LIVE

Κορωνοϊός

Το Cactus που... ζωντανεύει και πάλι το Mehari

Το Cactus που... ζωντανεύει και πάλι το Mehari

Το «κρυφτούλι» έλαβε τέλος και η Citroen αποκάλυψε με κάθε λεπτομέρεια το νέο της πρωτότυπο, ενόψει της έκθεσης της Φρανκφούρτης.

Το δίθυρο Cactus M αποτελεί αναφορά στο Mehari, ένα ελαφρύ open top αυτοκίνητο που βρισκόταν στη γραμμή παραγωγής της γαλλικής μάρκας από το 1968 έως το 1988. Το νέο γαλλικό concept car – μήκους 4,16 m – βασίζεται στο C4 Cactus, όμως έχει χάσει την οροφή του προκειμένου να προσφέρει στους επιβάτες του το αίσθημα της ελευθερίας και της πρακτικότητας. Απευθύνεται σε νέους ανθρώπους που τους αρέσουν οι εξορμήσεις, ιδίως κάτω από τον ήλιο και δίπλα στη θάλασσα. Το πέρασμά του στη γραμμή παραγωγής, παραμένει πάντως υπό εξέταση.



Το εσωτερικό του δεν είναι πλήρως… αδιάβροχο, οπότε όταν ο καιρός χαλάσει το Cactus M αποκτά οροφή. Αυτή αποθηκεύεται στο χώρο αποσκευών και αναπτύσσεται με τη βοήθεια αντλίας αέρα που τη φουσκώνει! Τα πίσω καθίσματα μπορούν να αναδιπλωθούν έτσι ώστε να δημιουργηθεί ένας χώρος για χαλάρωση ή ύπνο κάτω από τα αστέρια.

Σε σχέση με το C4 Cactus έχουν χρησιμοποιηθεί τροχοί μεγαλύτερης διαμέτρου και ως αποτέλεσμα έχει αυξηθεί η απόσταση από το έδαφος. Στις δύο πόρτες του Cactus M έχει χρησιμοποιηθεί η τεχνολογία Airbump που γνωρίσαμε από το κλειστό μοντέλο, ενώ τόσο οι μπροστινές κολώνες όσο και το πίσω «τόξο» έχουν ξύλινη επένδυση, θυμίζοντας σανίδες του surf.



To Cactus M δεν είναι τετρακίνητο, όμως εφοδιάζεται με το σύστημα ελέγχου της πρόσφυσης Grip Control. Μέσω του διακόπτη αριστερά από το τιμόνι, ο οδηγός μπορεί να επιλέξει ανάμεσα σε τέσσερα προγράμματα: normal, all-terrain, χιόνι και άμμος.

Όσον αφορά τον κινητήρα του οχήματος ελεύθερου χρόνου, η Citroen επέλεξε τον 1.2 PureTech 110 PS με αυτόματο κιβώτιο 6 σχέσεων. Η μεικτή κατανάλωση είναι 4,8 lt/100 km και οι εκπομπές ρύπών 110 CO2 ανά km.

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

Ρoή Ειδήσεων

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα

ΣΧΟΛΙΑ (4)

Μπράβο στη citroen που τολμά

και βλέπουμε στο δρόμο διαφορετικά αυτοκίνητα. Βαρέθηκα να βλέπω το συγκλονιστικό σχεδιασμό του tiguan και την εμπνευσμένη προσωπικότητα του yeti.

Ηλιας

Απλά πανέμορφο.....μη βλέπετε το ασπροκόκκινο ταμπλό και το γαλάζιο εσωτερικό,αυτά αλλάζουν Πιστευω οτι θα εχει καλές πωλήσεις αν κρατήσει την τιμή σε χαμηλά επίπεδα

Pan Pan

Κουκλι και επιτελους κατι διαφορετικο Βαρεθηκαμε να βλεπουμε γερμανικα να αλαζουν φωτα και ταμπλο και να τα λανσαρουν για καινουργια

Γιάννης

καρακιτσαριό στο μάξιμουμ!!!

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης