Ιστορικό Ράλι Ακρόπολις: Ολοκληρώνεται σήμερα...
Ιστορικό Ράλι Ακρόπολις: Ολοκληρώνεται σήμερα...
Σαρωτικός ήταν χτες ο “Pedro”, όντας ταχύτερος στις 6 από τις 7 ειδικές της δεύτερης μέρας του αγώνα.
Έχοντας δίπλα του τον Emanuele Baldaccini ως συνοδηγό, ο οδηγός του Lancia Delta Integrale 16V έχτισε μια διαφορά ασφαλείας, την οποία θα επιδιώξει να υπερασπιστεί στο όχι και τόσο αγαπημένο του χώμα σήμερα. Μάλιστα, ένα πρόβλημα στην ενδοσυννενόηση που αντιμετώπισε στην προτελευταία διαδρομή της ημέρας του στέρησε την πρώτη θέση και σε αυτή.
Σε καμία περίπτωση δεν μπόρεσαν να ακολουθήσουν το ρυθμό των πρωτοπόρων οι Myrsell-Junttila. Το πλήρωμα του Porsche 911 RSR χρησιμοποίησε ένα σετ ελαστικών σε όλο το σημερινό σκέλος, με αποτέλεσμα να μην πιέσει όσο θα ήθελε. Βέβαια, η δεύτερη θέση δεν είναι αρνητικό αποτέλεσμα, λαμβάνοντας υπόψη πως οι Σουηδοί δεν αρέσκονται στην άσφαλτο. Τρίτοι στο τέλος του ασφάλτινου μέρους ήταν οι A. Johnsen-I. Johnsen επίσης με Porsche 911 RSR, οι οποίοι λαχτάρησαν στην 8η ειδική, καθώς είχαν μια μικροέξοδο, χωρίς ευτυχώς περαιτέρω συνέπειες για τους ίδιους. Οι Marenzana-Beltrame (Porsche 911 RSR) κινήθηκαν αθόρυβα, τερματίζοντας τέταρτοι, συγκεντρώνοντας παράλληλα πολύτιμους βαθμούς στη μάχη της κατηγορίας 3. Οι Γιοβάς-Γρηγοριάδης (Audi 80 GT) εκμεταλλευόμενοι την ατυχία των Πίτσου-Καραπαπάζη (Toyota Celica 2000 GT) είναι μέχρι στιγμής το ταχύτερο ελληνικό πλήρωμα στον αγώνα του Ευρωπαϊκού πρωταθλήματος. Ο Πίτσος ενώ φλέρταρε με το βάθρο, έπαθε λάστιχο στην όγδοη ειδική, με αποτέλεσμα να χάσει πάνω από 6 λεπτά και παράλληλα κάθε ελπίδα για διάκριση.
Άτυχοι ήταν οι Κουτσίκος-Παυλή Κορρέ,
Σε καμία περίπτωση δεν μπόρεσαν να ακολουθήσουν το ρυθμό των πρωτοπόρων οι Myrsell-Junttila. Το πλήρωμα του Porsche 911 RSR χρησιμοποίησε ένα σετ ελαστικών σε όλο το σημερινό σκέλος, με αποτέλεσμα να μην πιέσει όσο θα ήθελε. Βέβαια, η δεύτερη θέση δεν είναι αρνητικό αποτέλεσμα, λαμβάνοντας υπόψη πως οι Σουηδοί δεν αρέσκονται στην άσφαλτο. Τρίτοι στο τέλος του ασφάλτινου μέρους ήταν οι A. Johnsen-I. Johnsen επίσης με Porsche 911 RSR, οι οποίοι λαχτάρησαν στην 8η ειδική, καθώς είχαν μια μικροέξοδο, χωρίς ευτυχώς περαιτέρω συνέπειες για τους ίδιους. Οι Marenzana-Beltrame (Porsche 911 RSR) κινήθηκαν αθόρυβα, τερματίζοντας τέταρτοι, συγκεντρώνοντας παράλληλα πολύτιμους βαθμούς στη μάχη της κατηγορίας 3. Οι Γιοβάς-Γρηγοριάδης (Audi 80 GT) εκμεταλλευόμενοι την ατυχία των Πίτσου-Καραπαπάζη (Toyota Celica 2000 GT) είναι μέχρι στιγμής το ταχύτερο ελληνικό πλήρωμα στον αγώνα του Ευρωπαϊκού πρωταθλήματος. Ο Πίτσος ενώ φλέρταρε με το βάθρο, έπαθε λάστιχο στην όγδοη ειδική, με αποτέλεσμα να χάσει πάνω από 6 λεπτά και παράλληλα κάθε ελπίδα για διάκριση.
Άτυχοι ήταν οι Κουτσίκος-Παυλή Κορρέ,
οι οποίοι δεν κατάφεραν να ολοκληρώσουν την επιτυχημένη, μέχρις εκείνο το σημείο, προσπάθειά τους, καθώς έμεινε από κινητήρα το BMW 2002 Ti. Το ίδιο συνέβη και στους Μανδρούκα-Τσάδαρη καθώς προδόθηκαν από τον κινητήρα του Porsche 911 RSR κι ενώ βρίσκονταν στη δεύτερη θέση του ελληνικού πρωταθλήματος.
Η δράση σήμερα μεταφέρεται στο χώμα με το σκέλος να περιλαμβάνει 4 ειδικές διαδρομές στην περιοχή του Λουτρακίου, συνολικού μήκους 74.82 αγωνιστικών χιλιομέτρων.
Η δράση σήμερα μεταφέρεται στο χώμα με το σκέλος να περιλαμβάνει 4 ειδικές διαδρομές στην περιοχή του Λουτρακίου, συνολικού μήκους 74.82 αγωνιστικών χιλιομέτρων.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα