο κινητήρα της ΒMW (με τους κυλίνδρους να εξέχουν δεξιά και αριστερά για να χτυπήσεις τους εχθρούς όπως τον Madmax). Ποια ακριβώς είναι η καινοτομία που κουβαλάει ; Το ram-air,το φίλτρο DNA,η εξάτμιση αkrapovic ,το ότι λείπει το κέλυφος της μετάδοσης μήπως ; Αστεία πράγματα , σαν κινητή (άσχημη) διαφίμηση aftermarket μου φαίνεται όλο αυτό . Α ρε Θανάση Λέφα και Δημήτρη Κορρέ (σούπερ επαναστάτης στα αυτοκίνητα),είχατε την ατυχία να γεννηθείτε στην Ελλάδα αλλιώς όλος ο πλανήτης θα καβαλούσε τώρα τα δημιουργήματά σας.

***

Σε ολα εχεις δικιο εκτος απο το μοτερ της BMW που ειναι και 'αθλιο'. Οδηγησε πρωτα κανα boxer να καταλαβεις τι σημαινει ροπη, απλοτητα, ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ, ευκολια στη συντηρηση, και μετα κανε κριτικη. Το μοτερ ειναι απλα το κορυφαιο εδω και 100 χρονια στο πλανητη, την ωρα που τα γιαπωνεζικα στα 50-60,000 χλμ κρεμανε, κουδουνιζουν και θελουν επισκευη και πεταμα, μη πουμε για αλλα ευρωπαικα, αυτο κανει πλακα στα 200,000 χλμ χαλαρα. Ολα τα Boxer εχουν χαμηλο κεντρο βαρους λογω κατασκευης αρα πολυ πιο ευκολα στις στροφες, ειναι απιστευτα ευελικτα (τα τιμονια και οι καθρεπτες εχουν μεγαλυτερο πλατος στις μοτο μεσα στη κινηση), ειναι πανευκολα να τα σηκωσεις σε περιπτωση που για καποιο λογο η μηχανη ειτε γειρει ειτε εχεις πτωση. Δοκιμασε να σηκωσεις ενα 1000αρι Eduro-V χρειαζωνται 2 ατομα, το boxer το σηκωνεις με το ενα χερι ακομη και πεσμενο. Ειδικα τα παλιοτερα air cooled και oil cooled, χωρις υδροψυξη δηλαδη, ειναι η επιτομη της απλοτητας- δε ζεταινωνται δεν αναβουν δε θελουν ακριβη συντηρηση αφου δεν εχουν ψυγεια, μονο λαδια μπουζι και τελος. Μεταδοση με αξονα, δεν εχεις να λαδωνεις- καθαριζεις-σφιγγεις- αλλαζεις αλυσιδες-γραναζια, δεν εχεις βρωμια δεν εχεις τιποτα απο ολα αυτα. ΑΠΛΑ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ. Δεν ειναι τυχαιο οτι οποιος καβαλαει Boxer απλα δεν ξανακατεβαινει ποτε.

Ανεξάρτητος

Ο τίτλος του άρθρου είναι λάθος. Αυτή δεν είναι η πρώτη ελληνική μοτοσυκλέτα....Αν κάνετε πραγματική δημοσιογραφία θα βρείτε πριν δεκαετίες που είχε παρουσιαστεί μοτοσυκλέτα ελληνικής κατασκευής και πολύ πρωτοποριακής τεχνολογίας. Παρακαλώ να διορθώσετε.

Κακο σπυρι

Βασικά έφτιαξαν μια custom μοτοσυκλέτα βασισμένη σε μια ήδη υπάρχουσα . Συγχαρητήρια για την προσπάθεια! Αλλά ρε παλληκάρια πολύ χάλια οι κολλήσεις στο ψαλιδι.

χαχαχα

Η Ελλάδα της καινοτομίας

Spy

Bravo! Poly Elliniko..Υγ.. μπήκα καί στό Link πού παραπέμπει η είδηση καί.. χάθηκα. Τά λίγα.. Ελληνικά τού άρθρου ανάμεσα σε τόσα Αγγλικά καί τέτοια ορολογία, μέ έκαναν πραγματικά υπερήφανο γιά τό "Ελληνικό" δίτροχο. Ούστ ρέεε. Ακου.. Ελληνικό...

mm

είναι μια αρχή

Μάρκος

Τη πρωτοτυπία! Πήραν σκελετό και κινητήρα από BMW, την τύλιξαν με αστραφτερή λαμαρίνα και την παρουσίασαν ως δημιουργία! Όταν φτιάξουν δικό τους κινητήρα, θα τους πω μπράβο!!

Τραμπάκουλας

Και η Toyota το καινούριο Supra με κινητήρα BMW το έχει στημένο.Όταν θα φτιάξεις εσύ κάτι ανάλογο τότε μπορείς να μιλάς.

Jiannis

Η toyota φτιάχνει δικούς της θαυμάσιους κινητήρες πάνω από εκατό χρόνια τώρα ,οπότε άκυρο παντελώς το σχόλιο σου .Έχει δίκιο ο φίλος παραπάνω για το δικό του σχόλιο ,ελληνική μοτο με μηχανή BMW και άλλα ξένα εξαρτήματα μόνο ελληνική δεν είναι .

George

Την σήμερον, ένα concept, από μια startup εταιρία που σέβεται τον εαυτό της και έχει σχέδια για το μέλλον, πρέπει να είναι ηλεκτρικό.

τώρα μπορούν να σκάσουν τα νεοφιλελέδια

που όπου σταθούν και όπου βρεθούν παπαγαλίζουν ότι ούτε καρφίτσα δεν κάνουμε. Ορίστε, πάρτε μια μηχανή και επιτέλους βουλώστε το.

σιγα τα αυγα

στις ΗΠΑ καθε συνεργειο tuning που σεβεται τον εαυτο του ,λανσαρει κ μοτοσυκλετες κατα παραγγελια απο συναρμολογηση ανταλακτικων...αυτο καναν οι ανθρωποι

Και όχι μόνο

Και σε όλη την Ευρώπη, όχι μόνο στις ΗΠΑ

Σωστός.

Ουτέ καρφίτσα δεν μας αφήνουν οι Ευρωπαί(ε)οι φίλοι μας να παράγουμε. Οχι ότι δεν μπορούμε. Για να μην έχουν ανταγωνισμό και να οικονομάνε περισσότερα εκείνοι. Γι' αυτό μας έκλεισαν όλες τις βιομηχανίες. Σε συνεργασία πάντα με τους εγχώριους αριστερούς πολιτικούς λακέδες τους και τους συνδικαλι(η)στες τους.

456

Ούτε γεωργία ούτε βιομηχανία. Δυό-τρία πακέτα επιδοτήσεις που έγιναν καγιέν μας έδωσαν...

de

σατανικό πάντως, μας έδωσαν τις επιδοτήσεις για να αγοράσουμε δικά τους βιομηχανικά προϊόντα και στο τέλος βρεθήκαμε και χρεωμένοι.

Λιγο

ακομη και θα μας πεις οτι ο Σορος και οι ΜΚΟ κυβερνάνε.Αν δεν ηταν οι ευρωπεη και το σκληρο μας το ευρώ πολλοι συμπολιτες μας δεν θα ειχαν να φανε.Αϊντε απο δω συνομοσιολογοι.

Ν.Θ

Σ΄ΑΥΤΟΝ ΔΟΥΛΕΥΕΙΣ?

Ανεξάρτητος

Μάλλον δε τα λες καλά.... Όταν οι δικοί μας έκαναν απεργίες στα εργοστάσια, τι περίμενες; Να μην κλείσουν οι βιομηχανίες? Γιατί έφυγε η Nissan και η Pirelli? Μόνοι μας τους διώξαμε...

ioannis

Από το concept μέχρι τη βιομηχανική παραγωγή ο δρόμος είναι μεγάλος...

θες και βιομηχανική παραγωγή

παιδιά στρωθείτε να βγάλουμε μια Google, μια Microsoft, μία Locheed Martin και μία Mercedes, μπας και κερδίσουμε την αποδοχή των νεοφιλελέδων. Ώρα να κοντράρουμε χώρες εκατοντάδων εκατομμυρίων με έκταση ηπείρου, ΑΕΠ 100 φορές μεγαλύτερου και ιστορία και γεωγραφία εντελώς διαφορετική από τη δική μας.

Αγαπητέ μου

Πολύ μικρότερες χώρες όπως Βέλγιο Ολλανδία Λουξεμβούργο Αυστρία κλπ δημιουργούν. Στην Ελλάδα μόνο κριτική και κακές αντιγραφές γίνονται

Παντελής

μπααα η Ολλανδία, Δανία, Σουηδία, Ιρλανδία, Ελβετία παράγουν και έχουν μέγεθος Ελλάδας συν πλιν κάτι ψιλά. Έχει και άλλες ανερχόμενες, όπως Τσεχία, Πολωνία κα.

τι μπα και εσύ και ο άλλος από πάνω

είπαμε, διαφορετική ιστορία και γεωγραφία. Και εμείς όταν λύσουμε τα 200 εθνικά μας θέματα και εξασφαλιστούμε στρατιωτικά, και εμείς θα παράγουμε. Για τις συνθήκες μας και πολύ καλά τα πάμε.

.

Τώρα εσύ έχεις και δικαίωμα ψήφου;

Bas

Είσαι άρρωστος. Χρειάζεσαι βοήθεια. Πήγαινε να δουλέψεις 2-3 χρόνια και θα γίνεις περδίκι.

βασι

τελειο!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης

gtr

Πάρτε το τρέχον GT-R, προσθέστε στοιχεία από το GT-R50 αλλά και την αύρα του Concept Vision Gran Turismo του 2020, και θα βγάλετε ένα αξιόπιστο αποτέλεσμα για το πως θα είναι η νέα γενιά του επόμενου “κτήνους” της Nissan.

mr2

Η Toyota Supra επιστρέφει… αλλά δεν θα είναι το μόνο σπορ δίθυρο στη γκάμα της Toyota. Η εταιρεία σχεδιάζει περισσότερα σπορ αυτοκίνητα και φήμες υπαινίσσονται μια αναβίωση για το αγαπημένο Toyota MR2.

mtx

Νέο φυντάνι φαίνεται πως έχει ξεφυτρώσει στα Βόρεια Προάστια καθώς εξαιτίας της οικονομικής κρίσης «ψαρεύει» ανυποψίαστους καταναλωτές με δέλεαρ την αποπληρωμή μεταχειρισμένων αυτοκινήτων με γραμμάτια ή μια ιδιότυπη χρονομίσθωση.

tesla

“Όταν έβρεχε μυαλά” θα μπορούσε να είναι ο τίτλος για το βίντεο που ακολουθεί όπου μια κυρία, κάτοχος Tesla, αποφάσισε να ανεφοδιάσει το αυτοκίνητό της με βενζίνη καθώς λογικά θα είδε τα επίπεδα “καυσίμου” να λιγοστεύουν.

focus

Έχοντας πολύ περισσότερα κοινά απ όσα φαίνονται στις εικόνες, τα δυο μοντέλα διεκδικούν πωλήσεις στην κατηγορία των μικρομεσαίων και έχουν πολλές και πειστικές απαντήσεις σε καίρια ερωτήματα. η καλύτερη στιγμή του Focus και το πολύ τάλαντο Civic ζητούν την προσοχή του πιο δύσκολου κοινού της ελληνικής – και όχι μονό – αγοράς!

aston

Με έναν μήνα να απομένει για να κλείσει η χρονιά, η ελληνική αγορά αυτοκινήτου εμφανίζει αύξηση στις πωλήσεις των νέων μοντέλων.  Και, μέσα σε αυτό το θετικό κλίμα, έχει ενδιαφέρον να δούμε ποια είναι τα ακριβότερα μοντέλα που έχουν πωληθεί φέτος, τα οποία πραγματικά κοσμούν με την παρουσία τους τους ελληνικούς δρόμους.

schumi

Καθώς πλησιάζει η ημερομηνία που θα συμπληρωθούν πέντε χρόνια από τον σοβαρό τραυματισμό του Michael Schumacher στο κεφάλι, πέντε χρόνια με ελάχιστη ως μηδαμινή πραγματική ενημέρωση για την πορεία της αποθεραπείας του, είναι σαφές πως αρχίζει το ετήσιο… πάρτι από συγκεκριμένα ΜΜΕ. Και φέτος άρχισε νωρίς.

Peugeot-3008-2017-1024-06

Στο λίκνο του Λέοντα, στο εργοστάσιο της Peugeot στην πόλη Sochaux, η γαλλική εταιρία γιόρτασε με μια σεμνή τελετή την παραγωγή του 500.000ού 3008 αλλά και την παραγωγή του 1.000.000ού 308 μαζί με τους 10.000 εργαζόμενους της στο εργοστάσιο.