Με αφορμή τα 20 χρόνια λειτουργείας του Ξενώνα Προσωρινής Διαμονής, η Εταιρία Προστασίας Σπαστικών/ Πόρτα Ανοιχτή βράβευσε την bwin για την πολύπλευρη στήριξη της.
To πρώτο S90 στην Ελλάδα
To πρώτο S90 στην Ελλάδα
Το νέο μεγάλο σεντάν των Σουηδών βρίσκεται πλέον στη χώρα μας και επιδεικνύει τη φινέτσα του βαμμένο σε γαλάζιο χρώμα.
Το πρώτο Volvo S90 που πάτησε στους δρόμους της χώρας μας, κλέβει από το πρωί της Παρασκευής την παράσταση στο εμπορικό κέντρο Golden Hall! Το νέο μεγάλο σεντάν των Σουηδών βρίσκεται πλέον και στην Ελλάδα και επιδεικνύει τη φινέτσα του βαμμένο σε γαλάζιο χρώμα (Mussel Blue), στο stand της Volvo στο πλαίσιο του Volvo Experience, της ολοκληρωμένης εμπειρίας γνωριμίας με τα μοντέλα της σουηδικής μάρκας.
Το νέο S90 είναι το δεύτερο μέλος της σειράς 90 και έχει κοινή οπτική ταυτότητα τόσο εξωτερικά όσο και εσωτερικά με το XC90. Πρόκειται για την ίδια σχεδιαστική φιλοσοφία που πριν λίγες μέρες χάρισε στη Volvo Cars το πολύ σημαντικό βραβείο «Brand Design Language Award 2016» από την επιτροπή Car Design Award, ως αναγνώριση της συνεισφοράς της στο σύγχρονο αυτοκινητικό design.
Αντικρύζοντας την εμπρός όψη του αυτοκινήτου, όπως δεσπόζει στην είσοδο του εμπορικού κέντρου στο Μαρούσι, ο επισκέπτης θα προσέξει σίγουρα τα πολύ εντυπωσιακά φωτιστικά σώματα σχήματος πλαγιαστού «Τ», που προσομοιάζουν το σφυρί του Θωρ, παραπομπή στην πλούσια σκανδιναβική μυθολογία. Όπως είναι αναμμένα, ακόμα και στο φως της ημέρας δένουν αρμονικά με την μάσκα του S90, που αποτελείται από κάθετες λωρίδες και δίνει την εντύπωση ότι αιωρείται, ενώ το νέο logo της Volvo εμπρός καθώς και η αναφορά του πλήρους ονόματος της μάρκας πίσω, επικοινωνούν μία εικόνα δυναμική, γεμάτη αυτοπεποίθηση για τη σουηδική μάρκα, την ιστορία και το premium DNA της.
Στο εσωτερικό, διακρίνεται η αίσθηση της πολυτέλειας, με κορυφαία υλικά και απέριττο design. Ο ψηφιακός πίνακας οργάνων και η κεντρική οθόνη αφής είναι ίδιοι με του XC90 ενώ διαφέρουν οι νέες σχεδιαστικές λεπτομέρειες περιμετρικά στις πόρτες και στο ταμπλό καθώς και οι κάθετοι αεραγωγοί που αποτελούν μία παραπομπή σε ρετρό σχεδίαση.
Η Volvo Car Hellas με το Volvo Experience έχει φέρει για πρώτη φορά μία μάρκα αυτοκινήτου τόσο κοντά στο κοινό της, βγάζοντάς την από τα «τυπικά πλαίσια» της έκθεσης αυτοκινήτου, δίνοντας στους ενδιαφερόμενους την ευκαιρία να γνωρίσουν τη μάρκα παράλληλα με τα υπόλοιπα ψώνια τους ή ακόμα και όταν η υπόλοιπη οικογένεια απολαμβάνει την περιήγησή της στα καταστήματα του εμπορικού κέντρου! Φυσικά, όποιος ενδιαφέρεται μέσα από το Volvo Experience μπορεί να προγραμματίσει κάποιο test-drive, κλείνοντας κάποιο ραντεβού για όποτε και όπου τον εξυπηρετεί καλύτερα. Όλη η γκάμα των μοντέλων είναι διαθέσιμη για ραντεβού, σε όλες τις εκδόσεις κινητήρων.
Σταδιακά, τις επόμενες εβδομάδες, όλες οι εκθέσεις Volvo ανά την Ελλάδα θα γεμίσουν με το νέο S90, δίνοντας την ευκαιρία σε όλους τους ενδιαφερόμενους και φίλους της μάρκας να το γνωρίσουν από κοντά. Οι προτεινόμενες τιμές λιανικής για αυτό ξεκινούν από 49.620 €.
Το νέο S90 είναι το δεύτερο μέλος της σειράς 90 και έχει κοινή οπτική ταυτότητα τόσο εξωτερικά όσο και εσωτερικά με το XC90. Πρόκειται για την ίδια σχεδιαστική φιλοσοφία που πριν λίγες μέρες χάρισε στη Volvo Cars το πολύ σημαντικό βραβείο «Brand Design Language Award 2016» από την επιτροπή Car Design Award, ως αναγνώριση της συνεισφοράς της στο σύγχρονο αυτοκινητικό design.
Αντικρύζοντας την εμπρός όψη του αυτοκινήτου, όπως δεσπόζει στην είσοδο του εμπορικού κέντρου στο Μαρούσι, ο επισκέπτης θα προσέξει σίγουρα τα πολύ εντυπωσιακά φωτιστικά σώματα σχήματος πλαγιαστού «Τ», που προσομοιάζουν το σφυρί του Θωρ, παραπομπή στην πλούσια σκανδιναβική μυθολογία. Όπως είναι αναμμένα, ακόμα και στο φως της ημέρας δένουν αρμονικά με την μάσκα του S90, που αποτελείται από κάθετες λωρίδες και δίνει την εντύπωση ότι αιωρείται, ενώ το νέο logo της Volvo εμπρός καθώς και η αναφορά του πλήρους ονόματος της μάρκας πίσω, επικοινωνούν μία εικόνα δυναμική, γεμάτη αυτοπεποίθηση για τη σουηδική μάρκα, την ιστορία και το premium DNA της.
Στο εσωτερικό, διακρίνεται η αίσθηση της πολυτέλειας, με κορυφαία υλικά και απέριττο design. Ο ψηφιακός πίνακας οργάνων και η κεντρική οθόνη αφής είναι ίδιοι με του XC90 ενώ διαφέρουν οι νέες σχεδιαστικές λεπτομέρειες περιμετρικά στις πόρτες και στο ταμπλό καθώς και οι κάθετοι αεραγωγοί που αποτελούν μία παραπομπή σε ρετρό σχεδίαση.
Η Volvo Car Hellas με το Volvo Experience έχει φέρει για πρώτη φορά μία μάρκα αυτοκινήτου τόσο κοντά στο κοινό της, βγάζοντάς την από τα «τυπικά πλαίσια» της έκθεσης αυτοκινήτου, δίνοντας στους ενδιαφερόμενους την ευκαιρία να γνωρίσουν τη μάρκα παράλληλα με τα υπόλοιπα ψώνια τους ή ακόμα και όταν η υπόλοιπη οικογένεια απολαμβάνει την περιήγησή της στα καταστήματα του εμπορικού κέντρου! Φυσικά, όποιος ενδιαφέρεται μέσα από το Volvo Experience μπορεί να προγραμματίσει κάποιο test-drive, κλείνοντας κάποιο ραντεβού για όποτε και όπου τον εξυπηρετεί καλύτερα. Όλη η γκάμα των μοντέλων είναι διαθέσιμη για ραντεβού, σε όλες τις εκδόσεις κινητήρων.
Σταδιακά, τις επόμενες εβδομάδες, όλες οι εκθέσεις Volvo ανά την Ελλάδα θα γεμίσουν με το νέο S90, δίνοντας την ευκαιρία σε όλους τους ενδιαφερόμενους και φίλους της μάρκας να το γνωρίσουν από κοντά. Οι προτεινόμενες τιμές λιανικής για αυτό ξεκινούν από 49.620 €.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα