Ζήστε τη μαγεία των Χριστουγέννων στο νέο Flagship Store της Toys-Shop στην Αριστοτέλους
Ρωσοκαναδέζικη πλέον η Opel!
Το σήριαλ της εκποίησης της μεγάλης γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας Opel, θυγατρικής της General Motors, ένα σήριαλ που απασχόλησε όχι μόνο την οικονομική και επιχειρηματική διεθνή κοινότητα αλλά απετέλεσε μέχρι και ζήτημα πολιτικής αντιπαράθεσης στο συνασπισμό της γερμανικής κυβέρνησης, φαίνεται πως λαμβάνει οριστικά τέλος. Όπως ανακοίνωσε η ίδια η γερμανίδα Καγκελάριος Άνγκελα Μέρκελ ...
Το σήριαλ της εκποίησης της μεγάλης γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας Opel, θυγατρικής της General Motors, ένα σήριαλ που απασχόλησε όχι μόνο την οικονομική και επιχειρηματική διεθνή κοινότητα αλλά απετέλεσε μέχρι και ζήτημα πολιτικής αντιπαράθεσης στο συνασπισμό της γερμανικής κυβέρνησης, φαίνεται πως λαμβάνει οριστικά τέλος.
Όπως ανακοίνωσε η ίδια η Γερμανίδα Καγκελάριος Άνγκελα Μέρκελ (!) η διοίκησης της GM κατέληξε τελικώς στην αποδοχή της προσφοράς της καναδέζικης εταιρίας ανταλλακτικών και εξαρτημάτων αυτοκινήτων Magna International και της ρωσικής τράπεζας Sberbank και τους εκχωρεί το 55% του μετοχικού κεφαλαίου της Opel και της βρετανικής θυγατρικής της Vauxhall.
Με βάση την πρόταση της κοινοπραξίας Magna/ Sberbank στο νέο μετοχικό κεφάλαιο της Opel θα μετέχουν σε ποσοστό 10% και τα σωματεία εργαζομένων στην εταιρία, ενώ το εναπομείναν ποσοστό του 35% θα παραμείνει υπό τον έλεγχο της – πρώην πια – μητρικής General Motors.
Αυτό θεωρείται πλέον το τέλος στην επίπονη διαδικασία εκποίησης της Opel, μια διαδικασία που διήρκεσε περισσότερους από 6 μήνες. Όλο αυτό το διάστημα η υπόθεση είχε πρακτικά ξεφύγει από το αμιγώς οικονομικό – επιχειρηματικό επίπεδο, αφού εκεί η προσφορά της κοινοπραξίας Magna/ Sberbank σαφώς υπερτερούσε εκείνης του βασικότερου έτερου ενδιαφερόμενου, της ιταλικής αυτοκινητοβιομηχανίας Fiat.
Ουσιαστικά ήταν οι κυβερνήσεις της Γερμανίας κατά πρώτο λόγο και δευτερευόντως της Βρετανίας και 3 ακόμα ευρωπαϊκών κρατών, όπου η Opel διατηρεί εγκαταστάσεις παραγωγής, που πίεζαν τη GM να βρει άλλον επενδυτή, καθώς δεν προέκριναν την προσφορά της Magna/ Sberbank κυρίως λόγω της ύπαρξης όρου που θα επέτρεπε στη ρωσική πλευρά (Sberbank) να πουλήσει σε τρίτους επενδυτές το ποσοστό που θα ελέγχει στη νέα Opel.
Πλην όμως η ιστορία άλλα θα γράψει ...Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr