Δοκιμή: Mercedes C 200 d

Δοκιμή: Mercedes C 200 d

Συμπληρώσαμε αρκετά χιλιόμετρα πίσω από το τιμόνι της υπερτροφοδοτούμενης πετρελαιοκίνητης C 200d με το 7ταχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη G tronic.

Παρατηρώντας απέξω τη Mercedes C-Class
απολαμβάνεις ένα από τα πιο αρμονικά/όμορφα σχήματα στην κατηγορία των μεσαίων sedan. Αναμφίβολα πρόκειται για την ομορφότερη Mercedes C Class στην ιστορία του μοντέλου ακόμη κι αν πάμε πίσω στην εποχή της 190Ε. Πολλοί αναφέρουν εδώ την ομοιότητα με την S Class, ειδοποιός διαφορά το μέγεθος, η συγκεκριμένη σχεδιαστική γραμμή ισορροπεί τέλεια στα 4.686m μήκους της C Class. Προσωπικά απορούμε με την πρόθεση της Mercedes ν’ ανανεώσει τη C Class μέσα στο 2018 και αναρωτιόμαστε τι καλύτερο μπορούν να ετοιμάσουν οι Γερμανοί.

18 12d2 18 12d1

 Μπαίνοντας στο εσωτερικό του αυτοκινήτου η απτή, απέριττη πολυτέλεια κυριαρχεί. Υπάρχουν δυο σχεδιαστικά θέματα αυτό με την οθόνη πάνω στο ταμπλό αλλά και αυτό με το βραχίονα πάνω από το περιστροφικό χειριστήριο. Η απουσία λεβιέ ταχυτήτων κολακεύει την κεντρική κονσόλα. Ο οδηγός εύκολα επιλέγει (P, N, R, D) από το λεβιέ πίσω από το τιμόνι. Το αυτοκίνητο δοκιμής μας είχε και paddles μικρού μεγέθους πίσω από το τιμόνι που σου επιτρέπουν να αλλάζεις σχέσεις κατά το δοκούν. Υπάρχουν 3 χαρτογραφήσεις ECO, Comfort, Sport αλλά σπάνια καταφεύγει ο οδηγός σ’ αυτές. Ο χαρακτήρας του αυτοκινήτου με έμφαση στην άνεση και στην πολυτέλεια αναδεικνύεται από την υψηλή ροπή του υπερτροφοδοτούμενου πετρελαιοκινητήρα που ξεχωρίζει για την πολιτισμένη λειτουργία του.

18 12d3 Πλήρες πακέτο συστημάτων ενεργητικής ασφάλειας για τη Mercedes C Class

 Αν δε πατήσεις βαθιά το πόδι στο γκάζι, ούτε αντιλαμβάνεσαι αλλαγές ταχυτήτων, ούτε έλλειψη δύναμης πουθενά, εδώ βρίσκεται το δυνατό σημείο της C Class. Εξαίρετη ηχομόνωση, ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων μπρος πίσω και φρένα με αεριζόμενους δίσκους μπροστά εξασφαλίζουν στον οδηγό και στους επιβαίνοντες υψηλή ποιότητα μετακίνησης.

18 12d4 Εντυπωσιακό άκαμπτο το πλαίσιο της Mercedes C Class

Η ακαμψία του αμαξώματος σε συνδυασμό με την ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων και το σετάρισμα των μηχανικών της Mercedes δεν επιτρέπουν να περάσει τίποτα από τις ανωμαλίες του οδοστρώματος στην καμπίνα επιβατών ή στο τιμόνι. Μέσα στην πόλη ο οδηγός έχει εύκολη δουλειά χάρη στο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων τη ροπή του πετρελαιοκινητήρα αλλά και τα συστήματα προειδοποίησης για εμπόδιο μπροστά. Παρότι τα ηλεκτρονικά δεν απενεργοποιούνται η C Class «κουνάει την ουρά της» σε ολισθηρό οδόστρωμα.

Μη φανταστείτε καμία δραματική γωνία, απλά ένα μεγάλο χαμόγελο για το γνώστη που αρέσκετε στα παιχνίδια της πίσω κίνησης. Ποτέ όμως δε θα φέρει σε δύσκολη θέση τον οδηγό. Στον αυτοκινητόδρομο το Mercedes ταξιδεύει με παροιμιώδη άνεση διατηρώντας χαμηλά επίπεδα θορύβου και υψηλή μ.ω.τ με χαμηλή κατανάλωση. Η 7η σχέση του κιβωτίου μένει μόνιμα εμπλεγμένη και το ταξίδι ολοκληρώνεται προτού το καταλάβεις. Σ’ αυτό παίζουν ρόλο και τα φαρδιά εργονομικά καθίσματα.

Mercedes-Benz-C-Class-2015-1280-36

 Αν ζητήσεις λίγο δράση σε δρόμο με στροφές, το τιμόνι απαλλαγμένο από τις αντιδράσεις της μετάδοσης – η C Class είναι πισωκίνητη – χρειάζεται λίγη εξοικείωση. Μόλις το συνηθίσεις μπορείς να χαράξεις με ακρίβεια την τροχιά σου χωρίς διορθώσεις. Με μεταξόνιο στα 2840mm είναι λογικό η C Class να έχει εκπληκτική σταθερότητα στις γρήγορες καμπές όπου εμπνέει σιγουριά στον οδηγό ακόμη και σε ταχύτητες λίγο πάνω από τα όρια της λογικής.

 Σε επαρχιακό δρόμο με στροφές η μικρή πισωκίνητη Mercedes κρύβει τα κιλά της συμπεριφέρεται ουδέτερα και έχει μεγάλα περιθώρια προτού φτάσει στα όρια της όπου παρεμβαίνουν τα ηλεκτρονικά προστατεύοντας τον οδηγό και την «Κυρία» από κακοτοπιές. Συνολικά πρόκειται για ένα ολοκληρωμένο αυτοκίνητο χωρίς αδυναμίες εκτός ίσως από τις δυο σχεδιαστικές παραξενιές στο εσωτερικό και την τιμή που σίγουρα δεν είναι χαμηλή. Αν τα αξίζει αυτά τα λεφτά; Σίγουρα και με το παραπάνω, παρότι ο ανταγωνισμός είναι σε ανάλογο επίπεδο (BMW 318d, Audi A4 tdi).

Τεχνικά χαρακτηριστικά:


Κινητήρας: 1598 cc
Ισχύς: 136 PS στις 3800 rpm
 Ροπή: 32.5kgm/1500 – 2600 rpm
Μετάδοση: Στους πίσω τροχούς
Κιβώτιο: Διπλού συμπλέκτη 7 Gtronic
Τελική ταχύτητα: 216 km/h
Επιτάχυνση 0-100km/h: 10,2 sec
Μεικτή κατανάλωση (lt/100 km): 6,5 (δοκιμής)
Εκπομπές CO2: 109 gr/km
Βάρος: 1.485kg
 Διαστάσεις (Μ/Π/Υ): 4.686/1.810/1.442 mm
Χώρος αποσκευών: 480lt
Τέλη κυκλοφορίας: 107 €
 Τιμή: Από 48.437€

ΣΧΟΛΙΑ (28)

@00:17

Eχει δικιο ο Fordakias. Ο Managing Director της Mercedes F1 ειναι ο Αγγλος Andy Cowell οπως Αγγλος ειναι και ο Τεχνικος διευθυντης James Allison. Ως γνωστο οι Γερμανοι ησαν και ειναι ασχετοι με F1 οποτε λογικο ηταν να καταφυγουν στην βοηθεια των Αγγλων που μαζι με Ιταλους και Γαλλους ηταν και ειναι πρωτοποροι στην F1.

Αλήθεια ρε 13:12?

Α, γι'αυτό διαπρέπουν όλοι τους στην F1,εκτός απ'τη mercedes!Ετσι εξηγείτε γιατί δεν μπορεί να κερδίσει ούτε έναν αγώνα!Μμμμμμμμμμμμμμμμμμ πεεεεεεεεεεεεεεεεε!!!!!!

Ναι Αληθεια

Τι δεν καταλαβες γκιοζο μου? Ποτε αλλοτε ειχε νικες η Mercedes στη F1? Μην το ψαχνεις, ποτέ δεν είχε...Με το που εδωσε χρήμα και έκανε team με αρχηγους Αγγλους που ειναι μανουλες στη F1 ξεκινησε η Mercedes να παιρνει τα πρωταθληματα... ξυπνααααα λεμε.

Τζολιάδες

Είσαστε για πολλά τσιφτετέλια. Οι Γερμανοί ακολουθούν και απλά έχουν πολλά λεφτά.

MERCEDES AMG F1

Χρονια πολλα σε ολους,αντε και του χρονου με ενα πρωταθλημα ακομα στην συλλογη μας !

nik the greek

Ολος ο πλανητης ,παρακολουθει τους γερμανους,τι θα παρουσιασουν,τι θα ανακαλυψουν.uber alles!!

@

Έρωτας με την πρώτη ματιά!

Mercedes C με μόνο 136 άλογα;!

Renault Megane νομίζουν πως είναι;!

Μην ανυσηχείς!

Υπάρχουν γύρω στις 20(είκοσι) επιλογές κινητήρων,επί 4(τέσσερις)διαφορετικές εκδοχές αμαξώματος,επί άλλες 4(τέσσερις) επιλογές σε επίπεδα εξοπλισμού και φυσικά μια ατελείωτη λίστα από εξτραδάκια που μπορεί να στείλουν την τιμή της ίσα και με 15 megane!Αντε περαστικά σου τώρα και καλά Χριστούγεννα!Γατόνι!

??????

@ 19.08.....ΤΟΣΑ ΒΓΑΖΕΙ Η RENAULT ΜΕ ΤΟΝ 1000 αρι ΤΟΥΡΜΠΟ...... ΑΝΤΕ ΓΕΙΑ....

Σοβαρά;

Πές μας και πόσα βγάζει στα 2λίτρα;Πόοοοοσα;Στα 3;Τι;Δεν άκουσαααα!!!Στα 4;Στα 5;Ποιος ήρθε;Αντε στο κοτέτσι σου που θα συγκρίνεις ενα 1000αράκι μοτέρ με την Αρχόντισσα...

George ridiculous

Τέτοια βλέπει ο ψωριάρης ο Teslas και κλαίει με μαύρο δάκρυ

egroeG

Άλλο ένα κορυφαίο μοντέλο από μία από τις καλλίτερες αυτοκινητοβιομηχανίες του πλανήτη. Με την επερχόμενη νέα γενιά κινητήρων βενζίνης και πετρελαίου που θα λανσαριστούν το 2020 θα κυριαρχεί για τα επόμενα 50 χρόνια. Με ανυπομονησία περιμένω και το καινούριο σύστημα εκκίνησης με υποβοήθηση πεπιεσμένου αέρα το οποίο θα εξάλειψή ΟΡΙΣΤΙΚΑ ΚΑΙ ΑΜΕΤΑΚΛΗΤΑ τα πλέον άχρηστα και περιττά κιλά της μπαταρίας του αυτοκινήτου. Μια παραλλαγή του χρησιμοποιή για την εξάλειψη του turbo lag η Audi

ΓΙΑΝΝΗΣ

σύστημα εκκίνησης με υποβοήθηση πεπιεσμένου αέρα . απιστευτο πολυ πρωτοποριακο.

φ

Πολύ όμορφο αυτοκίνητο. Και βέβαια με κορυφαία ποιότητα και ασφάλεια. Γενικά, υπάρχει η μερσέντες και τα υπόλοιπα αυτοκίνητα.

νικος

Και μην ξεχνατε, η mercedes με 1,6 λιτρα σας εκανε να παραμιλατε στην F1... περαστικα σας !!!

Fordακιας

Ξέρεις ότι αυτό το μοτέρ είναι Renault. Γιατί οι diesel κινητήρες της Mercedes κάτω από τα 3000 κυβικά είχαν κατακριθεί από τον ειδικό τύπο.. Όσο για την F1 δεν έχει η Mercedes εκεί καμιά σχέση, όλη η ομάδα της F1 εδρεύει στη Αγγλία

Mimikos

Νικολακη ωραιο αυτογκολ!!

Προς fordakia

Μονο αυτός ο κινητήρας ειναι ρενώ.Ο πολυ επιτυχημενος 2.1 d ηταν της mercedes,οπως και ο ολοκαινουριος 2λιτρος d που φοραει η νεα Ε.Και εννοείτε οτι από κει και πάνω οι άλλοι έχουν μαύρα μεσάνυχτα.Πολυ βολικο το παραμυθακι σας με τη ρενω,αλλα αφορα μονο σε ένα μοτερ-το βασικο της γκαμας.Οσο για την F1,ειναι ομαδα της mercedes 100%.Ανεξαρτήτως που εχει την έδρα της!

Φόρτωση περισσότερων σχολίων
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης

ham-hocken18

Σε έναν αγώνα όπου η βροχή ανακάτεψε δύο φορές την τράπουλα, ο Sebastian Vettel πέταξε στα σκουπίδια μία δική του νίκη, προσφέροντας απλόχερα την καρό σημαία αλλά και την πρωτοπορία στη βαθμολογία στον μεγάλο του αντίπαλο, Lewis Hamilton!

police-cars-1000

Ενώ στην Ελλάδα βλέπουμε ακόμα στους δρόμους ταλαιπωρημένα περιπολικά 30ετίας με εκατομμύρια χιλιόμετρα στα κοντέρ τους, σε άλλες χώρες τα όργανα της τάξης απολαμβάνουν την ασφάλεια, την ποιότητα και την δύναμη νέων αυτοκίνητων, ακόμα και supercars…

Marchionne-end

ΣΟΚ στην Ιταλία. Ο πιο πετυχημένος Ιταλός μάνατζερ, είναι σοβαρά άρρωστος. Με επίσημη ανακοίνωση -η οποία αφήνει ερωτήματα- η Fiat-Chrysler (FCA) έκανε γνωστό ότι το αφεντικό της  Sergio Marchionne, λόγω σοβαρών προβλημάτων με την υγεία του αποχωρεί από το τιμόνι της εταιρείας.

nissan-micra

Όπως κάθε μήνα, έτσι και τον Ιούνιο το γκαράζ του NewsAuto και του περιοδικού CAR αποτελούσε καταφύγιο για πολλά μοντέλα της αγοράς. Κάποια για σύντομες πρώτες επαφές, κάποια δοκιμές μακράς διάρκειας.

T-Cross

H VW δίνει στη δημοσιότητα περισσότερα στοιχεία για το επερχόμενο μικρό SUV μοντέλο της, το οποίο θα αποκαλυφθεί το Φθινόπωρο.

127abarth12-1

Το Fiat 500 ήταν μια από τις πιο επιτυχημένες «αναβιώσεις» μοντέλων της προηγούμενης δεκαετίας και έτσι, οι ιθύνοντες της εταιρείας δέχονται εισηγήσεις για επαναφορά του θρυλικού 127.