Fiat 500: Tι νέο φέρνει η επόμενη γενιά

Fiat 500: Tι νέο φέρνει η επόμενη γενιά

To λανσάρισμα της 2 γενιάς του ιταλικού μίνι μοντέλου αναμένεται σε δύο χρόνια περίπου. Όπως θα έχετε την ευκαιρία να δείτε και παρακάτω, το Fiat 500 θα μεγαλώσει σε διαστάσεις, θα γίνει πιο premium και δε θα έχει στην γκάμα του ντίζελ μοτέρ.

Οι πρώτες κατασκοπευτικές ηλεκτρονικά επεξεργασμένες εικόνες της επόμενης γενιάς του Fiat 500
κυκλοφόρησαν στο διαδίκτυο και μας αποκαλύπτουν την σχεδιαστική φιλοσοφία που πιθανότητα θα ακολουθήσει το νέο μοντέλο. Όπως μπορούμε να δούμε, ο ρετρό χαρακτήρας διατηρείται στο σύνολο του αμαξώματος και παράλληλα αναμένουμε αύξηση των διαστάσεων και αναβάθμιση της ποιότητας.

Μάλιστα, πληροφορίες από τη Fiat υποστηρίζουν ότι ενδέχεται να υπάρξει μια ξεκάθαρα premium εικόνα στο νέο 500. Σε ό,τι αφορά τα μηχανικά σύνολα και το τεχνολογικό υπόβαθρο του νέου ιταλικού μίνι μοντέλου, οι πληροφορίες που δόθηκαν στη δημοσιότητα προέρχονται απευθείας από τον CEO του FCA Group, τον Sergio Marchionne.

 Σύμφωνα με το βρετανικό Auto Express, ο ισχυρός άνδρας του Ομίλου υποστήριξε ότι οι μικροί ντίζελ κινητήρες δε θα υπάρχουν στο επόμενο διάστημα, λόγω των εξελίξεων που ήδη σας έχουμε αναφέρει, και έτσι η λύση που θα εφαρμοστεί στο επόμενο 500 θα περιλαμβάνει ένα υβριδικού τύπου σύστημα κίνησης 48 Volt. Η συγκεκριμένη πρακτική φαίνεται ότι θα βρει εφαρμογή και σε άλλα μικρά μοντέλα του FCA Group.

next500rear

ΣΧΟΛΙΑ (18)

!!!!

Μπράβο Ελληνάρες!Πλακωθήκατε για ένα αμαξάκι καθαρά γυναικείο*,το οποίο δεν πρόκειτε να αποκτήσετε ποτέ,οχι γιατί δεν μπορείτε αλλά γιατί η αγορά του δεν έχει καμιά λογική.Πέραν της εμφάνισης και του ψώνιου δεν σου προσφέρει τίποτα.Και για να δικαιολογήσω τον αστερίσκο μου,οι 'αντρίκιες εκδόσεις του είναι εντελως γειά σου από πλευράς τιμής.Αυτα.

JeΒ

Σωστός!

iPad

Ώπα και βασίλισσα του καρναβαλιού ο καδενάκιας!

Quiζ

Μαντέψτε με τι αμάξι πάει στο Gay pride o καδεvάκιαs....

wt..

όποιος αγοράσει το...κατασκεύασμα τούτο παίρνει και 2 πίτσες ιταλιάνικες οικογενειακές δώρο.

Τι σημαίνει premium;

Και το σημερινό premium είναι..Σαν τέτοιο πούλησε σε εύπορους-ως επί το πλείστον-ανθρώπους.Σαν 3ο-4ο αμάξι ή σαν αμάξι για το εύπορο παιδί-φοιτητή.Αυστηρά για μετακίνηση μέσα στην πόλη.Αν θές ωραίο στυλάτο αμαξάκι,εύκολο σε ελιγμούς και στάθμευση για να πηγαίνεις το πρωί στη δουλεια,αντε και για καμια βόλτα εντός,μια χαρούλα.Για οτιδήποτε άλλο δεν κάνει.

ion

Είναι πολύ όμορφο και το πραγματικό θα είναι ακόμη πιο όμορφο!! Τι σημαίνει "αχλαδιά";......

Πραγματικά πολύ όμορφο αυτοκίνητο

Pώτα τον καδενάκια... που το μαστιγώνει το δελφίνι.

ion

χαχα... δεν συμφωνώ με το υπονοούμενο ( οκ είναι πείραγμα οπότε οκ )......Νομίζω ότι είναι αλήθεια ότι τα γερμανικά ειδικά mercedes, vw group, έχουν πολύ χαμηλή αξιοπιστία και αυτό αποδεικνύεται από τους ψήφους των αγοαρστών τους στις μετρήσεις αξιπιστίας.Το Fiat 500 οκ δεν είναι το πιο αξιόπιστο ( βλέπε ηλεκτρικό τιμόνι που κλειδώνει, το πλαστικό στο ταμπλό που ανοίγει σαν γαρύφαλλο εκεί που είναι ο αερόσακος, κτλ) αλλά είναι γλυκούλι !!! Εγώ έχω ένα cintroen pluriel και οκ τρίζει παντού........ η γυναίκα μου έχει μία παλία bmw 316 ( 1996) ... καλή αλλά πολύ σκληρό αμάξι για τα δικά μου γούστα....

Λόγω ανύπαρκτης στεγανοποίησης και μόνωσης

Ωραίο το FIATακι αυτό. Ιδαvικό για γυvαίκες και για αxλαδιές! Και μην ξεxvάτε, τα Ιταλικά δεν λαμπαδιάzoυν εύκολα όπως τα ΤΕSLΑ, απλά όταν βρέχει μέvoυν από υγρασiα στα ηλεκτρικά.

Καδενάκιας

Γι αυτό τρέχτε όλοι να πάρετε ντας οτο βολκσβαγκενάρες και αουντάρες και σκοντάρες. TSI, εγγύηση για την τσέπη του μηχανικού σου!

Δεν μας τα'πες αυτά

@20:10: Ότι είσαι αχλαδιά, καδενάκια!

Καδενάκιας

Μεγάλε είσαι ο ορισμός του νεοέλληνα!!! Όλη μέρα είσαι ιντερνετ και γράφεις σχόλια επιπέδου δημοτικού. Κι όταν δεν έχεις τι να απαντήσεις, το γυρνάς στον ανδρισμό. Χαχαχαχα μάλλον θα σου κάτι θα είναι πολύ μικρό για να το γυρνάς στα μπαμ στις αχλαδίες, οπότε εκτονώνεσαι μέσω σχολίων στο ΠΘ. Τι να κάνουμε, αφού γυναίκα δεν, άραξε όλη μέρα στο ΠΘ να μας λες πόσο καλά είναι τα γερμανικά αμάξια. Όπως τη βρίσκει ο καθένας αδερφέ!

Μηπως λεω μηπως....

με αυτο το σχολιο περιγραφεις ακριβως τον ευατο σου... Κατι θα ξερεις για να σχολιαζεις ετσι, για κοιταξου λιγο...

Καδενάκια δεν είναι κακό που κουνάς την αχλαδιά

@10:43: Ρε καδενάκια, εσύ σχολίασες υπέρ "για κορίτσια "αυτοκινήτου και δεν μας πειράζει αν χτενίζεις το κανταϊφι! Αλλά εκδηλώσου... μην μας το κρύβεις!

Γρnγoρiα Βάλλια Nάτoυ

Μην μου πειράζετε τον συνάδελφο και καλό φίλο καδενάκια!

Θέμις

Έτσι είναι! Θηρία είναι τα γερμανικά, μια χαρά και τα ιαπωνέζικα, ό,τι προαιρείσθε είναι κατά βάση. Προσωπικά επιλέγω γερμανικό, αλλά απλά είναι περιττή όλη η περιρρέουσα σαχλαμάρα συζήτηση για το ποιο είναι καλύτερο. καλύτερο είναι ό,τι μου αρέσει και με βολεύει. Προσωπικά καλύτερο αυτοκίνητο είν αι αυτό που έχει καλύτερη ποιότητα κύλισης! Δεν με ενδιαφέρουν ούτε οι ροπές ούτε τι φρένα φοράει, καθώς όλα πάνω-κάτω είναι ίδια πλέον ! Αν με κλείσουν τα μάτια και καθίσω στη θέση του συνοδηγού, αυτό είναι το πλέον ασφαλές κριτήριο για να επιλέξω αυτοκίνητο ! η ποιότητα κύλισης για μένα και όσους μεταφέρονται στο όχημα ! Λήξις !

Ξυδάκι;

Ναι σίγουρα, κάτι σαν τη παρωδία/τραγωδία του Κουβάγκεν Up!, που πλημμύρισε νερό στη γερμανία, και κάναν μήνυση/καταγγελία κάτι γερμανοί δημοσιογράφοι στην εταιρεία, γιατί λέει δεν τους είχε "λαδώσει" αρκετά για να αποκρύψουν τέτοια ποιότητα!!!! ΛΟΛ, γελάει το πανελλάδιον λέμε!!!

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης

aston

Με έναν μήνα να απομένει για να κλείσει η χρονιά, η ελληνική αγορά αυτοκινήτου εμφανίζει αύξηση στις πωλήσεις των νέων μοντέλων.  Και, μέσα σε αυτό το θετικό κλίμα, έχει ενδιαφέρον να δούμε ποια είναι τα ακριβότερα μοντέλα που έχουν πωληθεί φέτος, τα οποία πραγματικά κοσμούν με την παρουσία τους τους ελληνικούς δρόμους.

peugeot

Όπως κάθε μήνα έτσι και τώρα, στα χέρια των συντακτών του CAR και του NewsAuto περνάνε αυτοκίνητα που με το δίκιο τους “κοιτάνε φοβισμένα”, αφού διανύουν πολλά και απαιτητικά χιλιόμετρα καθημερινά για μήνες…

diesel

«Τετ α κε» των Ελλήνων καταναλωτών από το diesel στην βενζίνη ενώ υπερδιπλασιάστηκαν και οι πωλήσεις υβριδικών μοντέλων στο 11μηνο

kodiaq

Για πρώτη φορά, ένα SUV συνεχίζει την παράδοση στα μοντέλα RS, με ισχύ 240 ίππων είναι το πιο ισχυρό ντίζελ παραγωγής στην ιστορία της Skoda και τέλος κατέχει το ρεκόρ για τα επταθέσια SUV στο Nürburgring με χρόνο 9 λεπτών, 29,84 δευτερόλεπτων.

tesla_main01

Τους τελευταίους 10 μήνες που βρίσκεται στη χώρα μας η Tesla Greece, έχουν γίνει σημαντικά βήματα προόδου στις εξελίξεις της τεχνολογίας που έχει να κάνει με τις ανανεώσιμες πηγές ενέργειας. Η εκμετάλλευση της αιολικής αλλά και της ηλιακής ενέργειας βρίσκονται ψηλά στη λίστα των προτεραιοτήτων για την παραγωγή ενέργειας που θα καλύψει τις μεταφορικές ανάγκες και όχι μόνο.

12