F1: Η ισχύς εν τη ενώσει!
F1: Η ισχύς εν τη ενώσει!
Δεδομένου ότι φέτος υπάρχουν 9 ομάδες αλλά μόνο 4 κατασκευαστές μονάδων ισχύος είναι λογικό η κατανομή των χιλιομέτρων να παίζει καθοριστικό ρόλο στην εξέλιξη.
Η Honda συνεργάζεται μόνο με την McLaren και η ένδεια χιλιομέτρων είναι δεδομένη λόγω και των προβλημάτων νεότητας. Η Renault έχει συνεργασία με την Red Bull και τις δυο ομάδες της, την RBR και την Toro Rosso. Η Ferrari πέρα από τη δική της ομάδα συνεργάζεται με τη Sauber ενώ οι υπόλοιπες 4 ομάδες δηλαδή η πρωταθλήτρια Mercedes αλλά και οι Williams, Force India, Lotus χρησιμοποιούν μονάδα ισχύος της γερμανικής εταιρείας. Είναι λογικό λοιπόν τα χιλιόμετρα δοκιμών εξέλιξης που βάζουν όλες αυτές οι ομάδες να λειτουργούν αθροιστικά και να συνεισφέρουν περισσότερο στην εξέλιξη.
Υπάρχει βέβαια και η λογική πως όταν ένας κατασκευαστής όπως η Renault επικεντρώνεται σε μια και μόνο ομάδα, αυτή της Red Bull μπορεί να φτιάξει κάτι απόλυτα ταιριαστό με τις ανάγκες της χωρίς να διασπάται η προσοχή από αλλότρια αιτήματα.
Ο επικεφαλής του τμήματος μονάδων ισχύος της Mercedes, Άντι Κόγουελ επισημαίνει: «Συμπληρώνουμε περισσότερα χιλιόμετρα άρα γνώσεις δεδομένου ότι χρησιμοποιούνται ακριβώς οι ίδιες μηχανολογικές διατάξεις και στις τέσσερις ομάδες. Οπότε μέχρι να φτάσουμε στη Μελβούρνη και στην οριστική διάταξη της μονάδα ισχύος που θα πιστοποιήσουμε αλλά και στον αριθμό των τμημάτων (tokens) που θα αλλάξουμε θα έχουμε περισσότερα δεδομένα στη διάθεσή μας για να δούμε τη σωστή κατεύθυνση. Παρότι καμιά φορά ο μεγάλος όγκος δεδομένων τρομάζει είναι πολύτιμα για να δούμε καθαρά τι πρέπει να επιλέξουμε και πόσο σκληρά μπορούμε να πιέσουμε όταν θα βρεθούμε σε φάση αγώνα. Οπότε αυτό μας δίνει ένα μεγάλο πλεονέκτημα. Πολλές φορές τα προβλήματα παρουσιάζονται νωρίτερα σε κάποια από τις πελατειακές ομάδες και αυτό είναι επ’ ωφελεία της εργοστασιακής γιατί επιλύονται προτού την επηρεάσουν».
Υπάρχει βέβαια και η λογική πως όταν ένας κατασκευαστής όπως η Renault επικεντρώνεται σε μια και μόνο ομάδα, αυτή της Red Bull μπορεί να φτιάξει κάτι απόλυτα ταιριαστό με τις ανάγκες της χωρίς να διασπάται η προσοχή από αλλότρια αιτήματα.
Ο επικεφαλής του τμήματος μονάδων ισχύος της Mercedes, Άντι Κόγουελ επισημαίνει: «Συμπληρώνουμε περισσότερα χιλιόμετρα άρα γνώσεις δεδομένου ότι χρησιμοποιούνται ακριβώς οι ίδιες μηχανολογικές διατάξεις και στις τέσσερις ομάδες. Οπότε μέχρι να φτάσουμε στη Μελβούρνη και στην οριστική διάταξη της μονάδα ισχύος που θα πιστοποιήσουμε αλλά και στον αριθμό των τμημάτων (tokens) που θα αλλάξουμε θα έχουμε περισσότερα δεδομένα στη διάθεσή μας για να δούμε τη σωστή κατεύθυνση. Παρότι καμιά φορά ο μεγάλος όγκος δεδομένων τρομάζει είναι πολύτιμα για να δούμε καθαρά τι πρέπει να επιλέξουμε και πόσο σκληρά μπορούμε να πιέσουμε όταν θα βρεθούμε σε φάση αγώνα. Οπότε αυτό μας δίνει ένα μεγάλο πλεονέκτημα. Πολλές φορές τα προβλήματα παρουσιάζονται νωρίτερα σε κάποια από τις πελατειακές ομάδες και αυτό είναι επ’ ωφελεία της εργοστασιακής γιατί επιλύονται προτού την επηρεάσουν».
O Άντι Κόγουελ μπροστά στη μονάδα ισχύος της Mercedes.
Καθότι τα προβλήματα της Force India δείχνουν ότι βαίνουν προς επίλυση είναι εξαιρετικά πιθανό να δούμε και τις τέσσερις ομάδες με μονάδα ισχύος Mercedes (Mercedes, Lotus, Williams, Force India) να συμμετέχουν στη δεύτερη περίοδο χειμερινών δοκιμών εξέλιξης που ξεκινά την ερχόμενη Πέμπτη 19/2 στη Βαρκελώνη της Ισπανίας.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα