Το fēnix 8 της Garmin είναι το απόλυτο εργαλείο που θα σε βοηθήσει να ανταπεξέλθεις στην πολυάσχολη και απαιτητική καθημερινότητά σου.
Επιβεβαίωση C+S: Το Clio RS16
Επιβεβαίωση C+S: Το Clio RS16
Η Renault εκμεταλλεύτηκε τη δημοσιότητα στο Grand Prix του Μονακό για να παρουσιάσει στο πριγκιπάτο το νέο της πρωτότυπο μοντέλο.
Οι πληροφορίες που είχαμε δημοσιεύσει στις 22 Μαΐου, ότι η Renault Sport ετοίμασε μία ακραία έκδοση του Clio και ότι αυτή θα ονομάζεται RS16, επιβεβαιώθηκαν. Η γαλλική εταιρεία εκμεταλλεύτηκε τη δημοσιότητα στο Grand Prix του Μονακό για να παρουσιάσει στο πριγκιπάτο το νέο της πρωτότυπο μοντέλο.
Το Clio RS16 δανείζεται το όνομά του από το μονοθέσιο της Renault στη Formula 1 και τον κινητήρα του από το Megane RS 275 Trophy-R. Πρόκειται για το 2λιτρο turbo που αποδίδει 275 ίππους και 36,7 kgm ροπής. Οι μηχανολόγοι της Renault Sport έκριναν ότι το πλαίσιο του Clio RS μπορεί να αντέξει έως 300 PS, παρόλα αυτά το εγχείρημα ήταν απαιτητικό. «Η ιδέα ήταν συναρπαστική, έπρεπε όμως να βεβαιωθούμε ότι όλα θα λειτουργήσουν σωστά», σχολίασε ο Patrice Ratti, διευθυντής της Renault Sport Cars.
Πέρα από τον κινητήρα, τοποθετήθηκε νέο 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο, σύστημα ψύξης, πίσω μεγάλη αεροτομή, αναρτήσεις και εξάτμιση (η τελευταία από την εταιρεία Akrapovic). Το αμάξωμα είναι φαρδύτερο κατά 60 mm, ενώ οι τροχοί των 19 ιντσών πατούν σε ελαστικά διαστάσεων 235/35.
Μετά το Μονακό, θα ταξιδέψει στην Αγγλία για το Φεστιβάλ Ταχύτητας του Γκούντγουντ (23-26 Ιουνίου). Αν και προς το παρόν παραμένει πρωτότυπο, το Clio RS16 δεν αποκλείεται να βγει στην παραγωγή, σε περιορισμένο αριθμό μονάδων.
Το Clio RS16 δανείζεται το όνομά του από το μονοθέσιο της Renault στη Formula 1 και τον κινητήρα του από το Megane RS 275 Trophy-R. Πρόκειται για το 2λιτρο turbo που αποδίδει 275 ίππους και 36,7 kgm ροπής. Οι μηχανολόγοι της Renault Sport έκριναν ότι το πλαίσιο του Clio RS μπορεί να αντέξει έως 300 PS, παρόλα αυτά το εγχείρημα ήταν απαιτητικό. «Η ιδέα ήταν συναρπαστική, έπρεπε όμως να βεβαιωθούμε ότι όλα θα λειτουργήσουν σωστά», σχολίασε ο Patrice Ratti, διευθυντής της Renault Sport Cars.
Πέρα από τον κινητήρα, τοποθετήθηκε νέο 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο, σύστημα ψύξης, πίσω μεγάλη αεροτομή, αναρτήσεις και εξάτμιση (η τελευταία από την εταιρεία Akrapovic). Το αμάξωμα είναι φαρδύτερο κατά 60 mm, ενώ οι τροχοί των 19 ιντσών πατούν σε ελαστικά διαστάσεων 235/35.
Μετά το Μονακό, θα ταξιδέψει στην Αγγλία για το Φεστιβάλ Ταχύτητας του Γκούντγουντ (23-26 Ιουνίου). Αν και προς το παρόν παραμένει πρωτότυπο, το Clio RS16 δεν αποκλείεται να βγει στην παραγωγή, σε περιορισμένο αριθμό μονάδων.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα