Η τεχνολογική υπεροχή του VW Arteon

Η τεχνολογική υπεροχή του VW Arteon

Εκτός από την πρωτοποριακή σχεδίαση, την υψηλή ποιότητα κατασκευής και τους πλούσιους χώρους, το νέο VW Arteon έχει να επιδείξει και έναν μακρύ κατάλογο τεχνολογικών εφαρμογών άνεσης και ασφάλειας. 

Στο avant garde ύφος του Arteon ταιριάζουν, φυσικά, τα πιο πρωτοποριακά συστήματα υποβοήθησης του οδηγού, με τα οποία εξοπλίζεται. Μεταξύ άλλων, υπάρχουν τρεις ολοκαίνουργιες τεχνολογίες. Το νέας γενιάς σύστημα αυτόματου ελέγχου και διατήρησης της ταχύτητας και της απόστασης από το προπορευόμενο όχημα (ACC – Adaptive Cruise Control), διαθέτει «προνοητική» λειτουργία. Πλέον, λαμβάνει υπόψη παράγοντες, όπως τα όρια ταχύτητας, τις στροφές, τους κυκλικούς κόμβους και τις διασταυρώσεις και προσαρμόζει αυτόματα την ταχύτητα σε αυτές τις παραμέτρους (πάντα στο πλαίσιο των ορίων του συστήματος και του Κ.Ο.Κ. της εκάστοτε χώρας). Το εν λόγω σύστημα ανήκει στον βασικό εξοπλισμό. Τα νέα, δυναμικά LED φώτα με την «προνοητική» ρύθμιση αναγνωρίζουν, μέσω κάμερας και βασιζόμενα στα δεδομένα του GPS και του συστήματος πλοήγησης, πότε ακολουθεί μία στροφή και τη φωτίζουν εκ των προτέρων, προτού δηλαδή ο οδηγός στρίψει το τιμόνι. Διευρύνουν έτσι την ορατότητα του οδηγού 2” ταχύτερα από τα απλά δυναμικά φώτα στροφής. Τα προνοητικά φώτα LED ανήκουν επίσης στον βασικό εξοπλισμό. Ένα επιπλέον σημαντικό στοιχείο σε ό,τι αφορά την ασφάλεια στην περίπτωση του χειρότερου σεναρίου προσφέρει η δεύτερη γενιά του αυτόνομου συστήματος Emergency Assist. Αν ο οδηγός χάσει τις αισθήσεις του εξαιτίας ενός προβλήματος υγείας, το σύστημα αναλαμβάνει τον έλεγχο του Arteon, μέσα στο πλαίσιο των ορίων του συστήματος, ώστε να το ακινητοποιήσει με ασφάλεια οδηγώντας το στην τελείως δεξιά λωρίδα (ή Λ.Ε.Α), ελέγχοντας την κυκλοφορία των αυτοκινήτων ώστε να αποφευχθεί ο κίνδυνος συγκρούσεων κατά την αλλαγή των λωρίδων. Εξοπλισμός κορυφαίας άνεσης Το Arteon εκτός των καινοτόμων συστημάτων υποβοήθησης οδηγού, προσφέρει υψηλά επίπεδα άνεσης διαθέτοντας στον βασικό του εξοπλισμό το σύστημα κλιματισμού τριών ζωνών (“Air Care Climatronic” με αυτόματη λειτουργία καθαρισμού του αέρα και αντιαλλεργικό φίλτρο). Ανάλογα με την έκδοση, στον βασικό εξοπλισμό προσφέρονται εμπρός καθίσματα ergoComfort (πιστοποίηση AGR) με λειτουργία μασάζ, κρυφός εσωτερικός φωτισμός τριών αποχρώσεων, ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενη ανάρτηση με 43 ρυθμίσεις απόσβεσης καθώς και το κορυφαίο σύστημα πλοήγησης και ψυχαγωγίας “Discover Pro”, συμπεριλαμβανομένων της γυάλινης οθόνης των 9,2 ιντσών και της λειτουργίας ανέπαφου χειρισμού μέσω αναγνώρισης χειρονομιών.

ΣΧΟΛΙΑ (22)

jap

δηλαδή δίνεις ένα σκασμό λεφτά για να αγοράσεις ένα πιστοποιημένο κάθισμα (κατά την κουβάγκεν πιστοποιημένο -βλέπε dieselgate) , για να σου κάνει μασαζ .....χαχαχα μπράβο στους Γερμαναράδες ... όσο υπάρχουν κορόιδα .... χαχαχαχαχα...... που πήγε το νταζ οτο ...χαχαχαχα

viva italia!

alfa romeo δεν ειναι ο γερμανικος κουβας,τωρα που το γκρουπο βγαζει ως το 2019 7 νεα κουκλιστικα μοντελα αλφα,στις τρυπες τους θα κρυφτουν οι γερμανοναζι,ηδη τους λουζει κρυος ιδρωτας με τη στελβιο και τη τζουλια,αφου ειναι πολυ καλυτερες τους τεχνοογικα,η τζουλια εσπασε τα κοντερ και ισοπεδωσε στην πιστα τις πανασχημες μερσεντομπεμβε,θεμα χρονου ειναι να βαλει λουκετο το βαγκ γκρουπ,οι αμερικανοι τους κυνηγανε ανελεητα και καλως,αφου τα σκανδαλα των γεμρανων ειναι αμετρητα..

nik the greek

Μαγκες ,εγω ξερω πως η μοδα και η τεχνολογια ,ξεκιναει απο την ΓΕΡΜΑΝΙΑ,και απλα οι υπολοιποι ακολουθουν,κανεις οσο και αν προσπαθησε δεν καταφερε να τους περασει! κακα τα ψεματα , η αληθεια ποναει!

George

Η αλήθεια είναι ότι οι αγορές κάνουν κουμάντο κι αλήθεια επίσης είναι ότι η μεγαλύτερη αγορά είναι η Κίνα. Σε 5 μήνες αν δεν συμμορφωθούν οι Γερμανοί και όλοι οι άλλοι και δεν πουλάνε τα ποσοστά που ζητάνε οι Κινέζοι σε ηλεκτρικά, αποχαιρετάνε (σε πολύ μεγάλο βαθμό) τη μεγαλύτερη αγορά του πλανήτη μέχρι να συμμορφωθούν. Όχι, θα κάτσουν να περιμένουν πότε θα βγάλουν ηλεκτρικά όταν πεθαίνουν 1,5 εκατομ. το χρόνο από τη ρύπανση. Μαντήλι θα τους κουνήσουν. Και προσεχώς και οι Αμερικάνοι θα κάνουν το ίδιο. Εκτός αν οι Ευρωπαίοι ξαφνικά άλλαξαν τη στρατηγική εξαγωγών και την περιόρισαν στα σύνορά τους και δεν τους νοιάζει που θα χάσουν τις 2 μεγαλύτερες αγορές. Απόδειξη πάντως ότι δεν στέκουν αυτά που λες, είναι η αποτυχία 2 γιγάντων της Ιαπωνίας (Honda & Toyota) να περάσουν τη δική τους μόδα στα ηλεκτροκίνητα με τις κυψέλες καυσίμου και τώρα θα αναγκαστούν να τρέχουν να προσαρμοστούν στα δεδομένα που θέλουν να αποθηκεύεται σε μπαταρίες η ενέργεια και όχι σε υδρογόνο. Είναι μεγάλες εταιρίες και πιστεύω θα προλάβουν να επανέλθουν στην "αποδεκτή" τροχιά, αλλά ατυχήματα συμβαίνουν καμιά φορά, ειδικά όταν καραδοκούν πολλοί νεοεισερχόμενοι παίκτες που ταράζουν τα λιμνάζοντα νερά των δεινοσαύρων της αυτοκίνησης που θεωρούν ότι αυτοί διαμορφώνουν το παιχνίδι.

Nέο VW I.D.

Φαπ από 'δώ,φάπ από 'κεί,φαπ από 'δώ,φάπ από 'κεί,φαπ από 'δώ,φάπ από 'κεί...Ξέρω ξέρω,δεν είναι καλό γιατί ειναι VW...Π Ε Ρ Α Σ Τ Η Κ Α ΑΑ ΑΑΑ ΑΑΑΑ ΣΟΥ!!!!!

George

Κάτσε να βγει πρώτα, να δούμε τι ψάρια πιάνει, πόση παραγωγή θα έχει, και το κυριότερο, τι τιμή και μετά τα λέμε. Σχέδια σε κομπιούτερ έχουν πολλοί. Εδώ υπάρχουν πάμπολλα που είναι ήδη concept cars με τρομερές επιδόσεις μάλιστα, όπως το FF 91 της Faraday Future ή το Lucid Air, αλλά ψάχνουν κεφάλαια για να βγουν στην παραγωγή. Κάποιοι κατασκευαστές μάλιστα συμμετέχουν και στη formula-e. Οι Γερμανοί ακόμη δεν έχουν τολμήσει μετά από 5 χρόνια ύπαρξης της formula-e. Του χρόνου σκέφτεται να μπει η Audi. Ακόμη και να βγει στην παραγωγή ένα τέτοιο όχημα, κανείς δεν εγγυάται ότι θα είναι καλό το πρώτο μοντέλο. Μπορεί το μοτέρ να είναι πολύ εύκολο θέμα αλλά υπάρχουν δεκάδες παράμετροι διαφορετικοί από ένα συμβατικό, όπως για παράδειγμα το κέντρο βάρους, η τοποθέτηση των μπαταριών, η ψύξη τους, η τεχνολογία τους (που δεν την κατέχουν οι Γερμανοί όσο άλλοι) και πολλά άλλα. Κάποιοι άλλοι είναι ένα βήμα μπροστά σε πολλά, κάτι που μεταφράζεται σε 4-5 χρονάκια απόσταση. Στην αλλαγή μιας τεχνολογίας αυτό ισοδυναμεί με αιώνα.

Ξερόλα Ελληναρα

Πες μας ποιο Αμερικάνικο θα καίει 5lt/100km με τις νέες αμερικάνικες προδιαγραφές!!!Ρίχτο και μη φοβάσαι!Πές μας ένα(1) μόνο,πλην tesla και bolt.Για έλα!Μια λύση express που σου έχω έτοιμη είναι να μετονομαστούν άμεσα,το fiat 500 σε chrysler 500 και το panda σε Dodge panda!!!Δεύτερη λύση είναι να δίνουν δώρο με κάθε ένα ford f-150,δεκα fiestaκια 10lt!!!χαχαχαχαχα!Δεν ξέρεις τι σου γίνετε...Βάλε λίγο το.μυαλό σου να γυρίσει..

@George

Το πρόβλημά σου είναι η Γερμανία,η Μέρκελ και η σχέση τους με την κατάντια της Ελλάδας.Λοιπόν,επειδή οι γωνιές που επισκέφτηκες είναι προφανώς γωνιές-τυροπιτάδικα που βρίσκονται διάσπαρτα σε όλη την Ελληνική επικράτεια,να σου πώ οτι οι τριτοκοσμικοί και βλάκες Ευρωπαίοι κάνουν κάτι άκυρα, να χτυπάς το κεφάλι σου στον τοίχο,όπως π.χ. να "αγοράζουν" καινούρια αμάξια!Και στην 3ετία να τα αλλάζουν!Και μάλιστα αυτά χωρίς να τα αγοράζουν,αλλά να τα νοικιάζουν από τραπεζες που ανήκουν-κάθεσαι;-στις ίδιες τις αυτοκινητοβιομηχανίες!!!!!Αυτά που φαντάζεσαι,δεν θα γίνουν.Η VW bank,σε συνεργασία με τη θεία Μέρκελ,θα δώσουν κίνητρα ούτως ώστε μεγάλες εταιρίες να αγοράσουν τα μοντελάκια που απαιτούνται,για να πέσουν οι ρύποι στα ...τάρταρα...Προνόησαν πρίν από 'σένα...Στημένο μέν,αλλά ΒΛΑΚΕΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ....Αλλά,γιά λύσε μου μια απορία:Oι Αμερικάνικες αυτοκ/νίες,με τους ρύπους και τις καταναλώσεις στο Θεό,πως θα αντεπεξέλθουν σε αυτά τα νέα μέτρα;Για πές μας.....

George

Ακόμη στα κίνητρα είσαι εσύ? Ξέχνα τς λαμογιές που κάνουν οι Γερμανοί σε τριτοκοσμικές χώρες. Δεν περνάνε αυτά στη μεγαλύτερη αγορά του πλανήτη. Ούτε στη δεύτερη μεγαλύτερη. Αν δεν συμμορφωθούν, θα μείνουν εκτός.

@

ΟΚ,ΟΚ,ΟΚ!ΠΕΣ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΥΣ!Το τοπ 20 των πωλήσεων τους για το '16(και το '15,14,κτλ)είχε κάτι τέρατα που από μόνα τους ρυπαίνουν όσο όλα τα vw της Ευρώπης μαζί!!!!Γι'αυτούς πές μας τι θα κάνουν KAI AΣΕ ΤΙΣ ΥΠΕΚΦΥΓΕΣ!

George

Τα είπα αλλά δεν πέρασαν και βαριέμαι να τα ξαναγράφω όλα. 5lt/100km τα νέα όρια. Με αμερικάνικες προδιαγραφές μετρήσεων πάντα, όχι τις μαϊμού της κάθε VW.

Goooool!!!!!

Kαι ποιο Αμερικάνικο καλέ μου άνθρωπε,απ'αυτά που αγοράζουν μανιωδώς οι Αμερικάνοι,δλδ.τα 3λιτρα,4λιτρα...7λιτρα-μη μου γράψεις ΠΑΛΙ για τα απειροελάχιστα tesla και bolt που πουλήθηκαν- έχει τέτοια καταναλωσούλα;Τα 5 λίτρα βενζίνης τα έχουν για ζέσταμα!!!!Θα μας τρελλάνεις;

George

Μέσος όρος ανά αυτοκίνητο που κατασκεάζει κάθε εργοστάσιο θα είναι. Που σημαίνει κάποια θα έχουν αρκετά παραπάνω αλλά θα αντισταθμίζονται από ηλεκτρικά και υβριδικά του ίδιου εργοστασίου.

@George

Volkswagen e-up!, e-Golf, Golf GTE, Passat GTE...Τα έχεις ακούσει ποτέ αυτά?Κυκλοφορούν εκεί έξω...

George

Τα ZEVs είναι αμιγώς ηλεκτρικά, κι αν δεν πουλάνε (όχι απλώς εισάγουν), το 8% των συνολικών πωλήσεων σε 5 μήνες από τώρα, πάπαλα. Έξω από τη μεγαλύτερη αγορά θα μείνουν. Πολλαπλασίασέ τα ZEVs (ηλεκτρικά) που θα καταφέρει να πουλήσει το 2018 η VW επί 11,5 για να βρεις πόσα συμβατικά θα της επιτραπεί να πουλήσει την ίδια χρονιά. Επί 9 για το 2019 και επί 7,33 για το 2020, σύμφωνα με το "μνημόνιο" μηδενικών ρύπων της Κίνας. Μετά θα μειώνονται εκθετικά τα συμβατικά. Το e-up, έχει πραγματική αυτονομία 120 χλμ. και κοστίζει πολλαπλάσια από αντίστοιχα κινέζικα. Έχει και το e-golf, ακριβό για την αυτονομία του. Πόσα πιστεύεις ότι θα καταφέρει να πουλήσει? Πόσα μπορεί να παραγάγει κατ' αρχήν? Αστείες παραγωγές έχει. Τα GTE είναι υβριδικά και δεν είναι αποδεκτά στα ποσοστά των ZEVs (8%, 10%, 12% για τα επόμενα 3 χρόνια). Χορεύει τους κατασκευαστές στο ταψί και συνασπίζονται όλοι (πλην της Tesla) να θερμοπαρακαλέσουν να καθυστερήσει τα σχέδιά της η μεγαλύτερη αγορά του πλανήτη, συνυπογράφοντας όλοι μαζί την δακρύβρεχτη επιστολή. Μιλάμε για ξεπεσμό. Χαχαχα. Ρώτα τώρα τους Κινέζους αν έχουν ακούσει για τα μοντέλα της VW που ΘΑ βγάλει στο μέλλον. Μέχρι τότε θα την έχουν έξω από την πόρτα να περιμένει.

George

VW. Μία από τις πολλές εταιρίες που θα έχουν μηδενικές εξαγωγές στη μεγαλύτερη αγορά αυτοκινήτου του πλανήτη τα επόμενα χρόνια. Τα ταξίδια της Μέρκελ μάλλον δεν έπιασαν τόπο.

Η Aγία Τριάδα

Dodge Ram,Ford F150,Chevi Solverado.2,5 εκατομμύρια κομμάτια μόνο το 2016!Πολλαπλάσια εκατομμύρια ρύποι που ζαλίζουν ακόμα και Τον Υψιστο!!!Ναί κύριοι!Η VW ΕΙΝΑΙ ΒΡΩΜΙΚΗ!Και ναί,θα πατώσει!!!Φάτε το σανό του George!!!

George

Καλά, εσύ δεν ξέρεις ποια είναι η μεγαλύτερη αγορά του πλανήτη.

Σωπα

Τα ταξιδια της Μερκελ δεν επιασαν τοπο!Μαλιστα.Ή αλλιως πως φαινεται ο βλαχος που το μεγαλυτερο ταξιδι της ζωης του ηταν μεχρι τη μακρινη .....Αθηνα.Μπρρρρρρρ.Ξυπνα ρεεεεε

George

Έχεις δίκιο. Δεν έχω ταξιδέψει σε όλες τις γωνιές του πλανήτη. Δεν είχα λόγο άλλωστε. Η Μέρκελ όμως είχε. "Merkel thought she had an agreement that would allow German companies that manufacture cars in China a little breathing room before complying with the new rules. But a notification posted online this week by the Legislative Affairs Office, which reports to the Chinese cabinet, says otherwise. It indicates that all manufacturers will be required to generate EV credits that equal 8% of sales in 2018, 10% by 2019, and 12% by 2020. The rule applies to both foreign and domestic car makers."

40000...

...για το πρι-πρι 1.5tsi...και μετά σας φαίνεται ακριβή η giulia

Μάλιστα!!

Άρα και η Τζούλια με 39000 ευρω με τους 150 πετρέλαιο τι ειναι ; πρα πρα; με ενα προγραμματακι το αρτεον γίνεται 200 άνετα

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης

kiasportage1000

To μικρομεσαίο SUV της Kia αναβαθμίζεται συνολικά και αποκτά νέα μηχανικά σύνολα. Ας γνωρίσουμε το ανανεωμένο Sportage.

SKODA_FABIA_CUP_EDITION_1

Η Skoda γιορτάζει την επί τρία συνεχή χρόνια κυριαρχία της Fabia R5 στην WRC 2 κατηγορία του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλλυ και προσφέρει την Fabia Cup Edition.

hyundai-ix35-fuel-cell-1

Οι διαφημιστές θεωρούν ότι έχουν πετύχει το στόχο τους αν τα μηνύματά τους προκαλέσουν συζήτηση ή ακόμη και αντιδράσεις. Στην περίπτωση όμως του Hyundai ix35 Fuel Cell η εξέλιξη δεν ήταν η αναμενόμενη για την κορεατική εταιρεία.

Nissan-Leaf

Το αμιγώς ηλεκτρικό Nissan Leaf βρίσκεται ήδη στη χώρα μας στην πρώτη στατική παρουσίασή του εντός των τειχών. Πρόκειται για το ηλεκτρικό αυτοκίνητο με τις περισσότερες πωλήσεις στον κόσμο.


venzini2

Αναζητάτε πρατήριο καυσίμων; Αναζητάτε τα οικονομικότερα καύσιμα; Οπου και να βρίσκεστε δείτε τα πρατήρια καυσίμων που υπάρχουν γύρω σας, τις τιμές των καυσίμων που πουλάνε και πλοηγηθείτε σε αυτά εύκολα και ΔΩΡΕΑΝ...

Niva2-next-640

Η Lada υπό τη σκέπη πλέον της Renault-Nissan ετοιμάζει τη νέα γενιά του Niva και πλέον, νέες πληροφορίες από τη Ρωσία μας δίνουν πολλά στοιχεία για το πολυαναμενόμενο νέο μοντέλο.