Με αφορμή τα 20 χρόνια λειτουργείας του Ξενώνα Προσωρινής Διαμονής, η Εταιρία Προστασίας Σπαστικών/ Πόρτα Ανοιχτή βράβευσε την bwin για την πολύπλευρη στήριξη της.
Δοκιμάζουμε το ανανεωμένο Yaris με τον 1.4 diesel
Δοκιμάζουμε το ανανεωμένο Yaris με τον 1.4 diesel
Είναι λίγες οι φορές που οι αριθμοί δεν λένε την αλήθεια και η περίπτωση του Yaris δεν είναι μία από αυτές.
Πώς μπορείς να επιχειρηματολογήσεις υπέρ του Yaris μετά από μία δοκιμή όταν τα δυνατά του σημεία φανερώνονται σε βάθος χρόνου; Αναφερόμαστε στην αξιοπιστία και την ποιότητα κατασκευής. Εξάλλου, η καλύτερη διαφήμιση για κάθε Toyota είναι αυτή που κάνει ο ιδιοκτήτης του σε συγγενείς και φίλους που αναζητούν ένα νέο αυτοκίνητο.
Είναι λίγες οι φορές που οι αριθμοί δεν λένε την αλήθεια και η περίπτωση του Yaris δεν είναι μία από αυτές. Το σουπερμίνι είναι το πρώτο σε πωλήσεις μοντέλο της Toyota στην Ευρώπη, την πιο απαιτητική αγορά για κάθε κατασκευαστή. Παρόμοια απήχηση έχει και στη χώρα μας, καθώς ήταν το best seller της ελληνικής αγοράς για το 2014 και παραμένει σε αυτή τη θέση και το πρώτο δίμηνο του 2015.
Η σχεδίαση του Yaris δεν είναι η πιο… επιθετική της κατηγορίας, όμως το σχήμα του ήταν ανέκαθεν αποδεκτό από την πλειοψηφία των καταναλωτών. Με το φρεσκάρισμα που δέχτηκε πέρυσι έγινε πιο όμορφο, χωρίς όμως να χάνει τη «σοβαρότητά» του. Στο εμπρός μέρος εντοπίζουμε ένα «Χ» που εκτείνεται στις τέσσερις γωνίες και θυμίζει το μικρότερο Aygo. Λιγότερο τολμηρή ήταν η προσέγγιση στο πίσω μέρος, με την πιο ορατή αλλαγή να είναι αυτή των φωτιστικών σωμάτων τύπου LED. Η εικόνα του εσωτερικού, μετά τη χρήση νέων υλικών και τις επεμβάσεις σε πίνακα οργάνων, ταμπλό,κονσόλα, είναι πιο οικεία στο νεανικό κοινό.
Το Yaris δεν συναρπάζει στο δρόμο, δεν σε προδιαθέτει να το οδηγήσεις γρήγορα. Είναι όμως από τα λίγα σουπερμίνι που μπορεί να παίξει με επιτυχία το ρόλο του μοναδικού αυτοκινήτου μίας ολιγομελούς οικογένειας. Και δεν είναι μόνο οι πλούσιοι χώροι για επιβάτες και αποσκευές που το κατορθώνουν. Προσφέρει αξιομνημόνευτη άνεση στις μετακινήσεις, σταθερότητα στον ανοικτό δρόμο και όλα αυτά χωρίς να καίει.
Είναι λίγες οι φορές που οι αριθμοί δεν λένε την αλήθεια και η περίπτωση του Yaris δεν είναι μία από αυτές. Το σουπερμίνι είναι το πρώτο σε πωλήσεις μοντέλο της Toyota στην Ευρώπη, την πιο απαιτητική αγορά για κάθε κατασκευαστή. Παρόμοια απήχηση έχει και στη χώρα μας, καθώς ήταν το best seller της ελληνικής αγοράς για το 2014 και παραμένει σε αυτή τη θέση και το πρώτο δίμηνο του 2015.
Η σχεδίαση του Yaris δεν είναι η πιο… επιθετική της κατηγορίας, όμως το σχήμα του ήταν ανέκαθεν αποδεκτό από την πλειοψηφία των καταναλωτών. Με το φρεσκάρισμα που δέχτηκε πέρυσι έγινε πιο όμορφο, χωρίς όμως να χάνει τη «σοβαρότητά» του. Στο εμπρός μέρος εντοπίζουμε ένα «Χ» που εκτείνεται στις τέσσερις γωνίες και θυμίζει το μικρότερο Aygo. Λιγότερο τολμηρή ήταν η προσέγγιση στο πίσω μέρος, με την πιο ορατή αλλαγή να είναι αυτή των φωτιστικών σωμάτων τύπου LED. Η εικόνα του εσωτερικού, μετά τη χρήση νέων υλικών και τις επεμβάσεις σε πίνακα οργάνων, ταμπλό,κονσόλα, είναι πιο οικεία στο νεανικό κοινό.
Το Yaris δεν συναρπάζει στο δρόμο, δεν σε προδιαθέτει να το οδηγήσεις γρήγορα. Είναι όμως από τα λίγα σουπερμίνι που μπορεί να παίξει με επιτυχία το ρόλο του μοναδικού αυτοκινήτου μίας ολιγομελούς οικογένειας. Και δεν είναι μόνο οι πλούσιοι χώροι για επιβάτες και αποσκευές που το κατορθώνουν. Προσφέρει αξιομνημόνευτη άνεση στις μετακινήσεις, σταθερότητα στον ανοικτό δρόμο και όλα αυτά χωρίς να καίει.
Η έκδοση με τον 1.4 diesel των 90 PS – και με υψηλή ροπή που αγγίζει τα 21 kgm – είναι ιδανική για όσους θα το χρησιμοποιούν και εκτός πόλης (κατά το διάστημα της δοκιμής η μέση τιμή κατανάλωσης δεν ξεπέρασε τα 5 lt/100 km). Αλλιώς ας στραφούν στο Yaris με τον 1.33 βενζίνης που έχει χαμηλότερη τιμή πώλησης.
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙKA
Κινητήρας: 1364 cc
Ισχύς: 90 PS/3800 rpm
Ροπή: 20,9 kgm/1800-2800 rpm
Μετάδοση: Στους μπροστινούς τροχούς
Κιβώτιο: Μηχανικό 6 σχέσεων
Τελική ταχύτητα: 175 km/h
Επιτάχυνση 0-100: 10,8 sec
Μεικτή κατανάλωση: 4,9 lt/100 km (δοκιμής)
Εκπομπές CO2: 99 g/km
Βάρος: 1.080 kg
Διαστάσεις (Μ/Π/Υ): 3.950/1.695/1.510 mm
Χώρος αποσκευών: 286 lt.
Τέλη κυκλοφορίας (ευρώ): -
Τιμή: 13.840 (με όφελος απόσυρσης)
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙKA
Κινητήρας: 1364 cc
Ισχύς: 90 PS/3800 rpm
Ροπή: 20,9 kgm/1800-2800 rpm
Μετάδοση: Στους μπροστινούς τροχούς
Κιβώτιο: Μηχανικό 6 σχέσεων
Τελική ταχύτητα: 175 km/h
Επιτάχυνση 0-100: 10,8 sec
Μεικτή κατανάλωση: 4,9 lt/100 km (δοκιμής)
Εκπομπές CO2: 99 g/km
Βάρος: 1.080 kg
Διαστάσεις (Μ/Π/Υ): 3.950/1.695/1.510 mm
Χώρος αποσκευών: 286 lt.
Τέλη κυκλοφορίας (ευρώ): -
Τιμή: 13.840 (με όφελος απόσυρσης)
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα