GP Αυστραλίας: Πάρτι στη Ferrari, σήμερα!

gpauparty

Ο Φέτελ απέδωσε τη νίκη του στην εύνοια της τύχης, στη Mercedes ψάχνουν να βρουν το λάθος στον αλγόριθμο που τους οδήγησε σε σφάλμα.

Το GP της Αυστραλίας, πρώτος αγώνας της φετινής χρονιάς δεν εξελίχθηκε καλά για την ομάδα της Mercedes. Οι ασημί έφτασαν ως φαβορί στη Μελβούρνη αντί όμως να το αξιοποιήσουν αυτό και να πάρουν 43 βαθμούς περιορίστηκαν στους 22. Αντίθετα στη Ferrari τα πράγματα πήγαν καλύτερα απ’ ότι ήλπιζαν οι κόκκινοι οι οποίοι έφυγαν από την πίστα με 40 βαθμούς και προβάδισμα στα πρωταθλήματα οδηγών και κατασκευαστών.

Η κατάσταση στράβωσε για τη Mercedes στο ξεκίνημα του Q3 όταν ο Βάλτερι Μπότας χτύπησε την W09 στον τοίχο. Ο Φινλανδός εκκίνησε 15ος γιατί του άλλαξαν κιβώτιο και ο Χάμιλτον έμεινε μόνος του με τις Ferrari στην κορυφή. Έδειξε τη δυναμική της Mercedes στις κατατακτήριες δοκιμές όντας 7 δέκατα ταχύτερος στον γύρο. Μετά όμως έχασε το μέτρο στη συνέντευξη Τύπου όχι με την ατάκα προς το Φέτελ (σ.σ: δεν είναι κακό ένα αστείο) αλλά λέγοντας ψέματα ότι δεν υπάρχει ακραία χαρτογράφηση ‘party mode’. Ο διευθυντής αγωνιστικών δραστηριοτήτων της Mercedes Τότο Βολφ επιβεβαίωσε ότι υπάρχει και χρησιμοποιήθηκε από την αρχή του Q3. Επίσης ο Χάμιλτον μίλησε χοντροκομμένα για το Ράικονεν: «Κάνει πάρτι συνέχεια».

Πριν αλέκτωρ λαλήσει τρεις ο Χάμιλτον τιμωρήθηκε για την αμετροέπεια του. Ενώ έλεγχε τον αγώνα από την 1η θέση το αυτοκίνητο ασφαλείας, σε συνδυασμό με τη στρατηγική της Ferrari τον έφεραν σε δυσχερή θέση. Οι κόκκινοι έφτιαξαν εν μέρει την τύχη τους. Έβαλαν το Ράικονεν στα πιτ στον 19ο γύρο, όσο πιο νωρίς μπορούσαν ώστε να κάνει 1 πιτ στοπ. Του έβαλαν τη μαλακή γόμα για να πάει μέχρι το τέλος. Αυτό όπως παραδέχτηκε ο Βολφ υποχρέωσε τη Mercedes να βάλει το Χάμιλτον στα πιτ στον επόμενο γύρο (20στο) με αποτέλεσμα να περάσει προσωρινά επικεφαλής ο Φέτελ. Όταν επιβλήθηκε εικονικό καθεστώς αυτοκινήτου ασφαλείας ο Γερμανός έκανε τη δική του αλλαγή και βγήκε μπροστά από το Χάμιλτον.

Σύμφωνα με το Βολφ υπήρξε πρόβλημα με το λογισμικό που υπολογίζει τις απαραίτητες διαφορές σε τέτοιες περιπτώσεις. Τους έδωσε υπολογισμό κάτω από 15 sec για να είναι ασφαλής σε περίπτωση εμφάνισης του αυτοκινήτου ασφαλείας ο Χάμιλτον. Η διαφορά ήταν στα 12 όταν βγήκε το αυτοκίνητο ασφαλείας. Σύμφωνα με το Βολφ το μόνο που θα μπορούσε να γίνει αν δεν είχαν κάνει αυτό το λάθος υπολογισμό ήταν να πιέσει ο Χάμιλτον περισσότερο από τον 20στό μέχρι τον 27ο γύρο ώστε να μικρύνει κι άλλο τη διαφορά από το Φέτελ. Όμως και εδώ ήταν κρίσιμο για τη στρατηγική της Mercedes το ελαστικό έπρεπε ν’ αντέξει 38 γύρους. Αυτό ήταν το κλειδί που έδωσε τη νίκη στη Ferrari οι δυο διαφορετικές στρατηγικές σε συνδυασμό φυσικά με την τυχαία εμφάνιση του αυτοκινήτου ασφαλείας την ιδανική στιγμή για το Φέτελ.



Χαμόγελα για τη Ferrari σήμερα στη συνέντευξη Τύπου.

Προς τιμήν του ο Γερμανός πρωταθλητής παραδέχτηκε την ανωτερότητα της Mercedes: «Ήμασταν τυχεροί με το αυτοκίνητο ασφαλείας, η εμφάνισή του ήταν κλειδί για τη νίκη. Σ’ άλλους αγώνες πέρυσι είχε συμβεί το αντίστροφο. Σήμερα δούλεψε υπέρ μας. Δεν υπάρχει αμφιβολία πως ο Λιούις ήταν ταχύτερος. Προσευχόμουν να εμφανιστεί αυτοκίνητος ασφαλείας. Όταν έμαθα πως έμεινε η Haas στην έξοδο της στροφής 2 ήμουν γεμάτος αδρεναλίνη μέχρι να βγω από τα πιτ. Μου είπαν ότι βγήκα οριακά μπροστά του, ήξερα ότι θα του είναι δύσκολο να περάσει. Δεν έφτασε ποτέ αρκετά κοντά για να δοκιμάσει, δεν είναι εύκολο σ’ αυτή την πίστα. Στο παρελθόν έχω χάσει αγώνες μ’ αυτό τον τρόπο σήμερα η τύχη ήταν μαζί μας, είμαι χαρούμενος για την ομάδα. Ακόμη δεν είμαστε στο επίπεδο που θέλουμε όμως το σημερινό αποτέλεσμα μας δίνει κίνητρο για να πιέσουμε».

Δικαίως ο Φέτελ θα είναι πρωταγωνιστής στο πάρτι της Ferrari απόψε. Επόμενος αγώνας το Πάσχα (8/4) στο Μπαχρέιν.

ΣΧΟΛΙΑ (3)

Γιάννης

Πρέπει α έχει μεγάλη ψυχή να οδηγας το μονοθέσιο

trevor

Καλα τα παρτυ το Σαββατο, αλλα αυτα της Κυριακης ακομα καλυτερα!!!

Κωστας1989

Γιατί ψάχνονται;;;;;Απλα ο φετελ έκανε τζάμπα πιτ στοπ.τέλος.απλα τα πραγματα.επεται η συνέχεια!

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης

α1

Όπως κάθε μήνα έτσι και τώρα, στα χέρια των συντακτών του CAR και του NewsAuto περνάνε αυτοκίνητα που με το δίκιο τους “κοιτάνε φοβισμένα”, εφόσον περνάνε από σκληρές δοκιμασίες και πολλά χιλιόμετρα καθημερινά για μήνες.

telikikloforias

Με μια δήλωση-σοκ η υφυπουργός Οικονομικών Κατερίνα Παπανάτσιου σβήνει τις ελπίδες εκατομμυρίων ιδιοκτητών αυτοκινήτων που τα έχουν σε ακινησία για μείωση των Τελών Κυκλοφορίας 2019.

Pony

Με αφορμή το άρθρο του Τάκη Τρακουσέλλη «Ελλάς, πού είναι η αυτοκινητοβιομηχανία σου;», λάβαμε την παρακάτω επιστολή-απάντηση από τον κ. Πέτρο Κοντογούρη, Πρόεδρο της NAMCO International η οποία κατασκεύαζε στο παρελθόν το περίφημο Pony.

Pwliseis

Στη γειτονική Βουλγαρία μεταβαίνουν σχεδόν όλοι οι επιτήδειοι έμποροι εισαγόμενων μεταχειρισμένων αυτοκινήτων ώστε να προμηθευτούν τα «σαπάκια» τους έναντι μερικών εκατοντάδων ευρώ και να τα διαθέσουν σε ανυποψίαστους Έλληνες καταναλωτές έναντι πολλών χιλιάδων ευρώ!