Δοκιμάζουμε το Leon FR diesel με 184 ίππους
Δοκιμάζουμε το Leon FR diesel με 184 ίππους
Μέχρι πριν από λίγα χρόνια είχαμε κολλήσει σε κάθε αυτοκίνητο με πετρελαιοκινητήρα χαρακτηρισμούς όπως «ταξί» ή «αγροτικό». Όλα αυτά ανήκουν όμως στο παρελθόν...
...αφενός λόγω της οικονομικής κρίσης και αφετέρου της τεχνολογικής εξέλιξης των diesel.
Στα χέρια μας πέρασε λοιπόν η κορυφαία πρόταση diesel του μικρομεσαίου της Seat, που μπορεί να μην είναι απόλυτο όπως το Cupra όμως καταθέτει στη... διαπραγμάτευση με τον υποψήφιο αγοραστή τα δικά του δυνατά χαρτιά. Το 5θυρο αμάξωμα και ο ικανοποιητικός χώρος αποσκευών (380 lt) χαρίζουν στο Leon FR όλη την πρακτικότητα που αναζητεί ένας οικογενειάρχης.
Θα θέλαμε πάντως να διαφοροποιείται περισσότερο στο αισθητικό κομμάτι έναντι των απλών εκδόσεων, καθώς οι σπορ πινελιές είναι υπέρ του δέοντος διακριτικές.
Πλέον ένα τέτοιο αυτοκίνητο μπορεί να είναι ακόμη και σπορ, όπως το Leon στην έκδοση FR με το 2λιτρο TDI των 184 PS.
Στα χέρια μας πέρασε λοιπόν η κορυφαία πρόταση diesel του μικρομεσαίου της Seat, που μπορεί να μην είναι απόλυτο όπως το Cupra όμως καταθέτει στη... διαπραγμάτευση με τον υποψήφιο αγοραστή τα δικά του δυνατά χαρτιά. Το 5θυρο αμάξωμα και ο ικανοποιητικός χώρος αποσκευών (380 lt) χαρίζουν στο Leon FR όλη την πρακτικότητα που αναζητεί ένας οικογενειάρχης.
Θα θέλαμε πάντως να διαφοροποιείται περισσότερο στο αισθητικό κομμάτι έναντι των απλών εκδόσεων, καθώς οι σπορ πινελιές είναι υπέρ του δέοντος διακριτικές.
Το Leon FR 2.0 TDI της δοκιμής μας έφερε το 6άρι κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DSG, το οποίο συνεργάζεται ιδανικά. Ο κινητήρας «ξεσπά» λίγο πριν τις 2.000 rpm, αφήνοντας υποσχέσεις για κάτι πολύ καλό. Όντως, ο 4κύλινδρος diesel είναι ροπάτος και ανταποκρίνεται άμεσα σε κάθε βύθισμα του δεξιού ποδιού. Το μόνο «αρνητικό», είναι ότι με τόσο... γκάζι ανεβαίνει ασυναίσθητα η μέση κατανάλωση. Αν πάντως οδηγήσεις συνετά η σχετική ένδειξη εύκολα υποχωρεί στα επίπεδα των 6-6,5 lt/100 km. Στο δρόμο και σε κάθε περιβάλλον, το Leon FR 2.0 TDI είναι όχι μόνο ασφαλές αλλά και διασκεδαστικό, καθώς ανταποκρίνεται άμεσα στις εντολές του οδηγού.
Η σπορ ρύθμιση της ανάρτησης και το ηλεκτρονικό διαφορικό XDS στον εμπρός άξονα επιτρέπουν στο μικρομεσαίο Seat να στρίβει πολύ πιο γρήγορα και «αρχοντικά» από ένα μέσο οικογενειακό hatch. Η τιμή του αρχίζει από τα 23.474 ευρώ με το μηχανικό κιβώτιο (με προσφορά και όφελος απόσυρσης) και φθάνει τα 25.265 ευρώ για την έκδοση με το DSG. Το κόστος απόκτησης δικαιολογείται από το διπλό χαρακτήρα του Leon FR (ήρεμο σε καθημερινή χρήση – εκρηκτικό όταν του ζητηθεί) αλλά και τον πλούσιο εξοπλισμό.
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Κινητήρας: 1.968 cc
Ισχύς: 184 PS/3.500-4.000 rpm
Ροπή: 38,7 kgm/1.750-3.000 rpm
Μετάδοση: Στους εμπρός τροχούς
Κιβώτιο: Αυτόματο DSG 6 σχέσεων
Τελική ταχύτητα: 226 km/h
Επιτάχυνση 0-100: 7,5 sec
Μεικτή κατανάλωση: 6,2 lt/100 km (δοκιμής)
Εκπομπές CO2: 119 gr/km
Βάρος: 1.390 kg
Διαστάσεις Μ/Π/Υ: 4.271/1.816/1.444 mm
Χώρος αποσκευών: 380 lt
Τέλη κυκλοφορίας: 107,1 ευρώ
Τιμή: 25.265 ευρώ (με απόσυρση)
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα