H VW ετοιμάζει δύο νέα ηλεκτρικά SUV

H VW ετοιμάζει δύο νέα ηλεκτρικά SUV

Mέχρι το 2020 η VW θα λανσάρει δύο νέα ηλεκτρικά μοντέλα που θα ενταχθούν στη δημοφιλή κατηγορία των SUV.

Το VW I.D hatchback concept που είδαμε σχετικά πρόσφατα μας έδωσε μια πρώτη εικόνα για τα μελλοντικά σχέδια της γερμανικής φίρμας στον τομέα της ηλεκτροκίνησης. Σήμερα έρχονται στο φως της δημοσιότητας νέα στοιχεία για πλάνα της εταιρείας, τα όποια αφορούν δύο νέα ηλεκτρικά SUV που θα έχουν σαν βάση το I.D. Crozz. Το πρώτο από αυτά θα είναι επηρεασμένο σχεδιαστικά από το T-Roc και οι διαστάσεις του θα είναι παρόμοιες με εκείνες του Tiguan, ενώ το δεύτερο, θα έχει ένα πιο κουπέ και ταυτόχρονα σπορτίφ χαρακτήρα.

Στον τεχνικό τομέα τώρα, θα έχουμε να κάνουμε με αποκλειστικά τετρακίνητα μοντέλα και την ισχύ τους να ξεπερνά τα 300 άλογα. Πηγές από τη VW αναφέρουν πως στόχος της εταιρείας είναι η αυτονομία να φτάσει τα 500 χιλιόμετρα περίπου σε πραγματικές συνθήκες κίνησης. Τέλος να σημειώσουμε πως στην ηλεκτρική γκάμα της VW θα ενταχθούν και άλλα μοντέλα μέχρι το 2025 (hatchback & sedan), μεταξύ των οποίων και ένα mini bus.


id-production640

ΣΧΟΛΙΑ (14)

George

Τεχνολογική επανάσταση από το Group. Βρήκε τον τρόπο να παράγει εκατομμύρια ηλεκτροκίνητα οχήματα, παρά την έλλειψη μπαταριών λιθίου, αφού θα χρησιμοποιεί μπαταρίες μολύβδου (από αυτές που έχει στοκ από τα θερμικά) με χωρητικότητα μόλις 1 KWh, ενώ κάτω από το καπό θα κρύβει μια γεννήτρια της Honda που θα λειτουργεί με βενζίνη για να τις φορτίζει διαρκώς. Αναμένεται εκτόξευση των πωλήσεων γεννητριών της Honda.

Βρηκεςλυση

Μπραβο στειλε την ιδεα σου στη χοντα. Ειναι ο μονος τροπος να αυξησουν πωλησεις θα σου αναψουν τεσ λαμπαδα

George

Μπααα. Νομίζω ότι τελικά ήταν teaser η διαρροή των φωτογραφιών με τη γεννήτρια της Honda κι έγινε εσκεμμένα από τα PR των 2 εταιριών για να προετοιμάσουν το κλίμα πριν την ανακοίνωση της συνεργασίας.

Χορτάσαμε

Έχουμε χορτάσει ηλεκτρικές μακέτες και σχέδια υπολογιστή που κάνουν παιδάκια δημοτικού. Δέκα-δέκα θα τα βγάζουν τα μοντέλα οι γερμαναράδες. Είναι σε σύγχυση οι καημένοι. Έλον θα λέτε και θα κλαίτε τσολιαδάκια.

ΤΕΣΛΑ Κ WV

2 άχυρα μαλώνανε , σε ξένο γαϊδουρώνα !! (με γιαπωνέζικες μπαταρίες!!!)

George

2170 είναι το format των νέων μπαταριών που χρησιμοποιεί η Tesla στο model 3 και στα επερχόμενα μοντέλα και είναι δικής της τεχνολογίας. Η Panasonic έχει απλώς αναλάβει την παραγωγή μέσα στο εργοστάσιο της Tesla όπου στεγάζεται το τμήμα της αυτό. Άλλοι ψάχνουν γύρω-γύρω.

Απορία

@20::21: Δεν μου λες λαδέμπορα, τα Tesla λαμπαδιάζουν από τις μπαταρίες ή από τα ηλεκτρικά μοτέρ;

George

Θα μας πεις πρώτα εσύ από που λαμπάδιασε η Porsche στην Αττική οδό? Μόνο που εκείνη είχε την ατυχία να έχει και καύσιμα.

George

Καλώς τα παιδιά με τη γεννήτρια της Honda.

Έτσι...........

"500 χιλιόμετρα περίπου σε πραγματικές συνθήκες " όχι σαν τα μουσαντένια της Tesla που με το ζόρι φτάνουν τα 120-150

Mονο που δεν διαβασες ολοκληρη την διατυπωση...

Που λεει: 'Πηγές από τη VW αναφέρουν πως στόχος της εταιρείας.....' Και μενα στοχος μου ειναι να παρει η Προοδευτικη το Champions League....

kostas

Καλά ρε George, τι πίνεις και γράφεις τόσα μεγάλα σχόλια...Ξύπνα ούτε σε 20 χρόνια δεν πρόκειται να γίνει αντικατάσταση του στόλου των αυτοκινητήτων ,γιατί δεν είναι μόνο η έλλειψη των μπαταριών...για σκέψου τους πετραιλαιάδες κολοσσούς.

George

@07:44 Πρώτον, μάθε να απαντάς κάτω από δικά μου σχόλια όταν αναφέρεσαι σε μένα. Δεύτερον, η έλλειψη μπαταριών δεν θα είναι αιώνια. Θα αρχίσουν να παράγουν περισσότερο τα ορυχεία και να χτίζονται και περισσότερα εργοστάσια, αλλά αυτό είναι ένας ολόκληρος κύκλος που θα καθυστερήσει αρκετούς και θα αυξήσει τις τιμές των μπαταριών προσωρινά για τους μη προνοητικούς κάνοντας το δικό τους προϊόν ακριβότερο και λιγότερο ανταγωνιστικό. Έτσι κι αλλιώς δεν είχαν στόχο να πλημμυρίσουν την αγορά άμεσα με εκατομμύρια ηλεκτρικά, αλλά όταν θα δουν τον ανταγωνισμό να τρέχει και θα θέλουν να τρέξουν κι αυτοί θα είναι με τα πόδια δεμένα. Θα τους πάρει 2-3 χρονάκια να τα λύσουν κι άλλα 2-3 να μπορέσουν να παράγουν εκατομμύρια οχήματα. Μέχρι το 2023 θα τα έχουν καταφέρει πάντως. Οι πετρελαιάδες κολοσσοί τι? Προτείνεις να τους λυπηθώ? Οι πιο ξύπνιοι από αυτούς επενδύουν ήδη σε ΑΠΕ και σε εγκαταστάσεις ταχυφορτιστών κι όπου φύγει φύγει από τα πετρέλαια. Οι υπόλοιποι δεν θα είναι οι πρώτοι ούτε οι τελευταίοι που θα κουνήσουν το μαντήλι στο παγκόσμιο οικονομικό σύστημα.

George

Κάποιοι τα γράφουν ήδη στο κοντέρ τα 500 χιλιόμετρα με μια φόρτιση και κάποιοι άλλοι τα υπόσχονται για κάποια στιγμή στο μέλλον χωρίς να έχουν αποδείξει τίποτα μέχρι τώρα κι όταν οι πρώτοι έχουν δείξει λειτουργικό πρωτότυπο με 1000 χιλιόμετρα αυτονομία που θα βγει στην παραγωγή μέχρι τότε. Ξέρεις πόσα μπορώ να υποσχεθώ κι εγώ για το μέλλον? Τσάμπα είναι. Άσε που η συγκεκριμένη εταιρία δεν τα πάει καθόλου καλά στις πραγματικές συνθήκες σε σχέση με τις δικές της μετρήσεις. Ακόμη τρώει πρόστιμα γι αυτόν ακριβώς τον λόγο. Κάτσε όμως να βρουν μπαταρίες στην αγορά πρώτα και μετά τα ξαναλέμε. Γιατί η Tesla έχει δική της τεχνολογία (και τεράστια αποθέματα πρώτων υλών) κι έχει απλώς προσλάβει την Panasonic να φτιάχνει φασόν τις μπαταρίες ενώ τη στεγάζει στο Gigafactory 1. Στο Gigafactory 2, το εργοστάσιο που εξαγόρασε από τη Solar City, φτιάχνει τα φωτοβολταϊκά που θα δίνουν ενέργεια στους σταθμούς φόρτισής της και όχι μόνο. Και από την Space X θα δανείζεται διαστημική τεχνολογία για την κατασκευή των οχημάτων της. Η Space X θα κάνει επίσης κοινές επενδύσεις με την Tesla. Πως νομίζεις ότι θα φτάσει στην αυτόνομη οδήγηση level 5 χωρίς τη βοήθεια αμέτρητων δορυφόρων που οι άλλοι απλώς δεν θα έχουν και θα χρειάζονται πανάκριβα συστήματα lidar σε κάθε όχημα με αμφίβολα αποτελέσματα? Εδώ δεν έχουν ακόμη δίκτυο ταχυφορτιστών. Για τελευταίο σου άφησα το hyperloop μέσω του οποίου θα μεταφέρει τα οχήματά της από το εργοστάσιο ταχύτατα και με πολύ χαμηλό κόστος σε τεράστιες αποστάσεις, ρίχνοντας έτσι σημαντικά και το κόστος του κάθε οχήματος. Μέχρι να τα ανακαλύψουν όλα αυτά οι άλλοι θα ντριφτάρει με ηλεκτρικό τζιπάκι στον Άρη ο Elon. ΥΓ. Αλήθεια, στον Άρη πως μπορεί να κινηθεί ένα όχημα με ορυκτά καύσιμα? Αχαχαχαχα.

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης

screen-shot-2018-04-24-at-5-39-52-am-e1524562937445

Το προηγούμενο Σαββατοκύριακο, αυτοκίνητο μάρκας Tesla εισέβαλε μέσα σε γυμναστήριο στην Florida των Ηνωμένων Πολιτειών της Αμερικής.

HRV

Ένα από τα μοντέλα που εντάχθηκαν στο στόλο δοκιμών του NewsAuto είναι το Honda HR-V, στην έκδοση με τον 1600άρη i-DTEC κινητήρα ο οποίος «κουμπώνει» άριστα με το εν λόγω μοντέλο.

New_Hyundai_i20__1_

To μικρό μοντέλο της Hyundai αποκτά φρέσκια εμφάνιση και αναβαθμισμένη γκάμα κινητήρων. Aς δούμε τα νέα στοιχεία του ανανεωμένου i20.

2
BMW-i3

Το πρωτοποριακό ηλεκτρικό BMW i3 ανανεώνεται κυρίως στο αισθητικό κομμάτι και εμείς, δοκιμάζουμε το νέο μοντέλο για να δούμε πόσα χιλιόμετρα μπορούμε να διανύσουμε με μια φόρτιση.