Porsche και Cayenne και S και... Platinum

Porsche και Cayenne και S και... Platinum

Η νέα έκδοση Platinum ξεχωρίζει εξωτερικά και εσωτερικά απο τις υπόλοιπες εκδόσεις... 

Η Porsche τονίζει την πολυτέλεια και μοναδικότητα των Cayenne
S και Cayenne S Diesel, προσφέροντας πλέον τη νέα έκδοση Platinum, που προσφέρει μοναδικά στοιχεία στην εμφάνιση και το εσωτερικό τους.

Για πρώτη φορά γνωρίσαμε την Platinum Edition επιλογή της Porsche Cayenne πέρσι τον Απρίλιο και πλέον, η γερμανική φίρμα την προσφέρει και στις Cayenne S, με αναβαθμισμένα στοιχεία και σε συνδυασμό με 7 διαφορετικά χρώματα αμαξώματος. Η νέα έκδοση Platinum ξεχωρίζει εξωτερικά με τους ειδικής σχεδίασης 21 ιντσών τροχούς, τους τονισμένους θόλους των τροχών, τα bi-xenon εμπρόσθια φώτα και τα φιμέ τζάμια. 

Στο εσωτερικό, διακρίνονται τα σπορ καθίσματα με δέρμα και αλκαντάρα (από την Cayenne GTS), οι μαύρες γυαλιστερές επενδύσεις, το αναλογικό σπορ ρολόι στο ταμπλό, τα λογότυπα «Platinum Edition» στα μαρσπιέ, αλλά και ο αναβαθμισμένος εξοπλισμός, που περιλαμβάνει μεταξύ άλλων και σύστημα ήχου της Bose.

Στο πεδίο των κινητήρων, παραμένουν χωρίς αλλαγές ο 3,6 λίτρων 6κύλινδρος biturbo της Cayenne S με τα 420 άλογα, αλλά κα ο V8 twin-turbo diesel των 385 ίππων για την πετρελαιοκίνητη έκδοση. Τιμολογιακά η νέα Porsche Cayenne S Platinum κοστίζει στη Γερμανία 87.442 ευρώ, ενώ η Cayenne S Diesel Platinum 90.417 ευρώ.






ΣΧΟΛΙΑ (24)

Κωστας

O αλλος καθεται και μας αραδιαζει (aldebaran) το 0-100 της στελβιο και του ανταγωνισμου λες και ειμαστε στο δημοτικο...τι επιπεδο ρε φιλε...

ΑLFA SUD - 33 - CARINA - C5

O κυρ Βαγγέλης, χρόνια γείτονας είχε ALFA SUD την δεκαετία του 80. Αρχές δεκαετίας του 90 την απόσυρε και πήρε καταλυτικό ALFA 33 1.4. Ακόμη θυμάμαι πόσο χαρούμενος ήταν και μου έλεγε, επιτέλους θα πάψουν τα προβλήματα, η ALFA αναβαθμίστηκε, δεν θα'χω μηχανικά προβλήματα, δεν θα'χω μαύρες στάμπες στο κομμάτι του δρόμου μπροστά στο σπίτι μου και θα πηγαίνω ταξίδια χωρίς να φοβάμαι ότι θα μείνω στο δρόμο. Σε 2 χρόνια του'χε φύγει το χαμόγελο γιατί τα προβλήματα της 33 ήταν περισσότερα από το SUD! Aποφάσισε να το πουλήσει μα δεν έπιασε ούτε το 50% απ'όσο υπολόγιζε. Τελικά το'δωσε "μπιτ παρά" και πήρε Ιαπωνέζικο σεντάν που πριν 4 χρόνια πουλήθηκε κι αυτό για αγορά Γάλλου τουρμπάτου λοχία! Από τότε έχει ένα μόνιμο χαμόγελο στο πρόσωπο και μάλιστα προχτές μου έλεγε ότι όσες φορές πήγε συνεργείο αυτά τα 20 χρόνια -για τα service και μόνο για τα service, είχε πάει μόνο για τα προβλήματα της 33 μέσα σε 2.5 χρόνια.

Νίκος Κεχαγιάς

Κάποιοι έχουν μείνει 30 χρόνια πίσω και λειτουργούν και σκέφτονται με τα δεδομένα εκείνης της εποχής. Σαν ευτυχισμένος ιδιοκτήτης A147 από το 2003, σε διαβεβαιώνω οτι δεν είχα καμια βλάβη μέχρι σήμερα και απ' όσους ξέρω με Α147 τα προβλήματα που βγάλανε είναι ελάχιστα. Το ίδιο ισχύει και με όλα τα νεώτερα μοντέλα.

Μανώλης Ηράκλειο Κρήτης

Τότε κ. Κεχαγιά είστε από τους τυχερούς. Η δική μου 166 (ΜΥ 1999) μου έβγαλε πολλά προβλήματα και μέσα στην εγγύηση! Δεν είναι τυχαίο που 3 στους 4 ιδιοκτήτες Alfa Romeo πάμε σε άλλη εταιρία όταν αλλάζουμε αυτοκίνητο!

Ν.Κεχαγιάς

Καταρχήν μιλάτε για 18 χρόνια πριν. Εγώ μίλησα για μοντέλα από την Α147 και μετά (2002 και μετά). Ομως τα ίδια συμβαίνουν και στις άλλες εταιρίες. Οσο για τα στατιστικά που παραθέσατε ειναι τελείως αυθαίρετα. Κι όσοι έχουν φύγει πάντα αναπολούν την Alfa που είχαν. Βάζω στοιχημα οτι άν έχετε πάρει κάποιο γερμανικό, σίγουρα σας λείπει η φινέτσα, το στυλ και η οδηγική απόλαυση της 166.

Μitsos

Κε Κεχαγιά googlαρε A166 ή Α156 interior vs το interior οποιουδήποτε σύγχρονου -υποτειθέμενου- ανταγωνιστή(merc-bmw-οποιουδήποτε).Θα ακούσεις ακόμα και τον υπολογιστή σου να κρυφογελάει!Ρε τι διαβάζουμε εδώ μέσα;Μα είναι δυνατόν;Είναι δυνατόν να γράφετε και να πιστεύετε τέτοια πράγματα;Αυτό θα πεί κόλλημα.

Αldebaνιάρηηηηηηηη

ΈλααααααααααΑλέκοοοοοοοοοοοοο............ πόσα μοντέλα έχει η ALFA? Πόσααααααααααααααααααα???????? 2?????????? Χαχαχαχαχαχαχααααααα!!!!!!!!!!

@

Ασχετος ή να υποθέσω οτι ήσουν survivor κανένα εξάμηνο;

@

Επειδή έβγαλε 2 μοντέλα μετά από αποχή 7ετίας κάτι έγινε..

Aldebaran

Είπα να μην ξαναγράψω αλλά ας κάνω ένα ακόμα σχόλιο παραθέτοντας μόνο αριθμούς, χωρίς σχολιασμό. Stelvio και ανταγωνισμός. Alfa Stelvio QV ισχύς 510 hp/βάρος 1810 kg/0-100 σε 4.0 s. Audi SQ5 TDI 313/1920/5.1. Audi SQ5 TDI plus 340/2000/5.1. BMW X4 M40i 360/1845/4.9. Jaguar F-pace S 380/1861/5.5. Mercedes Benz GLC 43 AMG 367/1770/4.9. Mercedes Benz GLC Coupe 43 AMG 367/1780/4.9. Porsche Macan GTS 360/1895/5.2 (5.0 με Sport Chromo Pack). Porsche Macan Turbo 400/1925/4.8 (4.6 με Sport Chromo Pack). Porsche Macan Turbo Performance Pack 440/1925/4.4 Για Stelvio 2.0 Veloce 280/1660/5.5. Audi Q5 2.0 TFSI Quattro 252/1720/6.3. BMW X3 xDrive 28i 245/1770/6.5. BMW X4 xDrive 28i 245/1770/6.4. Lexus NX 200t 238/1735/7.3. Mercedes Benz GLC 300 4matic 245/1660/6.5. Mercedes Benz GLC Coupe 300 4matic 245/1710/6.5. Porsche Macan 2.0 252/1770/6.7 (6.5 με Sport Chromo Pack).

Επιτέλους!!!

ΔΕΝ ΑΓΟΡΑΖΕΙ ΚΑΝΕΙΣ SUV για τα 0 100 προσπάθησε να κατανοήσεις την κατηγορία των αγοραστών SUV. Εάν δεν τα καταφέρεις τοτε δες τις πωλησεις αυτες θα σε συνετίσουν και θα σε προσγειώσουν μάλλον ανώμαλα.

R-21

Nάτος πάλι ο μπανάνας ο ταραμάς (01:23) πετάχτηκε σαν την βούρτσα να μας πει για την Αlfa Rοmeο και να την συγκρίνει με την Θεά την Porsche!

Cuore Sportivo

Γιατί όχι; Δεν υπάρχει τομέας που η Cayenne υπερτερεί της Stelviο, εκτός κι αν είσαι κολλημένος γερμανοτσολιάς.

Porka mizeria

Περιμένουμε εντυπώσεις όταν σκάσεις 70000 ευρω και την κανεις δικη σου σπαλιαρα του πληκτρολογιου

AT

Αντε ρε που θα συγκρινεις το Cayenne με τη Stelvio... Θυμαμαι την πρωτη Alfa που πηρα το 1996, πρωτη μερα εκελεισα το πορτ μπαγκαζ και ξεκολλησε το πισω τζαμι... Τα ιδια ειναι και τωρα και θελουν και 70000 για 280 αλογα... 45 χιλ και πολλα θα τους ηταν....

Cuore Sportivo

Ποτέ σε κανένα αυτοκίνητο δεν υπηρξε κολημένο τζάμι. Επειτα η σημερινή AR από την 146 και μετά σε θέματα φινιρίσματος είναι ίσως και ανώτερη των Γερμανών.

Αldebaran

Δηλαδή αυτό το "πράμα" έχει έστω και ελάχιστες ελπίδες μπροστά στο πανέμορφο Αlfa Rοmeο Stelviο?

Kert

Είναι άσχημο γιατί του λείπει η καρότσα. Με καρότσα θα γίνει ο απόλυτος άρχοντας των ρομά. Ιδίως όταν τα βλέπω με χαμηλού προφίλ φαρδιά ελαστικά, είναι η επιτομή της γερμανικής κομψότητας. Αντε και σε ανώτερα...

@

Aσε ρε κακομοιράκο...Οι Γερμανοί καλώς ή κακώς σας βομβαρδίζουν από παντού,έχετε χάσει τη μπάλα και παραμιλάτε....Αν γίνουν πραγματικότητα οι 'ψίθυροι',αυτο που αποκαλείς 'ρομάμαξο' θα βγαίνει και σε μια φτηνότερη έκδοση-παραλλαγή με ιταλικό σηματακι και τοτε θα το προσκηνάτε!

για λεγε...

μεσιε, σατ ποσα χιλιομετρα χαλαει το...σελφιο??? χαχαχαχαααα

***

Σε παρακαλω, μιλαμε για το απολυτο ονειρο καθε 'ποδοσφαιριστη' παραλληλα με tatto-μανικι, μαλλι τζελ και συνοδεια 'παρουσιαστριας-τραγουδιαρας' με φουστα-ζωνη και πλατινε μαλλι. Αλλα Target group ειναι: 'επιχειρηματιες' που τα παρκαρουν στις αναλογες 'επιχειρησεις' της παραλιακης, μεγαλο'εργολαβοι' καθως και εμποροι κυριως της λαχαναγορας. Συνοδευται συνηθως απο φουσκωτο all black με μηχανη που ακολουθει κολλημενος απο πισω. Η αληθεια παντως ειναι - μιλαω σοβαρα- οτι απο το προηγουμενο μοντελλο ειναι πιο καλο αισθητικα, αν και αυτο το καλουπι σε σωνεται με τιποτα. Ειδικα το πρωτο Cayenne ειναι η ΕΠΙΤΟΜΗ ΤΟΥ ΚΑΓΚΟΥΡΑ. ΥΓ ΟΛΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ η εικαστικη παρεμβαση του αναπτηρα αναμεσα στις θηκες για τα ποτηρια του καφε. Μου κανει σα να ξεχασαν οτι δεν ειχαν βαλει αναπτηρα - αναμεσα στα δεκαδες κουμπακια- και τον εχωσαν τελευταια στιγμη οπου χωραγε. Το τασακι μαλλον ειναι στο πισω μερος, γιατι ως γνωστον αναβεις και μετα τις σταχτες τις πετας οπου κατσει..

Ζηλιαρογατακι

Το τασάκι ( για το 0.5 % των κατόχων που αποζητούν τον καρκίνο καπνίζοντας) βρίσκεται στο πάνω μέρος της κεντρικής κονσόλας ΑΝΑΠΤΗΡΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΕΚΤΟΣ ΚΑΙ ΤΟΝ ΠΑΡΑΓΓΕΙΛΕΙ Ο ΜΕΛΛΟΘΑΝΑΤΟΣ ΕΞΑΡΧΗΣ. Όσο για τους μη καπνιστές (99.5%) το δέρμα μένει νεανικό και τσιτωμενο με τα 85 κιλά ροπής του Diesel S. Και μια συμβουλή πρόσεχε μην δαγκώθεις γιατι θα δηλητηριαστεις.

Γύφτος (Ευρωπεος Τσιγγάνος)

@Ζηλιαρογατακι. ... Κουμπάρε αφού λύθηκε το ντερτι που είχα με το τασακι και τον αναπτηρα, ... πουλήσει Ντατσουν, παρει Πορσικό, θα μου μείνουν και λεφτά στην τσέπη.

Οτι πεις

Ταμτακο

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης

180119_Fiat_500-Mirror_12

Η έκδοση 500 Mirror διαθέτει αναβαθμισμένο εξοπλισμό, προσφέρεται με 5 χρόνια εργοστασιακή εγγύηση και με άτοκο χρηματοδοτικό πρόγραμμα.

1
skoda-kamiq-teaser1000

H Skoda δημοσιοποίησε τα πρώτα επίσημα σκίτσα του νέου της compact crossover. Το μοντέλο θα κάνει την εμφάνισή του στην έκθεση αυτοκινήτου στο Πεκίνο.

Tesla-chinese-1000

Σε μια κίνηση-έκπληξη η κυβέρνηση της Κίνας ανακοίνωσε ότι θα άρει τις απαγορεύσεις προς τους ξένους κατασκευαστές αυτοκινήτων, δίνοντάς τους τη δυνατότητα πλέον να μπουν ακόμη και αυτόνομα στην αγορά της χώρας.

A-Class-Trip-1000-2

H νέα γενιά της Mercedes A-Class είναι ένα από τα πιο σημαντικά λανσαρίσματα της χρονιάς, υιοθετώντας κορυφαία συστήματα τεχνολογίας και νέους, ισχυρούς και συνάμα οικονομικούς κινητήρες. Πόσο όμως θα κοστίζει στη χώρα μας το νέο μοντέλο;