GP Αυστραλίας: Πάρτι στη Ferrari, σήμερα!

gpauparty

Ο Φέτελ απέδωσε τη νίκη του στην εύνοια της τύχης, στη Mercedes ψάχνουν να βρουν το λάθος στον αλγόριθμο που τους οδήγησε σε σφάλμα.

Το GP της Αυστραλίας, πρώτος αγώνας της φετινής χρονιάς δεν εξελίχθηκε καλά για την ομάδα της Mercedes. Οι ασημί έφτασαν ως φαβορί στη Μελβούρνη αντί όμως να το αξιοποιήσουν αυτό και να πάρουν 43 βαθμούς περιορίστηκαν στους 22. Αντίθετα στη Ferrari τα πράγματα πήγαν καλύτερα απ’ ότι ήλπιζαν οι κόκκινοι οι οποίοι έφυγαν από την πίστα με 40 βαθμούς και προβάδισμα στα πρωταθλήματα οδηγών και κατασκευαστών.

Η κατάσταση στράβωσε για τη Mercedes στο ξεκίνημα του Q3 όταν ο Βάλτερι Μπότας χτύπησε την W09 στον τοίχο. Ο Φινλανδός εκκίνησε 15ος γιατί του άλλαξαν κιβώτιο και ο Χάμιλτον έμεινε μόνος του με τις Ferrari στην κορυφή. Έδειξε τη δυναμική της Mercedes στις κατατακτήριες δοκιμές όντας 7 δέκατα ταχύτερος στον γύρο. Μετά όμως έχασε το μέτρο στη συνέντευξη Τύπου όχι με την ατάκα προς το Φέτελ (σ.σ: δεν είναι κακό ένα αστείο) αλλά λέγοντας ψέματα ότι δεν υπάρχει ακραία χαρτογράφηση ‘party mode’. Ο διευθυντής αγωνιστικών δραστηριοτήτων της Mercedes Τότο Βολφ επιβεβαίωσε ότι υπάρχει και χρησιμοποιήθηκε από την αρχή του Q3. Επίσης ο Χάμιλτον μίλησε χοντροκομμένα για το Ράικονεν: «Κάνει πάρτι συνέχεια».

Πριν αλέκτωρ λαλήσει τρεις ο Χάμιλτον τιμωρήθηκε για την αμετροέπεια του. Ενώ έλεγχε τον αγώνα από την 1η θέση το αυτοκίνητο ασφαλείας, σε συνδυασμό με τη στρατηγική της Ferrari τον έφεραν σε δυσχερή θέση. Οι κόκκινοι έφτιαξαν εν μέρει την τύχη τους. Έβαλαν το Ράικονεν στα πιτ στον 19ο γύρο, όσο πιο νωρίς μπορούσαν ώστε να κάνει 1 πιτ στοπ. Του έβαλαν τη μαλακή γόμα για να πάει μέχρι το τέλος. Αυτό όπως παραδέχτηκε ο Βολφ υποχρέωσε τη Mercedes να βάλει το Χάμιλτον στα πιτ στον επόμενο γύρο (20στο) με αποτέλεσμα να περάσει προσωρινά επικεφαλής ο Φέτελ. Όταν επιβλήθηκε εικονικό καθεστώς αυτοκινήτου ασφαλείας ο Γερμανός έκανε τη δική του αλλαγή και βγήκε μπροστά από το Χάμιλτον.

Σύμφωνα με το Βολφ υπήρξε πρόβλημα με το λογισμικό που υπολογίζει τις απαραίτητες διαφορές σε τέτοιες περιπτώσεις. Τους έδωσε υπολογισμό κάτω από 15 sec για να είναι ασφαλής σε περίπτωση εμφάνισης του αυτοκινήτου ασφαλείας ο Χάμιλτον. Η διαφορά ήταν στα 12 όταν βγήκε το αυτοκίνητο ασφαλείας. Σύμφωνα με το Βολφ το μόνο που θα μπορούσε να γίνει αν δεν είχαν κάνει αυτό το λάθος υπολογισμό ήταν να πιέσει ο Χάμιλτον περισσότερο από τον 20στό μέχρι τον 27ο γύρο ώστε να μικρύνει κι άλλο τη διαφορά από το Φέτελ. Όμως και εδώ ήταν κρίσιμο για τη στρατηγική της Mercedes το ελαστικό έπρεπε ν’ αντέξει 38 γύρους. Αυτό ήταν το κλειδί που έδωσε τη νίκη στη Ferrari οι δυο διαφορετικές στρατηγικές σε συνδυασμό φυσικά με την τυχαία εμφάνιση του αυτοκινήτου ασφαλείας την ιδανική στιγμή για το Φέτελ.



Χαμόγελα για τη Ferrari σήμερα στη συνέντευξη Τύπου.

Προς τιμήν του ο Γερμανός πρωταθλητής παραδέχτηκε την ανωτερότητα της Mercedes: «Ήμασταν τυχεροί με το αυτοκίνητο ασφαλείας, η εμφάνισή του ήταν κλειδί για τη νίκη. Σ’ άλλους αγώνες πέρυσι είχε συμβεί το αντίστροφο. Σήμερα δούλεψε υπέρ μας. Δεν υπάρχει αμφιβολία πως ο Λιούις ήταν ταχύτερος. Προσευχόμουν να εμφανιστεί αυτοκίνητος ασφαλείας. Όταν έμαθα πως έμεινε η Haas στην έξοδο της στροφής 2 ήμουν γεμάτος αδρεναλίνη μέχρι να βγω από τα πιτ. Μου είπαν ότι βγήκα οριακά μπροστά του, ήξερα ότι θα του είναι δύσκολο να περάσει. Δεν έφτασε ποτέ αρκετά κοντά για να δοκιμάσει, δεν είναι εύκολο σ’ αυτή την πίστα. Στο παρελθόν έχω χάσει αγώνες μ’ αυτό τον τρόπο σήμερα η τύχη ήταν μαζί μας, είμαι χαρούμενος για την ομάδα. Ακόμη δεν είμαστε στο επίπεδο που θέλουμε όμως το σημερινό αποτέλεσμα μας δίνει κίνητρο για να πιέσουμε».

Δικαίως ο Φέτελ θα είναι πρωταγωνιστής στο πάρτι της Ferrari απόψε. Επόμενος αγώνας το Πάσχα (8/4) στο Μπαχρέιν.

ΣΧΟΛΙΑ (3)

Γιάννης

Πρέπει α έχει μεγάλη ψυχή να οδηγας το μονοθέσιο

trevor

Καλα τα παρτυ το Σαββατο, αλλα αυτα της Κυριακης ακομα καλυτερα!!!

Κωστας1989

Γιατί ψάχνονται;;;;;Απλα ο φετελ έκανε τζάμπα πιτ στοπ.τέλος.απλα τα πραγματα.επεται η συνέχεια!

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης

NEO_AUDI_Q3

Για 3η χρονιά διοργανώνεται το Audi on Tour, μία εκδήλωση που προσφέρει την ευκαιρία οδήγησης ξεχωριστών μοντέλων της Audi. Στο εφετινό Audi on Tour ξεχωρίζουν τα ολοκαίνουργια Q3 και A1, που για πρώτη φορά είναι διαθέσιμα στο ευρύ κοινό για test-drive.

GermanCarsA100Berlin_SeanGallupGetty46765harpi1000

Ριζική ανατροπή στα δεδομένα της ελληνικής οικονομίας θα προκαλέσει η απόφαση της Ολομέλειας του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου να αλλάξει τον τρόπου υπολογισμού των Τελών Κυκλοφορίας ώστε να έχουμε καθαρότερο περιβάλλον και δικαιότερες χρεώσεις.

Bulgaria

Στα 1.2 ευρώ/λτ. έφθασε η τιμή της βενζίνης στη γειτονική Βουλγαρία, οδηγώντας χιλιάδες πολίτες σε όλη τη χώρα να διαδηλώσουν χθες Κυριακή ενάντια στις υψηλές τιμές καυσίμων, αποκλείοντας την κυκλοφορία σε 20 πόλεις της χώρας και στους κύριους οδικούς άξονες μεταξύ των οποίων και στις προσβάσεις προς την Τουρκία και την Ελλάδα.