Δοκιμάζουμε την Toyota Corolla 1.4 diesel

Δοκιμάζουμε την Toyota Corolla 1.4 diesel

Για ένα αυτοκίνητο που μετρά 11 γενιές και περισσότερες από 41 εκατομμύρια πωλήσεις, το μυστικό της επιτυχίας μάλλον δεν είναι και τόσο μυστικό.

Δοκιμάζουμε την Toyota Corolla 1.4 diesel
Το 2016 θα είναι έτος εορτασμών για την Toyota, καθώς η Corolla θα συμπληρώσει 50 χρόνια παρουσίας στην αυτοκίνηση, κατακτώντας επάξια τον τίτλο του «παγκόσμιου best seller». Στην Ευρώπη το όνομά της συνοδεύει πλέον μόνο το σεντάν αμάξωμα, καθώς το 5θυρο μοντέλο αποκαλείται Auris.

Δοκιμάσαμε τη νέα Corolla στην έκδοση με τον 1.4 πετρελαιοκινητήρα, που της χαρίζει εξαιρετικά χαμηλή κατανάλωση και μηδενικά τέλη κυκλοφορίας. Ανέκαθεν η Corolla χαρακτηριζόταν κλασικό οικογενειακό αυτοκίνητο, με μια αντίστοιχη εικόνα τόσο στο εξωτερικό της όσο και στην καμπίνα των επιβατών. Η 11η γενιά μπορεί να μην κόβει κάθε δεσμό με το παρελθόν, όμως επιχειρεί να δημιουργήσει ένα φρέσκο «πρόσωπο». Οι σχεδιαστές ασχολήθηκαν αρκετά με το εμπρός μέρος, ενώνοντας τη μακρόστενη μάσκα με τα φωτιστικά σώματα.

Χωρίς ιδιαίτερο ρίσκο έγινε η σχεδίαση του εσωτερικού, με σκουρόχρωμα πλαστικά και την οθόνη αφής του συστήματος Toyota Touch 2 να δεσπόζει στην κεντρική κονσόλα. Ως ο πιο χαρακτηριστικός εκπρόσωπος των μικρομεσαίων οικογενειακών, η Corolla τονίζει την άνεση στις μετακινήσεις από πλευράς τόσο των χώρων (για πέντε συνολικά επιβάτες και τις αποσκευές τους) όσο και της ρύθμισης της ανάρτησης. Γίνονται εύκολα αντιληπτά, λοιπόν, η βελτιωμένη ποιότητα κύλισης και το φιλτράρισμα από τους εξωτερικούς θορύβους. Ο diesel 1.4 D-4D δείχνει ιδανικός για την κάλυψη μεγάλων αποστάσεων, κυρίως λόγω της πολιτισμένης του λειτουργίας και της χαμηλής του κατανάλωσης.

Σε μεικτές συνθήκες, η σχετική ένδειξη κλείδωσε στα 5,6 lt/100 km, άκρως ικανοποιητική για ένα αυτοκίνητο που φορτωμένο πλησιάζει ή και ξεπερνάει τα 1.500 kg. Το σαφές 6τάχυτο κιβώτιο συμβάλλει στη χαμηλή κατανάλωση, ενώ τα υψηλά αποθέματα ροπής επιτρέπουν στην Corolla 1.4 diesel να προσπερνά με ασφάλεια. Αν ο οδηγός προσπαθήσει, πάντως, να ανεβάσει ρυθμούς, θα αντιληφθεί ότι το τετράθυρο ιαπωνικό μοντέλο δεν επιθυμεί εξάρσεις.

Θα του το υπενθυμίσουν οι κλίσεις (όχι έντονες πάντως) στις στροφές και η απουσία δύναμης από τον κινητήρα, που δυσκολεύεται να υπερνικήσει τον όγκο και το βάρος του αυτοκινήτου. Η τιμή της πετρελαιοκίνητης Corolla αρχίζει από τα 18.360 ευρώ, με τον εξοπλισμό ασφάλειας και άνεσης να είναι ικανοποιητικός και στη βασική έκδοση Life Eco (7 αερόσακοι, σύστημα προειδοποίησης πίεσης ελαστικών, hill start assist και όλες τις ηλεκτρικές ευκολίες). Σε αυτή την τιμή υπάρχουν βέβαια αρκετές ακόμη αξιόλογες προτάσεις στην μικρομεσαία κατηγορία και με ισχυρότερους κινητήρες.
Κλείσιμο

Αυτό όμως δεν απέτρεψε μέχρι σήμερα την Corolla να διαγράφει τη δική της πετυχημένη πορεία, με σημαία τη μοναδική αξιοπιστία και το κύρος του ονόματός της.


ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙ
KA

Κινητήρας: 1.364 cc
Ισχύς: 90 PS/3.800 rpm
Ροπή: 20,9 kgm/1.800-2.800 rpm
Μετάδοση: Στους μπροστινούς τροχούς
Κιβώτιο: Μηχανικό 6 σχέσεων
Τελική ταχύτητα: 180 km/h
Επιτάχυνση 0-100: 12,5 sec
Μεικτή κατανάλωση: 5,6 lt/100 km (δοκιμής)
Εκπομπές CO2: 99 g/km
Βάρος: 1.280 kg
Διαστάσεις (Μ/Π/Υ): 4.620/1.775/1.465 mm
Χώρος αποσκευών: 452 lt
Τέλη κυκλοφορίας (ευρώ): -
Τιμή: Από 18.360 ευρώ





Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
δειτε ολες τις ειδησεις

Best of Network

Δείτε Επίσης