Νέο Nissan Leaf

Νέο Nissan Leaf

Το νέο Nissan LEAF είναι γεγονός, ένα από τα πιο εξελιγμένα αμιγώς ηλεκτροκίνητα οχήματα (EV) στην Ευρώπη, η αναμονή άξιζε. Ας δούμε μαζί τι νέο και επαναστατικό σε επίπεδο τεχνολογίας φέρνει αυτή η νέα γενιά που θα κυκλοφορήσει στην Ευρώπη το 2018.

Κινούμενο αποκλειστικά με ηλεκτρισμό και γεμάτο με έξυπνη τεχνολογία, το LEAF είναι το πρώτο αυτοκίνητο της φίρμας στην Ευρώπη που θα “αγκαλιάσει” τα πρώιμα βήματα της προηγμένης υποστήριξης του οδηγού. Εμπλουτισμένο με  πρωτοποριακές καινοτομίες, όπως το e-Pedal, επιτρέπει στον οδηγό του να οδηγεί και να φρενάρει με έναν εντελώς νέο και απρόσκοπτο τρόπο. Επιπλέον, το νέο LEAF έχει μεγαλύτερη αυτονομία που φτάνει τα 378 χλμ* με μία μόνο φόρτιση, σκοπεύοντας να κερδίσει τις εντυπώσεις των νέων αγοραστών, με μια πιο κομψή εμφάνιση τόσο μέσα, όσο και από  έξω. Το Nissan Intelligent Mobility είναι ο “οδικός χάρτης” της μάρκας που  επαναπροσδιορίζει το μέλλον της οδήγησης και εστιάζει στον ρόλο ενός αυτοκινήτου που θα είναι κάτι περισσότερο από ένας τρόπος μεταφοράς. Το Nissan Intelligent Mobility  καθορίζεται από το πώς οδηγείται το αυτοκίνητο, πώς τροφοδοτείται και πώς ενσωματώνεται στην κοινωνία. Nissan-Leaf-2018-tsiro-640
Το νέο Nissan LEAF είναι η απτή απόδειξη του Nissan Intelligent Mobility, χάρη στα πρώτο στάδιο της τεχνολογίας ProPILOT που διαθέτει, το προηγμένο αμιγώς ηλεκτροκίνητο σύστημα μετάδοσης κίνησης και τη μοναδική δυνατότητα αμφίδρομης σύνδεσης και τροφοδοσίας με το σύστημα παροχής ηλεκτρικής ενέργειας. Nissan Intelligent Power: e-powertrain
Στο επίκεντρο του Nissan Intelligent Power, στο νέο Nissan LEAF, βρίσκεται  το e-powertrain, το ηλεκτρονικό σύστημα παραγωγής και μετάδοσης κίνησης,  το οποίο προσφέρει βελτιωμένη ενεργειακή απόδοση, αυξημένη ροπή και ισχύ, με περισσότερο δυναμικές επιδόσεις. Το νέο σύστημα μετάδοσης κίνησης συμπληρώνει  η μπαταρία ιόντων λιθίου υψηλής τεχνολογίας, η οποία παρέχει αυξημένη ισχύ, όπως και ικανότητα αποθήκευσης της ενέργειας. Μαζί με την ενισχυμένη ενεργειακή απόδοση, το νέο e-powertrain προσφέρει μια εκπληκτική, γραμμική οδηγική απόδοση ισχύος 110 kW. Η ροπή έχει αυξηθεί στα 320 Nm, με αποτέλεσμα τη βελτίωση της επιτάχυνσης. Η βελτιωμένη ακτίνα οδήγησης του νέου Nissan LEAF έχει αυξηθεί σε 378 χλμ (Νέος Ευρωπαϊκός Κύκλος Οδήγησης) με μία μόνο φόρτιση. Για εκείνους που επιθυμούν ακόμα μεγαλύτερη αυτονομία για το νέο τους LEAF,  η Nissan θα λανσάρει μια έκδοση με αυξημένη ισχύ κινητήρα και χωρητικότητα μπαταρίας στα τέλη του 2018. Αυτή η έκδοση θα προσφέρει ακόμη μεγαλύτερη αυτονομία, ανάλογα με τις ανάγκες οδήγησης. Nissan Intelligent Driving: τεχνολογία που έχει σχεδιαστεί για να βελτιώνει την οδηγική απόλαυση, να ενισχύει το αίσθημα της ασφάλειας και να μειώνει το στρες. Nissan-Leaf-2018-tsiro-inter-640 Το νέο Nissan LEAF διαθέτει τρεις κύριες νέες ευφυείς τεχνολογίες οδήγησης.  Η πρώτη ακούει στο όνομα ProPILOT, το προηγμένο σύστημα υποστήριξης του οδηγού. Χρησιμοποιείται κατά τη διάρκεια  οδήγησης σε μια λωρίδα κατεύθυνσης στον αυτοκινητόδρομο, καθιστώντας την οδήγηση ευκολότερη, λιγότερο φορτισμένη και πιο χαλαρωτική. Η δεύτερη είναι το  ProPILOT Park, που θα αλλάξει τον τρόπο σκέψης των ανθρώπων σχετικά με τη στάθμευση. Η συγκεκριμένη τεχνολογία, εφόσον ενεργοποιηθεί, αναλαμβάνει τον έλεγχο του συνόλου του συστήματος διεύθυνσης, επιτάχυνσης, πέδησης και επιλογής ταχυτήτων, για αυτόματη καθοδήγηση του αυτοκινήτου στο σημείο στάθμευσης.  Κατά συνέπεια, εξαλείφει το άγχος του οδηγού κατά τη στάθμευση προσφέροντας ασφάλεια και ακρίβεια κατά τη διαδικασία. Η τρίτη τεχνολογία, το e-Pedal, είναι κάτι επαναστατικό που αλλάζει τον τρόπο που οδηγούμε. Επιτρέπει στους οδηγούς να εκκινήσουν, να επιταχύνουν, να επιβραδύνουν και να σταματήσουν απλά ρυθμίζοντας το πάτημα στο πεντάλ γκαζιού. Όταν το πεντάλ  είναι πλήρως ελεύθερο, το σύστημα ανάκτησης ενέργειας σε συνδυασμό με την πέδηση εφαρμόζεται αυτόματα, φέρνοντας σταδιακά το αυτοκίνητο σε πλήρη στάση. Το αυτοκίνητο διατηρεί τη θέση του, ακόμη και σε απότομες ανηφορικές πλαγιές, μέχρι να πατηθεί ξανά το πεντάλ. Η απόκριση του e-Pedal επιτρέπει στους οδηγούς να μεγιστοποιήσουν την οδηγική απόλαυση, όταν βρίσκονται σε ανοικτό δρόμο. Ωστόσο, το συμβατικό πεντάλ φρένου θα πρέπει να χρησιμοποιείται σε έκτακτες  καταστάσεις πέδησης.

ΣΧΟΛΙΑ (59)

βαγγελης

ο σχολιαστής GEORGE σας απανταει με επειχηρηματα στα οποια συμφωνω σε ολα και εσεις ολοι οι γελοιοι μπαινετε απλα για να βρισετε..ειστε οι κλασσικοι αμορφωτοι ελληναραδες που τα ξερετς ολα και δεν μπαίνετε καν στον κοπο να το ψαξετε πριν σχολιασετε..

Τηλεχειρισμός Ακουστικής Συχνότητας

Πόσο βλάκας πρέπει να είναι κάποιος που να νομίζει ότι τα κράτη (και πρώτα η Αμερική) θα επιτρέψουν να διαφύγει ένα από τα βασικότερα έσοδα τους που είναι οι φόροι στα καύσιμα. Πόσο ανόητος πρέπει να είσαι για να πιστεύεις ότι θα σε αφήσουν να κυκλοφορείς τζαμαπατάν με ένα tesla Των 150000 ευρώ. Το μόνο απλό-εύκολο και ΑΜΕΣΑ εφαρμόσιμο με τα υπάρχοντα τεχνολογικά μέσα είναι κάθε φορά που ένας λαλακας με ένα υπερκοστολογημένο αμαξάκι του golf πάει να συνδεθεί στο δίκτυο για να το φορτίσει, να εκπέμπεται από υποσταθμούς της ΔΕΗ σήμα συχνότητας 175 Hz, το οποίο υπερτίθεται στην τάση του δικτύου, συχνότητας 50 Hz και φθάνει στους δέκτες των καταναλωτών (σας περιέγραψα επιστημονικά τη διαδικασία χρεώσεως στο νυχτερινό ρεύμα-στην πράξη είναι πιο απλό από όσο ακούγεται). Με απλά λόγια θα σου παίρνουν το κατοστάρικο (που θα έδινες στο βενζινα) από το λογαριασμό σου στην τράπεζα πριν καν το 1ο μιλιαμπερ μπει στην μπαταρία του αυτοκινήτου σου.Και να σου πω το πιο ωραίο: Πάμε στοίχημα ότι μία από τις πρώτες χώρες που θα το εφαρμόσουν θα είναι το Τσιπρισταν;

George

Προς ΔΕΗτζη. Αν νομίζεις ότι στην Αμερική βάζουν φόρους στα καύσιμα όπως στην Ελλάδα για να πληρώνουν κάτι τύπους σαν κι εσένα είσαι πολύ γελασμένος. Μισή τιμή και πιο κάτω έχει η βενζίνη εκεί, αλλά παρόλα αυτά αγοράζουν ηλεκτρικά σε πολύ μεγαλύτερο βαθμό από τους Έλληνες που την πληρώνουν πανάκριβα. Και η Tesla παρέχει δωρεάν απεριόριστες φορτίσεις για τα μεγάλα μοντέλα στο δίκτυό της που είναι ήδη παντού στην Αμερική κι εξαπλώνεται και στην Ευρώπη με ταχείς ρυθμούς. Και ποιος σου είπε ότι θα έχει κανείς ανάγκη τη ΔΕΗ για να φορτίσει το αυτοκίνητό του στην Ελλάδα? Είσαι βαθιά νυχτωμένος και πολύ μακριά από τις εξελίξεις. Σε λίγο θα είναι ασύμφορο να έχει κανείς ΔΕΗ ή όποιον άλλο πάροχο. Ήδη η νομοθεσία αλλάζει παγκοσμίως κι έρχεται κι εδώ σύντομα. Θα τα μάθεις τα νέα.

δεητζης

Ναο οσο γλυτώνεις τον ενφια αν εισαι σε εναλλακτικο παροχο

κοτσως

Κατσε να ξεπερασουν σε μεριδιο αγορας το 1% και θα σου πω εγω τι θα γινει

Αμερικανακι

Ναι ρε George ρουφα κι ερχεται. Η πρωτη σε καταναλωση και εισαγωγες πετρελαιοειδων στον κόσμο που (μεσω της μη-φορολογισης) "επιδοτει" τους καταναλωτες να αγοραζουν 5λιτρα και 8 λιτρα θα σε αφήσει να φορτιζεις τζαμπα μολις αλλαξουντα μεριδια της αγοράς

MARON

Οι μπαταρίες ενός ηλεκτρικού αυτοκινητου, πρέπει να φορτίζονται αργά ,αυτo είναι το πρόβλημα τών ηλεκτρικών. Με πολύ χαμηλές η πολύ ψηλές θερμοκρασίες, 4 άτομα με αποσκευές και 130 km ταχύτητα θα βγάλει κανεις σε δρόμους με ανηφόρες και μέτρια κυκλοφορία γύρω στα 250 km. Τι κανεις μετά, περιμένεις 6 ώρες για να φορτiσεις τη μπαταρία; Εδώ στην Αμερική τα παίρνουν αυτοί που πάνε κάθε μέρα στη δουλειά τους μέσα στη πόλη, το βραδάκι στο φορτιστή μέχρι το άλλο πρωί. Όταν βγούν μπαταρίες που δίνουν αυτονομία 450+ km και επαναφορτίζονται σε 5 λεπτά ΠΛΗΡΩΣ, τότε θα πούμε ότι MEK τέλος. Σήμερα, γρηγορη φόρτιση μπαταριών σημαίνει μικρή διάρκεια ζωής και για να τις αλλάξεις θέλεις κάποια χιλιάρικα. Κάτι άλλο, τους φόρους που παίρνουν οι κυβερνήσεις από τα καύσιμα, πως θα αναπληρωθούν, μήπως με φόρους σε κάτι άλλο, μιλάμε για πολλά δισεκατομμύρια, το έχει σκεφτεί κανεις από σας εδώ μέσα; Στο τέλος, για το καταναλωτή μια η άλλη θα είναι, θα γλυτώνει από τα καύσιμα θα τα πληρώσει από αλλου, μην ανησυχείτε.

asd

Πράγματι, το 15% των δημόσιων εσόδων προέρχεται απο την υπόθεση αυτοκίνητο. Ετσι έγραφαν πριν αρκετά χρόνια οι 4Τ. Τώρα μάλλον θα είναι παραπάνω. Εδώ πάντως στην Ελλάδα την λύση την έχουμε έτοιμη: σε κάποιο θερινό τμήμα της βουλής και κατα προτίμηση μετά τα μεσάνυχτα, θα ψηφίσουν σε ΕΝΑ άρθρο και σε ΜΙΑ παράγραφο τον νέο νόμο για τον ΕΝΦΙΚΑ (Ενιαίος Φόρος ΚΙΝΗΤΗΣ Περιουσίας) και καθάρισαν. Αφού υπάνχει φόρος ακίνητης περιουσίας, λογικό δεν είναι να υπάρχει και κινητής;

George

Φίλε μου, σε διαψεύδει η πραγματικότητα. Υπάρχει οδηγός Tesla στην Αμερική που κάνει συνεχώς μεγάλα ταξίδια και φορτίζει πάντα σε ταχυφορτιστή (πολύ γρήγορη φόρτιση, σε μισή ώρα φορτίζεις για 170 μίλια ή 273 km). Έχει ξεπεράσει τα 200.00 μίλια (320.000 km) κι έχει χάσει μόλις 6% της χωρητικότητάς της η μπαταρία. Πιθανότατα θα φτάσει το 1.000.000 χλμ. πριν φτάσει το 20% απώλειας και πιθανότατα θα το έχει στείλει για ανακύκλωση πολύ νωρίτερα. Παίζει μεγάλο ρόλο το σύστημα ψύξης μπαταριών που έχει η Tesla βέβαια. Η τεχνολογία των μπαταριών βελτιώνεται διαρκώς με ρυθμό που δεν μπορούν να διανοηθούν καν τα ICE. Σχετικά με την αυτονομία, σχεδόν 600 km αυτονομία δίνει το Model S 100d, με 100km/ώρα, στους 20 βαθμούς Κελσίου, με πλήρη φόρτιση. Η οποία ανεβαίνει στα 850 km αν κινείσαι με 70 km/ώρα, δηλαδή σε ημιαστικό περιβάλλον ή επαρχιακό δίκτυο. Το 99.9% των μετακινήσεων δεν χρειάζονται τίποτα περισσότερο. To 90% των οδηγών δεν θα τα χρειαστούν ποτέ στη ζωή τους. Και πόσο θα επηρεάσει το βάρος 4 ατόμων και αποσκευών ένα αυτοκίνητο που ξεπερνάει ήδη τους 2,1 τόνους κι έχει μοτέρ 465 άλογα όπως το 100d? Τα 250 χλμ λοιπόν που γράφεις είναι κοντά στην πραγματικότητα για το Leaf όταν θα είναι φορτωμένο και θα έχει δύσκολο δρόμο. Το οποίο Leaf στην πραγματικότητα όμως είναι αυτοκίνητο πόλης κι έχει μπαταρία που είναι από άποψη χωρητικότητας, η βάση των ηλεκτροκίνητων σήμερα, όταν πριν μόλις 6 χρόνια η βάση ήταν στο μισό, δείχνοντας ότι σε άλλα 6 χρόνια θα έχει διπλασιαστεί η αυτονομία και θα γίνει το μεγάλο μπαμ στις πωλήσεις των EVs.

Fan club Γιώργου Tέσλα

Αγοράστε ηλεκτρικά! Αγοράστε ΤESLA... έχει και ο Αλαφούζος. Είδατε τι ωραία τα λέει (10:02) και τα γράφει ο δάσκαλος; Έχει απαντήσεις και λύσεις για όλα!

@G.A.

Αρα οι Γερμανοί τέλος.Μόνο Tesla και Alfa Romeo!Ολο τα ίδια θα λέμε;

Gr

Ακόμη εδώ εισαιΔεν το πετάξεις ακόμη το γερμανικό το σαπάκι σου

@Gr

Ελα, γελοίε λαλάκη! Το ιταλομπουρούχι σου και σ' άλλη παραλία, που πουλάς και πνεύμα γιά μιά αυτοκινητοβιομηχανία που έχει σβήσει προ πολλού. Μόνο κάτι ψιλά της FIAT έμειναν, με τα.....εξαίρετα προιόντα σας! Μπουχαχαχζαχααχαχαχ.....τσου ρεεεεεε

Ένας

Πάω στην ιστοσελίδα του ΣΕΕΑ (Σύνδεσμος Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων) στοιχεία αγοράς>στατιστικά στοιχεία>ταξινομήσεις, όπου παρατηρώ ότι το 60% των ταξινομήσεων καινούριων αυτοκινήτων το κατέχουν οι εταιρίες ενοικίασης και το 85% αυτού οι Hertz και Avis. (και μιλάμε για την κολοπετινιτσα την Ελλάδα, φαντάσου στο εξωτερικό) Με συμβόλαια από 25000 έως 150000 χιλιόμετρα/έτος και μέσο συμβόλαιο 40000 χιλιόμετρα. ΑΥΤΟΙ είναι ο μέσος πελάτης της αυτοκινητοβιομηχανίας, ΑΥΤΟΙ δίνουν την τάση της αγοράς και εσυ με τα 8-10-12000 χιλιόμετρα είσαι απλός ανύπαρκτος. Ο μέσος πελάτης τους (μη μου διαιρέσεις τα χιλιόμετρα με 365 δεν δουλεύει έτσι ο πραγματικός κόσμος) θέλει 400 χιλιόμετρα ελάχιστη αυτονομία και ανεφοδιασμό σε 30 sec. Τα έχεις ΟΧΙ, θα τα έχεις στο κοντινό μέλλον ΟΧΙ. Α παράτα μας λοιπόν δογματικέ

George

@18:59 ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΑΝΕΚΔΟΤΟ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ που θα έχω να λέω και στα εγγόνια μου. "Την τάση της αγοράς τη δίνουν οι εταιρίες ενοικίασης στην Ελλάδα." ΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ. Μήπως θέλεις να σου πω τι κάνουν στο εξωτερικό εταιρίες όπως η Uber? Ετοιμάζουν στόλους από ηλεκτρικά.

george Βλαμένος είσαι;

"και μιλάμε για την κολοπετινιτσα την Ελλάδα, φαντάσου στο εξωτερικό"

George

@22:24. Αυτό λέω κι εγώ. Έβαλες σαν μέτρο την κολοπετεινίτσα για να κάνεις φανταστικές προβολές για όλο τον πλανήτη. Μη με κάνεις να πεθάνω από τα γέλια απόψε. BTW, οι Κινέζοι ετοιμάζονται να κάνουν απόβαση στην Ισπανία όπου θα στήσουν εργοστάσια ηλεκτρικών οχημάτων που θα τα πουλάνε στην Ευρώπη. Του έχεις για ηλίθιους? Και δεν μιλάω γι αυτούς που πήραν τη Volvo, ούτε αυτούς που πήραν την Saab, ούτε γι αυτούς που θα φτιάχνουν ηλεκτρικά ταξί για το Λονδίνο. Άλλοι θα είναι. Όσο για τις αυτονομίες και τη φόρτιση, οι αυτονομίες είναι εδώ (οι Κινέζοι που σου έλεγα θα έχουν 125 KWh μπαταρία και πάνω από 600 χλμ αυτονομία) και η φόρτιση σε δευτερόλεπτα είναι στα σκαριά για εφαρμογή της κι έχει ήδη παρουσιαστεί και δοκιμαστεί. Battery swap λέγεται και γίνεται πιο γρήγορα από το γέμισμα του ρεζερβουάρ. Όσο θα γίνονται αυστηρότερα τα όρια ρύπων τόσο θα ακριβαίνουν τα συμβατικά ενώ από την άλλη θα φθηναίνουν τα ηλεκτρικά λόγω εξέλιξης αλλά και μεγέθυνσης παραγωγής και ανταγωνισμού. Σε 6 χρόνια θα στέλνουν για ανακύκλωση όσα συμβατικά δεν έχουν προλάβει να πουλήσουν ή θα τα δίνουν σε εξευτελιστικές τιμές πολύ κάτω του κόστους για να μην χάσουν το 100% του κεφαλαίου που επένδυσαν σε αυτά.

Fan club Γιώργου Tέσλα

Είδατε τι ωραία και τα γράφει ο δάσκαλος; Έχει απαντήσεις και λύσεις για όλα!

Η βενζίνα δεν θα περάσει ζήτω ο ηλεκτρισμός

Aπαιτώ ηλεκτρικούς σταθμούς ανεφοδιασμού βαρκών, σκαφών, ιστιοπλοϊκών, γιωτ κλπ κλπ σε όλες τις θάλασσες! Θα παλέψουμε με τον Γιώργο τον Τesla και θα νικήσουμε!!!

George

Πολλοί πωλητές γερμανικών και άλλων κουβάδων μαζεύτηκαν εδώ. Πως πάνε οι αναδουλειές παιδιά? Περιμένετε, θα χειροτερέψουν.

Τακης

Παντα το ειχα απορια δηλαδη να θες να πας ταξιδι , καθε 378χλμ πρεπει να σταματας για φορτιση ? το οποιο διαρκει ωρες ??

Ψαράς με τσαπαρί

Ρε George Tesla θέλω την βοήθειά σου... μήπως μπορείς να μου πεις πως θα μετατρέψω τη βάρκα μου σε ηλεκτρική γιατί μετά το 2023 δε θα βρίσκω βενζινάδικο ανοικτό.... και τι θα γίνεται αν μένω στη μέση της θάλασσας όταν τελειώσει το ρεύμα από την ηλεκτρική μηχανή;

George

Καλά, τα κουπιά γιατί τα έχεις? Συνηθισμένος είσαι έτσι κι αλλιώς από το ρημάδι που έχεις και μένει συνέχεια.

αλτεβλακν γιωργακης πεδιλοκαλτσας

γιατι εχεις ΠΡΟΒΛΗΜΑ.Θα παρακαλεσω τους γονεις σου αν βλεπουν να κινηθουν να σε βοηθησουν,εχεις το ακαταλογιστο.Βοηθηστε αυτο το αρρωστο ψυχικα ατομο.

George

Πρόσεχε μην κολλήσεις γιατί δεν σε βλέπω πολύ καλά τελευταία.

Καπετάνιος

@15:07: Ρε Τέσλα δεν έχουν όλα τα σκάφη κουπιά! Πόσο λαλάκας είσαι!!!;;;;;;;

George

@ Καπετάνιος Τότε θα καλέσει το λιμενικό όπως κάνει όταν μένει το ρημάδι του.

geοrge.αντεβλακν-γεωμετρης-τζολιας κλπ ο ιδιος

Ρε παισια με τον george-αντελβλακαν-τζολια-γεωμετρη- και ποσα ακομα ψευδωνυμα ασχολειστε ακομα;Το ατομο χρηζει ψυχιατρικης βοηθειας,τον εχουμε μαθει απο οτι μου ειπαν ειναι ενας 40 χρονος μπουλης με ψυχολογικα που ζει με τους γονεις του ειναι ολη μερα στο δωματιο του χωρις κοινωνικη ζωη,μοναχικο απροσαρμοστο και ολη μερα και νυχτα(3 η ωρα κανει σχολια εδω) πλαθει με την αρρωστη φαντασια του ''σεναρια ηλεκτροκινησης'' το ατομο ειναι βαθια προβληματικο και ψυχικα αρρωστο,μολις τελειωσε η φαντασιωση του ως αντεβλακαν με δηθεν αλφα ρομεο μιας και ειδε οτι δεν πουλαει τιποτα τελευταιο σε πωλησεις ουτε οι υπαλληλοι της το αγοραζουν,επλασε λοιπον μια νεα περσονα στο ψυχικα αρρωστο μυαλο του,αυτη του geοrge που ειναι ο εναλλακτικος πεδιλοκαλτσας με πικ νικ στα παρκα,ακομα και εδω εχει φαι την σφαλιαρα του απο την σκληρη βενζινοκινητη πραγματικοτητα,ειμαι βεβαιος οτι στο μελλον θα πλασει το μοναχικο αρρωστο μυαλο μια νεα περσονα, διπολικη διαταρχη και βαλε ειναι,οι γονεις του αυτον τον 40 χρονο μπουλη δεν τον πηγαινουν στο ψυχιατριο;κριμα.

George

Αν είμαι όλα αυτά που λες γιατί ασχολείσαι μαζί μου?

αλτεβλακν γιωργακης πεδιλοκαλτσας

γιατι εχεις ΠΡΟΒΛΗΜΑ.Θα παρακαλεσω τους γονεις σου αν βλεπουν να κινηθουν να σε βοηθησουν,εχεις το ακαταλογιστο.Βοηθηστε αυτο το αρρωστο ψυχικα ατομο.

εδψ

"... έχει μεγαλύτερη αυτονομία που φτάνει τα 378 χλμ* με μία μόνο φόρτιση, ..." Είμαι ο μόνος που δεν είδα την επεξήγηση του αστερίσκου;; Η αυτονομία είναι ίδια είτε πας Θεσσαλονίκη - Αθήνα απο ΠΑΘΕ είτε πας Θεσσαλονίκη Ιωάννινα μέσω Κατάρας;; Το καλοριφέρ πως λειτουργεί αφού οι ηλεκτροκινητήρες παράγουν ελάχιστη θερμότητα σε σχέση με τους βενζινοκινητήρες;

George

Δεν υπάρχει όντως παραπομπή αλλά στο εξηγεί πιο κάτω μέσα σε παρένθεση. Εδώ και δεκαετίες υπάρχουν κάποια στάνταρ μέτρησης κατανάλωσης (και συνεπώς αυτονομίας) στα αυτοκίνητα που γίνονται με συγκεκριμένους τρόπους μέτρησης που πάντα είναι στην αισιόδοξη πλευρά, ειδικά στην Ευρώπη. Το ίδιο γίνεται και στα ηλεκτρικά. Ελπίζω ότι δεν το ανακάλυψες σήμερα. Οι απώλειες σε θερμότητα, σε απόλυτους αριθμούς, δεν είναι τόσο μικρές όσο νομίζεις σε ένα ηλεκτρικό σύνολο όπου θερμότητα παράγουν ΚΑΙ οι μπαταρίες και όχι μόνο το μοτέρ. 10% απώλεια ισοδυναμεί με 11KW όταν είσαι με τέρμα γκάζι που φυσικά είναι πολύ μικρότερη από το 80% που έχει ένα βενζινοκίνητο, αλλά και πάλι είναι σημαντική. Ας το ξεπεράσουμε όμως αυτό γιατί δεν ξέρω αν και σε τι ποσοστό μπορεί να τη χρησιμοποιήσει για θέρμανση καμπίνας ή τη χρησιμοποιεί όλη για να κρατάει ζεστές τις μπαταρίες ώστε να μη μειωθεί η απόδοσή τους όταν έχει κρύο. Με 500 watt κατανάλωση από ένα καλό κλιματιστικό, έχεις 2,5 KW απόδοση θερμότητας στην καμπίνα που είναι υπεραρκετή για να τη ζεστάνει. Σε 2,5 ώρες ταξίδι θα έχεις καταναλώσει μόλις 1,25 KWh από τις 40 που έχει η μπαταρία του. Σε 2,5 ώρες όμως θα έχεις καλύψει τα 260 χιλιόμετρα στην Εγνατία που είναι εντός των ορίων της πραγματικής αυτονομίας του όταν κινείσαι με περίπου 100 χλμ/ώρα μέση ταχύτητα και θα σε φτάσει άνετα στον προορισμό σου. Αν πάλι κινηθείς με λιγότερα χιλιόμετρα στο κοντέρ, θα διανύσεις αρκετά μεγαλύτερη απόσταση με τη μία φόρτιση, οπότε ο επιπλέον χρόνος που θα κάψεις κλιματιστικό δεν θα σου φανεί στην αυτονομία. Στην πράξη σου μειώνει την αυτονομία κατά 10-12 χιλιόμετρα. Αλλά μη μας πεις ότι είναι πλεονέκτημα του βενζινοκίνητου το ότι ζεσταίνει το αμάξι χρησιμοποιώντας μικρό μέρος του 80% των απωλειών του, κι αυτό ελάχιστες μέρες το χρόνο.

Λαρισαίος θαλασσόλυκος

@10:18: Banana τρολάκι κάνε reset γιατί έχεις κολλήσει. Ηλεκτρικό με 3-4 επιβάτες κάτω από πραγματικές συνθήκες και με γρήγορη οδήγηση πάνω από 100 km δεν βγάζει! Μετά ετοίμασε πανελάκια από το πορτμπαγκάζ μπας και κάνεις καμιά 50 km στο 12ωρο! Αλήθεια, το φουσκωτό -με ηλεκτρική εξωλέμβια πάντα, πως θα το πάω με το Leaf από την Λάρισα στην Ναύπακτο; Θα τον βγάλω τον Μπράλο;

Άσε τι λέει ο Teslaς

Ποιον Μπράλο βρε σκαφάτε, ούτε μέχρι την Λαμία δεν θα φτάσεις... τις στροφές Αλεξάκη δεν θα τις βγάλεις.

George

@11:42 Και πάλι διπλάσια είναι από τα 50 km που βγάζει ένα βενζινοκίνητο όπως οδηγώ εγώ.

εδψ

Αν βρεις τρόπο απο 0,5KW να παράγεις 2,5ΚW έχεις λύσει πανηγυρικά το παγκόσμιο ενεργειακό πρόβλημα, έχεις καταλύσει τον πρώτο απο τους τρεις νόμους της θερμοδυναμικής και πας καρφί για το μεγαλύτερο Νομπελ όλων των εποχών.. OK .. μάλλον κατι άλλο ενοούσες.. Τελικά το Leaf απ' ότι είδα χρησιμοποιεί αντλία θερμότητας και μάλιστα είναι το πρώτο όχημα που εφαρμόζει τέτοια τεχνολογία για θέρμανση (τι να χρησιμοποιεί άραγε το tesla?)

Anonymous

Είναι προφανές ότι η αυτονομία μεταβάλλεται από πολλούς παράγοντες, όπως ακριβώς και στα συμβατικά αυτοκίνητα (οδηγικό στυλ, ταχύτητα, είδος δρόμου, φορτίο και άλλα), όμως στα τρέχοντα ηλεκτρικά οχήματα οι διάφοροι παράγοντες έχουν μεγαλύτερο αντίκτυπο στην αυτονομία. Άρα τα 378 χλμ είναι το θεωρητικό μέγιστο, σε έναν ίσιο δρόμο με συντηρητική και σταθερή ταχύτητα, όχι με ενεργοποιημένα πολλά ηλεκτρικά συστήματα κλπ - γι' αυτό και λένε ότι η αυτονομία "φτάνει" στα 378 χλμ και δεν είναι αυτή ακριβώς, δε μπορεί κανείς να σου εγγυηθεί ότι θα πλησιάσεις αυτά τα νούμερα αν το πας στα κόκκινα. Όσο για το καλοριφέρ, αναγκαστικά παίζεις με A/C.

Muskoforos Teslas

Η θερμανση γίνεται με ηλεκτρική σόμπα (PTC heater για τους επιστήμονες)

Φόρτωση περισσότερων σχολίων
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης

Yaris

Οι πωλήσεις λιανικής, των ιδιωτών δηλαδή αγοραστών αυτοκινήτου, σημειώνουν φέτος σημαντική άνοδο σε σχέση με την περσινή χρονιά. Δείτε ποια είναι τα πρώτα σε πωλήσεις μοντέλα ανά κατηγορία.

car_legend

Σε παγκόσμια πρώτη, το Θέμα και το CAR παρουσιάζουν: CAR LEGENDS - Γίνετε οι πρώτοι στον κόσμο που θα την αποκτήσετε, με το ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ- Μια συλλεκτική σειρά πολυτελών Λευκωμάτων με την ιστορία των πιο επιδραστικών εταιρειών αυτοκινήτου στον κόσμο.

1
Nissan_NAVARA_AT32__7_

Με την ειδική έκδοση Navara OFF-ROADER AT32, το δημοφιλές pickup της Nissan αποκτά ακόμα περισσότερες δυνατότητες σε εκτός δρόμου κομμάτια.

diesell_off_empty

«Stop» στην κυκλοφορία των παλιών ντίζελ που ταξινομήθηκαν και κυκλοφορούν παράνομα θα επιχειρήσουν να βάλουν τα συναρμόδια υπουργεία. Δείτε το σχέδιο δράσης που θα μπει σε εφαρμογή, σύμφωνα με τις τελευταίες πληροφορίες.