Περισσότερη δύναμη για τα RS6 Avant και RS7 Sportback

Περισσότερη δύναμη για τα RS6 Avant και RS7 Sportback

Η Audi ενισχύει τα μοντέλα RS της γκάμας της με εκδόσεις που φέρουν το όνομα «performance» και συνοδεύονται από επεμβάσεις στον κινητήρα και όχι μόνο.

Περισσότερη δύναμη για τα RS6 Avant και RS7 Sportback
Η μάρκα από το Ίνγκολσταντ παρουσιάζει τα RS6 Avant performance και RS7 Sportback performance, τα οποία εφοδιάζονται με τον 4λιτρο TFSI. Ο οκτακύλινδρος turbo αποδίδει επιπλέον 45 PS, φθάνοντας τα 605 PS. Η μέγιστη ροπή ανέρχεται σε 71,4 kgm, η οποία μάλιστα εκτοξεύεται για λίγο στα 76,5 kgm μέσω λειτουργίας overboost.

Οι μηχανικοί της Audi επενέβησαν στο σύστημα διαχείρισης του κινητήρα, προκειμένου να έχει μεγαλύτερο όριο περιστροφής και αυξημένη πίεση. Ο 4.0 TFSI είναι τεχνολογίας cylinder on demand (COD), κάτι που σημαίνει ότι σε συνθήκες περιορισμένου φορτίου απενεργοποιούνται οι τέσσερις από τους οκτώ κυλίνδρους.

Τα παραπάνω έχουν ως αποτέλεσμα ο χρόνος για το 0-100 να μειώνεται κατά 0,2 sec και να ανέρχεται σε μόλις 3,7 sec και για τα δύο μοντέλα. Παράλληλα τα RS6 Avant performance και RS7 Sportback performance χρειάζονται 12,1 sec για το σπριντ από στάση στα 200 km/h. Με το προαιρετικό dynamic package η τελική ταχύτητα ξεφεύγει από τα συνήθη όρια (250 km/h) του ηλεκτρονικού περιοριστή και ανεβαίνει στα 280 και 305 km/h, αντίστοιχα.


Κλείσιμο







Τα παραπάνω έχουν ως αποτέλεσμα ο χρόνος για το 0-100 να μειώνεται κατά 0,2 sec και να ανέρχεται σε μόλις 3,7 sec και για τα δύο μοντέλα. Παράλληλα τα RS6 Avant performance και RS7 Sportback performance χρειάζονται 12,1 sec για το σπριντ από στάση στα 200 km/h. Με το προαιρετικό dynamic package η τελική ταχύτητα ξεφεύγει από τα συνήθη όρια (250 km/h) του ηλεκτρονικού περιοριστή και ανεβαίνει στα 280 και 305 km/h, αντίστοιχα.

Τα παραπάνω έχουν ως αποτέλεσμα ο χρόνος για το 0-100 να μειώνεται κατά 0,2 sec και να ανέρχεται σε μόλις 3,7 sec και για τα δύο μοντέλα. Παράλληλα τα RS6 Avant performance και RS7 Sportback performance χρειάζονται 12,1 sec για το σπριντ από στάση στα 200 km/h. Με το προαιρετικό dynamic package η τελική ταχύτητα ξεφεύγει από τα συνήθη όρια (250 km/h) του ηλεκτρονικού περιοριστή και ανεβαίνει στα 280 και 305 km/h, αντίστοιχα.

Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
δειτε ολες τις ειδησεις

Δείτε Επίσης