Δοκιμάζουμε το νέο smart forfour

Δοκιμάζουμε το νέο smart forfour

Τετράπορτο μεγέθους και αισθητικής Smart, το Forfour έχει όλα τα πλεονεκτήματα του διθέσιου χωρίς τους περιορισμούς του.

Δοκιμάζουμε το νέο smart forfour
Η δεύτερη προσπάθεια δημιουργίας ενός 4θέσιου Smart είναι πολύ καλύτερη από την προηγούμενη. Εχεις την αίσθηση ότι πρόκειται για ένα μεγαλύτερο Smart και όχι για ένα μικρό αυτοκίνητο με τέσσερις πόρτες. Παρατηρώντας το εξωτερικά αμέσως γίνεται αντιληπτό ότι μιλάμε για ένα συναισθηματικό αυτοκίνητο. Αυτό ενισχύεται στο εσωτερικό όπου οι συνδυασμοί χρωμάτων και υλικών αιχμαλωτίζουν τουλάχιστον τρεις αισθήσεις. Επίσης, υπάρχει σε μεγάλο βαθμό η δυνατότητα για προσωπικές επιλογές στο εσωτερικό.

Η θέση οδήγησης είναι καλή και η ορατότητα γύρω απρόσκοπτη, εκτός από πίσω δεξιά όταν ξεπαρκάρεις από την αριστερή πλευρά του δρόμου. Εργονομικά η θέση των διακοπτών για τα ηλεκτρικά παράθυρα θα μπορούσε να είναι καλύτερη. Στο πίσω κάθισμα χωράει παιδικό κάθισμα (το δοκιμάσαμε με παιδί 7 ετών), ενώ τέσσερις ενήλικες θα μεταφερθούν εντός πόλης. Αν αποφασίσεις να ταξιδέψεις, μπορείς να ρίξεις πολύ εύκολα τα πίσω καθίσματα, οπότε έχεις χώρο για… μετακόμιση. Τρεις επιβάτες με τις αποσκευές τους μπορούν να πάνε τριήμερο με το Forfour. Στην καθημερινή χρήση θα εκτιμήσετε τη θύρα USB, το σύστημα πλήρους σύνδεσης του smartphone με το αυτοκίνητο, το cruise control και τον αυτόματο κλιματισμό. Ο οδηγός μπορεί να επιλέξει από τη λίστα των έξτρα το σύστημα ελέγχου πίεσης των ελαστικών ή την υποβοήθηση στάθμευσης.

O 3κύλινδρος ατμοσφαιρικός βενζινοκινητήρας του 1.0 lt/71 PS που συνδυάζεται με εύχρηστο χειροκίνητο 5άρι κιβώτιο κινεί σβέλτα το ελαφρύ αμάξωμα. Δεν υπάρχουν σημεία που σου λείπει η δύναμη ή χρειάζεται να κάνεις συμβιβασμούς στον τρόπο που κινείσαι. Πιέζοντας τον κινητήρα ο οδηγός εισπράττει μια ευχάριστη χροιά και σε καμία περίπτωση κραδασμούς λόγω των 3 κυλίνδρων – έχει γίνει άριστη δουλειά στη στήριξη. Το Forfour αντιμετωπίζει με επιτυχία λακκούβες και ανομοιομορφίες του οδοστρώματος, χωρίς αναπηδήσεις ή τριγμούς, δίνοντας την αίσθηση στιβαρής κατασκευής. Ως πισωκίνητο έχει τιμόνι απαλλαγμένο από τις αντιδράσεις της μετάδοσης και εντυπωσιακά μικρό κύκλο στροφής (8,3 m).


Κλείσιμο

Το σύστημα ελέγχου ευστάθειας (ESP) δεν επιτρέπει γλιστρήματα του πίσω άξονα, ενώ σε φρενάρισμα πανικού από τα 120 km/h το αυτοκίνητο διατήρησε ευθεία πορεία σταματώντας χωρίς δράματα. Το ABS είναι στάνταρ (σε όλα τα αυτοκίνητα που πωλούνται στην Ε.Ε.), ενώ το σύστημα πέδησης διαθέτει αεριζόμενους δίσκους εμπρός με ταμπούρα πίσω. Επιπλέον υπάρχει διαθέσιμο και το σύστημα προστασίας από τους πλευρικούς ανέμους που φρενάρει επιλεκτικά τον ενδεδειγμένο τροχό βοηθώντας να διατηρήσετε την πορεία σας.

Στην πόλη το Forfour είναι ευέλικτο και εύχρηστο, σε μετακινεί χωρίς να σε κουράζει, είναι χαρακτηριστικό ότι και η δύναμη που απαιτούν τα χειριστήρια είναι ελάχιστη. Στον αυτοκινητόδρομο δεν βρίσκεται στο στοιχείο του, κινείται όμως ασφαλώς και διατηρεί άνετα μ.ω.τ. στα 120km/h χωρίς κανέναν συμβιβασμό. Σε δρόμο με στροφές το Forfour έχει ισορροπημένη συμπεριφορά που κολακεύεται από το χαμηλό βάρος και το μικρό μεταξόνιο. Συνολικά συνδυάζει τα πλεονεκτήματα του Smart με τους χώρους ενός μικρού 4πορτου αυτοκινήτου.



ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ 
Κινητήρας: 999 cc
Ισχύς: 71 PS στις 6.000 rpm
Ροπή: 9,2 kgm στις 2.850 rpm
Μετάδοση: Στους πίσω τροχούς
Κιβώτιο: Μηχανικό 5 σχέσεων
Τελική ταχύτητα: 151 km/h
Επιτάχυνση 0-100: 15,9 sec
Μεικτή κατανάλωση: 6,2 lt/100 km (δοκιμής)
Εκπομπές CO2: 97 gr/km
Βάρος: 975 kg
Διαστάσεις Μ/Π/Υ: 3.495/1.665/1.554 mm
Χώρος αποσκευών: 185-975 lt
Τέλη κυκλοφορίας: 0 ευρώ
Τιμή: Από 12.087 ευρώ
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
δειτε ολες τις ειδησεις

Best of Network

Δείτε Επίσης