F1, Άμπου Ντάμπι δοκιμές εξέλιξης: Οι χρόνοι αποκαλύπτουν….

F1, Άμπου Ντάμπι δοκιμές εξέλιξης: Οι χρόνοι αποκαλύπτουν….

Οι δοκιμές εξέλιξης στην πίστα της Yas Marina όπου όλες οι ομάδες είχαν την ευκαιρία να δοκιμάσουν τα νέα ελαστικά της Pirelli για το 2018 ολοκληρώθηκαν προχτές.

 Ταχύτερες όλων ήταν οι Ferrari, την πρώτη μέρα ο Ράικονεν (1:37.768) και τη δεύτερη μέρα ο Φέτελ (1:37.551). Οι οδηγοί της Ferrari πέτυχαν τις επιδόσεις αυτές με την εξαιρετικά μαλακή γόμα της Pirelli. Ο χρόνος της pole του Βάλτερι Μπότας ήταν στο 1:36.2 με την πάρα πολύ μαλακή γόμα της Pirelli. Ο αντίστοιχος του Φέτελ που τον έφερε στην 3η θέση ήταν στο 1:36.777. Δεδομένου πως η εξαιρετικά μαλακή γόμα σχεδιάστηκε ειδικά για να δίνει γρήγορους χρόνους σε δοκιμές θα περίμενε κανείς οι επιδόσεις των κόκκινων να είναι καλύτερες απ’ αυτές του Σαββατοκύριακου. Αξίζει να δει κανείς ότι οι επιδόσεις της εξαιρετικά μαλακής γόμας ήταν περίπου 1 sec πιο γρήγορες απ’ αυτής της πάρα πολύ μαλακής γόμας που χρησιμοποίησαν στις δοκιμές εξέλιξης οι οδηγοί. Η Pirelli λέει πως η Hypersoft γόμα με το ροζ χρώμα είναι δυο στάδια πιο μαλακή από την φετινή πάρα πολύ μαλακή γόμα. Σίγουρα ρόλο στις επιδόσεις έπαιξε η υψηλή θερμοκρασία οδοστρώματος το πρωί στη Yas Marina.

Οδηγός

Ομάδα

Χρόνοι

Γόμα

Vettel

Ferrari

1m37.551s (Day 2)

HYPERSOFT 2018

Raikkonen

Ferrari

1m37.768s (Day 1)

HYPERSOFT 2018

Ricciardo

Red Bull

1m38.066s (Day 1)

HYPERSOFT 2018

Bottas

Mercedes

1m38.490s (Day 2)

HYPERSOFT 2018

Hamilton

Mercedes

1m38.550s (Day 1)

HYPERSOFT 2018

Verstappen

Red Bull

1m38.736s (Day 2)

HYPERSOFT 2018

Perez

Force India

1m38.818s (Day 2)

SUPERSOFT 2018

Ocon

Force India

1m39.148s (Day 2)

SUPERSOFT 2018

Grosjean

Haas

1m39.270s (Day 1)

HYPERSOFT 2018

Sainz

Renault

1m39.444s (Day 2)

HYPERSOFT 2018

Kubica

Williams

1m39.485s (Day 2)

HYPERSOFT 2018

Stroll

Williams

1m39.580s (Day 1)

HYPERSOFT 2018

Alonso

McLaren

1m39.762s (Day 1)

HYPERSOFT 2018

Vandoorne

McLaren

1m39.782s (Day 2)

HYPERSOFT 2018

Hulkenberg

Renault

1m39.803s (Day 1)

HYPERSOFT 2018

Magnussen

Haas

1m39.810s (Day 2)

HYPERSOFT 2018

Sirotkin

Williams

1m39.947s (Day 2)

SOFT 2018

Mazepin

Force India

1m39.959s (Day 1)

HYPERSOFT 2018

Leclerc

Sauber

1m40.666s (Day 2)

HYPERSOFT 2018

Gelael

Toro Rosso

1m41.428s (Day 1)

HYPERSOFT 2018

Ericsson

Sauber

1m41.681s (Day 1)

HYPERSOFT 2018

Hartley

Toro Rosso

1m43.345s (Day 2)

SUPERSOFT 2018

Gasly

Toro Rosso

1m44.827s (Day 2)

SOFT 2018


Ούτως ή άλλως η θερμοκρασία οδοστρώματος έδωσε και μια στρεβλή εικόνα όσον αφορά στους χρόνους του αγώνα, σε συνδυασμό με τη στρατηγική βέβαια. Όπως μπορείτε να δείτε στο σχετικό πίνακα οι ταχύτεροι γύροι αγώνα σημειώθηκαν με την πιο αργή κόκκινη γόμα. Αυτό συνέβη διότι η πολύ μαλακή γόμα χρησιμοποιήθηκε από τους περισσότερους οδηγούς στο τέλος όταν το φορτίο καυσίμου (100kg στην εκκίνηση) είχε μειωθεί κατά πολύ και η θερμοκρασία οδοστρώματος είχε πέσει ευνοώντας τις επιδόσεις. Απόδειξη πως η πάρα πολύ μαλακή γόμα ήταν πιο γρήγορη αλλά αυτό δε φάνηκε είναι ο χρόνος του Στρολ με τη Williams. O νεαρός Καναδός ήταν ταχύτερος όλων με την πάρα πολύ μαλακή γόμα για ένα και μόνο λόγο, επειδή τη χρησιμοποίησε και πίεση μ’ αυτή στο τέλος.



Απίστευτο και όμως αληθινό η πολύ μαλακή γόμα ήταν σχεδόν 2 sec ταχύτερη από την πάρα πολύ μαλακή στον αγώνα του Άμπου Ντάμπι.


Κλείνουμε με τον Κουμπίστα ο οποίος ήταν ένα δέκατο ταχύτερος από το Στρολ στις δοκιμές εξέλιξης για τη Williams. Αμφότεροι χρησιμοποίησαν την εξαιρετικά μαλακή γόμα. Η επίδοση αυτή του Πολωνού δεικνύει μέχρι ένα βαθμό τον ισχυρισμό του ότι είναι σε εξαιρετική φυσική κατάσταση. Ο ίδιος είπε ότι είναι σε καλύτερη κατάσταση σήμερα απ’ ότι την εποχή που αγωνίζονταν για την Renault (2011). Ο Πολωνός εφόσον επιστρέψει θα χρειαστεί να περάσει τις ιατρικές εξετάσεις της FIA για να πάρει ξανά την super license. 



 Η επόμενη περίοδος δοκιμών εξέλιξης για τη F1 έρχεται στις 26/2/2018 στη Βαρκελώνη.

ΣΧΟΛΙΑ (2)

@458

Νομίζω ότι είναι σαφές πως η hypersoft γόμα δεν ταιριάζει σε πίστες όπως η Yas Marina.

458

Τίποτα δεν αποκαλύπτουν, τουλάχιστον σε εμάς Τάκη, διότι τα δεδομένα των ομάδων τα γνωρίζουν μόνο οι ομάδες.

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης

Test: Mitsubishi Eclipse Cross

Η ιαπωνική φίρμα λανσάρει στη χώρα μας το Eclipse Cross. Δοκιμάζουμε το SUV μοντέλο της Mitsubishi και συμπληρώνουμε πάνω από 500 χιλιόμετρα μαζί του.

baic-ec-best-seller-1000

Το κινέζικο ηλεκτρικό BAIC EC είναι πλέον και επίσημα το πιο μοσχοπουλημένο ηλεκτρικό αυτοκίνητο παγκοσμίως για τους πρώτους δύο μήνες του 2018, σύμφωνα με τα στοιχεία που έδωσε στη δημοσιότητα η αμερικάνικη εταιρία ανάλυσης Jato Dynamics.

Skoda-KodiaqCoupe

Για πρώτη φορά στην ιστορία του VW Group θα δούμε ένα coupe-SUV μοντέλο, στα πρότυπα προτάσεων όπως η BMW X4 και η Mercedes GLC-Coupe, με το νέο αυτοκίνητο να αποτελεί προνόμιο της Skoda και να βασίζεται πάνω στο μεσαίο SUV Kodiaq.

Δοκιμή: Volvo XC40 D4

Δοκιμάζουμε το νέο XC40 σε εθνική και επαρχιακό δίκτυο, στην ισχυρότερη diesel έκδοσή του, η οποία συνδυάζεται στάνταρ με αυτόματο κιβώτιο και τετρακίνηση.

mercedesa-classcoupe

Η νέα γενιά της Mercedes A-Class έδωσε το ερέθισμα σε ανεξάρτητους σχεδιαστές, οι οποίοι μας παρουσιάζουν την άποψή τους σχετικά με μελλοντικές εκδόσεις του αυτοκινήτου. 

wedding_mesa3343

Εκτός του χρώματος στο αμάξωμα, έχει ανάγλυφα τα αρχιγράμματα των ονομάτων του Harry και της μέλλουσας συζύγου του, ενώ όταν οι πόρτες ανοίγουν, το φωτεινό στίγμα στο έδαφος δεν είναι το κλασσικό σήμα της εταιρείας αλλά η έκφραση Just Married...