Με αφορμή τα 20 χρόνια λειτουργείας του Ξενώνα Προσωρινής Διαμονής, η Εταιρία Προστασίας Σπαστικών/ Πόρτα Ανοιχτή βράβευσε την bwin για την πολύπλευρη στήριξη της.
Δοκιμάζουμε το Celerio, το νέο αυτοκίνητο πόλης της Suzuki
Δοκιμάζουμε το Celerio, το νέο αυτοκίνητο πόλης της Suzuki
Ξεχάστε το Alto. Ξεχάστε το Splash. Η Suzuki έχει αποκτήσει νέο παίκτη στην κατηγορία των μικρών οχημάτων πόλης.
Το όνομά του είναι Celerio και, όπως χαρακτηριστικά το προμοτάρουν οι Ιάπωνες, είναι ένα… «extra large μικρό αυτοκίνητο». Αυτό το πέτυχαν χάρη στο μεγάλο μεταξόνιο, που ορίζεται στα 2.4m, αλλά και στο ύψος του, που φτάνει τα 1.54m. Έτσι, παρά τις μικρές συνολικές διαστάσεις και τη μικρή σε δέμας εμφάνιση, μπαίνοντας στο εσωτερικό του τα πράγματα αλλάζουν. Συναντάς αναπάντεχη ευρυχωρία, με χώρο για τα γόνατα αλλά και τα κεφάλια των πίσω επιβατών, στοιχεία που υποστηρίζουν επιτυχώς το μότο της Suzuki που λέει πως δεν πρόκειται για αυτοκίνητο της κατηγορίας Α, αλλά της κατηγορίας Α+! Όσο για το χώρο αποσκευών, ανέρχεται στα εξαιρετικά για την κατηγορία 254 lt.
Ναι στην ουσία, λοιπόν, όχι στον εντυπωσιασμό. Χαρακτηριστικό της μάρκας το πρόσθιο μέρος, οι χυτές γραμμές στο πλάι δίνουν ζωντάνια, προσφέρεται σε 6 διαφορετικά χρώματα, αλλά αναμφίβολα το Celerio δεν διεκδικεί βραβείο στα… καλλιστεία των δρόμων. Δεν φτιάχτηκε όμως με αυτό τον στόχο. Κάνει αυτό που ξέρει καλά, προσφέροντας αυξημένη ευελιξία εντός πόλεως. Ο γνωστός χιλιάρης κινητήρας που φορούσε και το Alto έχει δεχτεί βελτιώσεις, εναρμονίζεται με τις προδιαγραφές Euro6 και προσφέρει φιλότιμα τα 68 του άλογα, σε αρμονική συνεργασία με το νέο 5άρι μηχανικό κιβώτιο. Με βελτιωμένη κλιμάκωση σε σχέση με όσα προσέφερε η μάρκα σε αυτή την κατηγορία και εύστοχα τοποθετημένο ψηλά επιλογέα που «κουμπώνει» καλά, επιτρέπει άμεσες αλλαγές.
Με το βάρος μειωμένο, ο K10B κινητήρας προσφέρει χαμηλή κατανάλωση (κατά τη διάρκεια της δοκιμής μας κινηθήκαμε σε καταναλώσεις ανάμεσα στα 5 και 5,5 lt/100 km) και, το σημαντικότερο, χαμηλούς ρύπους. Με αυτούς να ορίζονται στα 99 gr/km, το Celerio απαλλάσσεται από την υποχρέωση καταβολής τελών κυκλοφορίας. Η απόδοση των φρένων κρίνεται ικανοποιητική ενώ οι αναρτήσεις (γόνατα MacPherson μπροστά και ημιάκαμπτος άξονας πίσω) προσφέρουν απροβλημάτιστες για τη μέση σας βόλτες στο κλεινόν άστυ. Στα θετικά στοιχεία προσθέτουμε την πολύ καλή ορατότητα που προσφέρει στον οδηγό, στο πλαίσιο ενός ευχάριστου εσωτερικού, με μοντέρνο σχεδιασμό, ποιότητα υλικών στον μέσο όρο της κατηγορίας, εργονομικά τοποθετημένους διακόπτες και πολλούς αποθηκευτικούς χώρους.
Ναι στην ουσία, λοιπόν, όχι στον εντυπωσιασμό. Χαρακτηριστικό της μάρκας το πρόσθιο μέρος, οι χυτές γραμμές στο πλάι δίνουν ζωντάνια, προσφέρεται σε 6 διαφορετικά χρώματα, αλλά αναμφίβολα το Celerio δεν διεκδικεί βραβείο στα… καλλιστεία των δρόμων. Δεν φτιάχτηκε όμως με αυτό τον στόχο. Κάνει αυτό που ξέρει καλά, προσφέροντας αυξημένη ευελιξία εντός πόλεως. Ο γνωστός χιλιάρης κινητήρας που φορούσε και το Alto έχει δεχτεί βελτιώσεις, εναρμονίζεται με τις προδιαγραφές Euro6 και προσφέρει φιλότιμα τα 68 του άλογα, σε αρμονική συνεργασία με το νέο 5άρι μηχανικό κιβώτιο. Με βελτιωμένη κλιμάκωση σε σχέση με όσα προσέφερε η μάρκα σε αυτή την κατηγορία και εύστοχα τοποθετημένο ψηλά επιλογέα που «κουμπώνει» καλά, επιτρέπει άμεσες αλλαγές.
Με το βάρος μειωμένο, ο K10B κινητήρας προσφέρει χαμηλή κατανάλωση (κατά τη διάρκεια της δοκιμής μας κινηθήκαμε σε καταναλώσεις ανάμεσα στα 5 και 5,5 lt/100 km) και, το σημαντικότερο, χαμηλούς ρύπους. Με αυτούς να ορίζονται στα 99 gr/km, το Celerio απαλλάσσεται από την υποχρέωση καταβολής τελών κυκλοφορίας. Η απόδοση των φρένων κρίνεται ικανοποιητική ενώ οι αναρτήσεις (γόνατα MacPherson μπροστά και ημιάκαμπτος άξονας πίσω) προσφέρουν απροβλημάτιστες για τη μέση σας βόλτες στο κλεινόν άστυ. Στα θετικά στοιχεία προσθέτουμε την πολύ καλή ορατότητα που προσφέρει στον οδηγό, στο πλαίσιο ενός ευχάριστου εσωτερικού, με μοντέρνο σχεδιασμό, ποιότητα υλικών στον μέσο όρο της κατηγορίας, εργονομικά τοποθετημένους διακόπτες και πολλούς αποθηκευτικούς χώρους.
Το βασικό επίπεδο εξοπλισμού στην έκδοση GL είναι μάλλον… πολύ βασικό, καθώς περιλαμβάνει ΕSP, αερόσακους οδηγού/συνοδηγού/πλευρικούς, air-condition και Ράδιο-CD με mp3, Bluetooth και θύρα USB. Στην έκδοση GLX οι πλευρικοί αερόσακοι είναι τύπου κουρτίνας, ηλεκτρικά πίσω παράθυρα, ζάντες αλουμινίου, ηλεκτρικούς καθρέφτες και προβολείς ομίχλης, ενώ η GLX AGS εφοδιάζεται εκτός από αυτόματο κιβώτιο και με Hill Hold Assist. Όπως κάθε Suzuki, το Celerio συνοδεύεται από 5ετή εργοστασιακή εγγύηση για τα μηχανικά μέρη (ή 100.000km).
Συμπερασματικά, έχουμε μια ενδιαφέρουσα και οικονομική επιλογή για αυτοκίνητο πόλης που, χωρίς να υστερεί στα υπόλοιπα, ποντάρει στο δυνατό του χαρτί που δεν είναι άλλο από την ευρυχωρία.
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙKA
Κινητήρες: 998 cc
Ισχύς: 68 PS/6.000 rpm
Ροπή: 9.2 kgm/3.500 rpm
Μετάδοση: Στον εμπρός άξονα
Κιβώτιο: Μηχανικό 5 σχέσεων
Τελική ταχύτητα: 155 km/h
Επιτάχυνση 0-100: 14 sec
Μεικτή κατανάλωση: 3.6 lt/100 km
Εκπομπές CO2: 99 gr/km
Βάρος: 805 kg
Διαστάσεις (Μ/Π/Υ): 3.600/1.600/1.540 mm
Χώρος αποσκευών: 254 lt
Τέλη κυκλοφορίας: 0 ευρώ
Τιμή: από 8.990 ευρώ (με απόσυρση)
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα