Η INALAN προσέλκυσε 40 εκατ. ευρώ ξένων επενδύσεων στην Ελλάδα, τριπλασίασε το προσωπικό της σε ένα χρόνο και παρέχει δυνατότητα σύνδεσης γρήγορου internet σε πάνω από 600.000 νοικοκυριά - Κατά 44% αυξήθηκε ο κύκλος εργασιών της.
Ένα γερμανικό SUV, που δεν είναι Audi-BMW-Mercedes
Ένα γερμανικό SUV, που δεν είναι Audi-BMW-Mercedes
Με βαριά γερμανική σχεδίαση και αμερικανικό «μπιούικ» στιλ, η Borgward θα παρουσιάσει εντός έδρας (στην Φρανκφούρτη) το πρώτο της μοντέλο στην νεότερη ιστορία της.
Το Borgward BX7 θα μπορούσες να το μπερδέψεις με ένα Audi, από εμπρός ίσως και με ένα αμερικανικό μοντέλο. Όπως και να έχει, από πλευράς όγκου είναι ένα κλασικό SUV με μήκος στα 4,7 m και με δυνατότητα μεταφοράς έως 7 άτομα. Αρχικά θα διατίθεται με δίλιτρο turbo κινητήρα ισχύος 224 PS που θα συνδυάζεται με κιβώτιο διπλού συμπλέκτη και σύστημα τετρακίνησης με πολύδισκο συμπλέκτη της BorgWarner.
Προς το παρόν έχουμε εξασφαλίσει τις φωτογραφίες που βλέπετε με τις πληροφορίες μας να λένε πως στην Φρανκφούρτη θα παρουσιαστεί και υβριδική εκδοχή με συνδυασμένη ισχύς στα 401 PS και μέγιστη ηλεκτροκίνητη αυτονομία για έως 55 km. Εδώ, ο συμβατικός κινητήρας θα κινεί τους μπροστινούς τροχούς, ενώ ο ηλεκτροκινητήρας τους πίσω.
Εδώ να πούμε πως η Borgward είχε κηρύξει πτώχευση το 1961, όταν αποτελούσε μία από τις σημαντικότερες εταιρίες στην Βρέμη απασχολώντας περίπου 20.000 άτομα. Τώρα, η έδρα της νέας Borgward θα είναι στη Γερμανία, στη Στουτγάρδη (όχι στη Βρέμη όπως στο παρελθόν). Εκεί θα βρίσκονται τα τμήματα έρευνας και εξέλιξης, σχεδιασμού, πωλήσεων και μάρκετινγκ, ενώ η παραγωγή των αυτοκινήτων θα γίνεται πιθανότατα στην Κίνα. Άλλωστε, το BX7 θα είναι διαθέσιμο στην Κίνα το 2016, ενώ στην Ευρώπη αργότερα με τιμή πώλησης από 26.000 ευρώ.
Προς το παρόν έχουμε εξασφαλίσει τις φωτογραφίες που βλέπετε με τις πληροφορίες μας να λένε πως στην Φρανκφούρτη θα παρουσιαστεί και υβριδική εκδοχή με συνδυασμένη ισχύς στα 401 PS και μέγιστη ηλεκτροκίνητη αυτονομία για έως 55 km. Εδώ, ο συμβατικός κινητήρας θα κινεί τους μπροστινούς τροχούς, ενώ ο ηλεκτροκινητήρας τους πίσω.
Εδώ να πούμε πως η Borgward είχε κηρύξει πτώχευση το 1961, όταν αποτελούσε μία από τις σημαντικότερες εταιρίες στην Βρέμη απασχολώντας περίπου 20.000 άτομα. Τώρα, η έδρα της νέας Borgward θα είναι στη Γερμανία, στη Στουτγάρδη (όχι στη Βρέμη όπως στο παρελθόν). Εκεί θα βρίσκονται τα τμήματα έρευνας και εξέλιξης, σχεδιασμού, πωλήσεων και μάρκετινγκ, ενώ η παραγωγή των αυτοκινήτων θα γίνεται πιθανότατα στην Κίνα. Άλλωστε, το BX7 θα είναι διαθέσιμο στην Κίνα το 2016, ενώ στην Ευρώπη αργότερα με τιμή πώλησης από 26.000 ευρώ.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα