Ζήστε τη μαγεία των Χριστουγέννων στο νέο Flagship Store της Toys-Shop στην Αριστοτέλους
Η Mercedes E-Class μεταμορφώνεται σε... limo
Η Mercedes E-Class μεταμορφώνεται σε... limo
Στο έδαφος της Κίνας «ευδοκιμούν» οι εκδόσεις με μακρύ μεταξόνιο, καθώς οι πάμπλουτοι επιχειρηματίες αναζητούν ένα πολυτελές αυτοκίνητο που θα οδηγεί σοφέρ.
Η Mercedes καταθέτει μία ακόμη πρόταση στη σχετική κατηγορία, βασιζόμενη στη νέα E-Class. Κάνει πρεμιέρα στην έκθεση του Πεκίνου, στην πόλη όπου θα κατασκευάζεται από την εταιρεία που έχουν ιδρύσει από κοινού η Daimler και η BAIC.
Η E-Class L (long wheelbase) είναι μακρύτερη σε μήκος από το συμβατικό μοντέλο κατά 14 cm, φθάνοντας από τα 4,92 στα 5,06 m. Ομοίως, κατά 14 cm είναι μακρύτερο το μεταξόνιο (στα 3,08 m), κάτι που μεταφράζεται σε ακόμη πιο πλούσιους χώρους. Για τους πίσω επιβάτες υπάρχουν τρία καθίσματα, με το μεσαίο να αναδιπλώνεται και να δημιουργείται ένα υποβραχιόνιο με πολλές δυνατότητες. Φέρει φωτιζόμενο αποθηκευτικό χώρο, θύρα USB, οθόνη αφής, ασύρματη σύνδεση κινητού, θερμαινόμενη βάση.
Και βέβαια η λίστα των ηλεκτρονικών συστημάτων υποβοήθησης οδηγού περιλαμβάνει το Active Brake Assist για αποφυγή σύγκρουσης με προπορευόμενο όχημα ή πεζούς αλλά και το Crosswind Assist που περιορίζει την απώλεια της ιδανικής τροχιάς από δυνατούς κάθετους ανέμους. Η E-Class φέρει και τεχνολογία ημι-αυτόνομης οδήγησης που διατηρεί σταθερή την απόσταση από τα αυτοκίνητα μπροστά της, ενώ επίσης στρίβει το τιμόνι ώστε να διατηρηθεί στη λωρίδα κυκλοφορίας.
Η E-Class L (long wheelbase) είναι μακρύτερη σε μήκος από το συμβατικό μοντέλο κατά 14 cm, φθάνοντας από τα 4,92 στα 5,06 m. Ομοίως, κατά 14 cm είναι μακρύτερο το μεταξόνιο (στα 3,08 m), κάτι που μεταφράζεται σε ακόμη πιο πλούσιους χώρους. Για τους πίσω επιβάτες υπάρχουν τρία καθίσματα, με το μεσαίο να αναδιπλώνεται και να δημιουργείται ένα υποβραχιόνιο με πολλές δυνατότητες. Φέρει φωτιζόμενο αποθηκευτικό χώρο, θύρα USB, οθόνη αφής, ασύρματη σύνδεση κινητού, θερμαινόμενη βάση.
Και βέβαια η λίστα των ηλεκτρονικών συστημάτων υποβοήθησης οδηγού περιλαμβάνει το Active Brake Assist για αποφυγή σύγκρουσης με προπορευόμενο όχημα ή πεζούς αλλά και το Crosswind Assist που περιορίζει την απώλεια της ιδανικής τροχιάς από δυνατούς κάθετους ανέμους. Η E-Class φέρει και τεχνολογία ημι-αυτόνομης οδήγησης που διατηρεί σταθερή την απόσταση από τα αυτοκίνητα μπροστά της, ενώ επίσης στρίβει το τιμόνι ώστε να διατηρηθεί στη λωρίδα κυκλοφορίας.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα