Η INALAN προσέλκυσε 40 εκατ. ευρώ ξένων επενδύσεων στην Ελλάδα, τριπλασίασε το προσωπικό της σε ένα χρόνο και παρέχει δυνατότητα σύνδεσης γρήγορου internet σε πάνω από 600.000 νοικοκυριά - Κατά 44% αυξήθηκε ο κύκλος εργασιών της.
Αυτή είναι η 5η γενιά του Audi A6
Αυτή είναι η 5η γενιά του Audi A6
H γερμανική εταιρεία δίνει στη δημοσιότητα τις πρώτες επίσημες πληροφορίες και εικόνες της νέας γενιάς του Audi A6. To μεγάλο πολυτελές σεντάν έρχεται με πιο αιχμηρή σχεδίαση και πολλές τεχνολογίες.
UPD:
6
ΣΧΟΛΙΑ
Πρόκειται για την 5η γενιά του Audi A6 και την 8η γενικά για τα μεγάλα σεντάν της γερμανικής μάρκας, μετά τις 3 γενιές του Audi 100 (η 4η μετονομάστηκε στην ανανέωσή της σε A6). Το A6 έχει μεγαλώσει ελαφρώς σε σχέση με το προηγούμενο, φθάνοντας πλέον στα 4.939 χλστ. μήκους (+7 χλστ.), 1.886 χλστ. πλάτους (+12 χλστ.) και 1.457 χλστ. ύψους (+2 χλστ.). H Audi τονίζει ότι λόγω της αύξησης αυτής υπάρχουν ακόμη καλύτεροι χώροι στο εσωτερικό. Το πορτ-μπαγκάζ ωστόσο παραμένει στα ίδια επίπεδα με πριν (530 λτ.).
Στο εσωτερικό συναντούμε πολλά κοινά με το νέο Audi A7 Sportback σε ένα εντυπωσιακό σχεδιαστικό αποτέλεσμα που τονίζει στον ανώτατο βαθμό τον hi-tech χαρακτήρα του αυτοκινήτου. Ξεχωρίζουμε τον πλήρως ψηφιακό, 12,3 ιντσών πίνακα οργάνων, την μεγάλη ψηφιακή οθόνη 10,1 ιντσών για το σύστημα πολυμέσων ψηλά στην κεντρική κονσόλα, αλλά και την χαμηλότερη των 8,6 ιντσών για το σύστημα κλιματισμού.
Στο πεδίο της αεροδυναμικής, το νέο αμάξωμα έχει μειώσει το σχετικό αεροδυναμικό συντελεστή μόνο στο cd:0.24, επιφέροντας έτσι πολλά πλεονεκτήματα σε κατανάλωση, ηχομόνωση, αλλά και επιδόσεις.
Περνώντας στο εσωτερικό, εδώ συναντούμε πολλά κοινά με το νέο Audi A7 Sportback σε ένα εντυπωσιακό σχεδιαστικό αποτέλεσμα που τονίζει στον ανώτατο βαθμό τον hi-tech χαρακτήρα του αυτοκινήτου. Ξεχωρίζουμε τον πλήρως ψηφιακό, 12,3 ιντσών πίνακα οργάνων, την μεγάλη ψηφιακή οθόνη 10,1 ιντσών για το σύστημα πολυμέσων ψηλά στην κεντρική κονσόλα, αλλά και την χαμηλότερη των 8,6 ιντσών για το σύστημα κλιματισμού.
Στο εσωτερικό συναντούμε πολλά κοινά με το νέο Audi A7 Sportback σε ένα εντυπωσιακό σχεδιαστικό αποτέλεσμα που τονίζει στον ανώτατο βαθμό τον hi-tech χαρακτήρα του αυτοκινήτου. Ξεχωρίζουμε τον πλήρως ψηφιακό, 12,3 ιντσών πίνακα οργάνων, την μεγάλη ψηφιακή οθόνη 10,1 ιντσών για το σύστημα πολυμέσων ψηλά στην κεντρική κονσόλα, αλλά και την χαμηλότερη των 8,6 ιντσών για το σύστημα κλιματισμού.
Στο πεδίο της αεροδυναμικής, το νέο αμάξωμα έχει μειώσει το σχετικό αεροδυναμικό συντελεστή μόνο στο cd:0.24, επιφέροντας έτσι πολλά πλεονεκτήματα σε κατανάλωση, ηχομόνωση, αλλά και επιδόσεις.
Περνώντας στο εσωτερικό, εδώ συναντούμε πολλά κοινά με το νέο Audi A7 Sportback σε ένα εντυπωσιακό σχεδιαστικό αποτέλεσμα που τονίζει στον ανώτατο βαθμό τον hi-tech χαρακτήρα του αυτοκινήτου. Ξεχωρίζουμε τον πλήρως ψηφιακό, 12,3 ιντσών πίνακα οργάνων, την μεγάλη ψηφιακή οθόνη 10,1 ιντσών για το σύστημα πολυμέσων ψηλά στην κεντρική κονσόλα, αλλά και την χαμηλότερη των 8,6 ιντσών για το σύστημα κλιματισμού.
Φυσικά, η ποιότητα στην καμπίνα αναμένεται να βρίσκεται σε πολύ υψηλά επίπεδα, ενώ δεν λείπουν και όλες οι απαραίτητες ανέσεις ενός αυτοκινήτου της κατηγορίας (π.χ. καθίσματα θερμαινόμενα-ψυχώμενα-με μασάζ, premium ηχοσύστημα της Bang&Olufsen, ιονιστής για τον αέρα στο εσωτερικό κ.λπ.). Στο πεδίο των κινητήρων, το νέο Audi A6 θα ξεκινήσει την καριέρα του στην Ευρώπη με δύο μοτέρ, τον 3λιτρο TFSI V6 βενζινοκινητήρα των 340 ίππων ισχύος και 500 Nm ροπής, αλλά και τον 3λιτρο TDI V6 diesel των 286 ίππων ισχύος και 620 Nm ροπής.
Η Audi ανακοινώνει ότι και οι δύο εκδόσεις θα είναι αποκλειστικά τετρακίνητες (με σύστημα quattro), ενώ θα προσφέρονται με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων, η μεν βενζινοκίνητη έκδοση με το 7τάχυτο S tronic και η μεν diesel με το 8τάχυτο tiptronic κιβώτιο της εταιρείας. Στο πεδίο των επιδόσεων, για το βενζινοκίνητο μοντέλο το 0-100 χλμ./ώρα απαιτεί μόνο 5,1 δλ. και η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ./ώρα. Για το diesel προς το παρόν δεν ανακοινώνονται οι επιδόσεις του.
Θα πρέπει να τονιστεί ότι η Audi συνδυάζει και τις δύο εκδόσεις με ένα «ήπιο» υβριδικό σύστημα, που διαθέτει έναν εναλλάκτη 48-Volt και μια μικρή μπαταρία ιόντιων-λιθίου, ώστε να παρέχει ενέργεια που μειώνει τις απαιτήσεις του αυτοκινήτου σε καύσιμο (κατά 0,7 λτ./100 χλμ. ανακοινώνει η Audi). Έτσι, η μέση κατανάλωση του βενζινοκίνητου A6 κυμαίνεται από 6,7 έως 7,1 λτ./100 χλμ. (ανάλογα με το μέγεθος των τροχών), ενώ του diesel από 5,5 έως 5,8 λτ./100 χλμ.
Αρκετές αλλαγές και επεμβάσεις έχουμε και στην ανάρτηση, η οποία χρησιμοποιεί ακόμη περισσότερο αλουμίνιο σε σχέση με πριν, ενώ υπάρχει και μια νέα μεταβαλλόμενη κρεμαγιέρα, για ακόμη περισσότερη αμεσότητα. Η Audi υπόσχεται ότι το νέο A6 είναι σημαντικά πιο σπορ οδικά και οδηγικά από το προηγούμενο. Ολοκληρώνοντας, να σημειώσουμε ότι η Audi προσφέρει και πολλά συστήματα αυτόνομης οδήγησης στο νέο μοντέλο, όπως αυτόματο σύστημα στάθμευσης και εξόδου από το γκαράζ, σύστημα που κρατά αυτόματα το αυτοκίνητο στη λωρίδα του και πολλά άλλα. Επίσης, διευρυμένες περισσότερο από ποτέ είναι και οι δυνατότητες συνδεσιμότητας, μέσω του αναβαθμισμένου συστήματος πολυμέσων MMI της Audi.
UPD:
6
ΣΧΟΛΙΑ
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα