Δοκιμάζουμε το αυτόματο Skoda Citigo

Δοκιμάζουμε το αυτόματο Skoda Citigo

Κάνουμε πάνω από 3.000 km εντός πόλης δοκιμή με το μικρό αυτοκίνητο της Skoda στην αυτόματη έκδοση.

Δοκιμάζουμε το αυτόματο Skoda Citigo
Τα δεδομένα έχουν αλλάξει στην ελληνική αγορά αυτοκινήτου. Πλέον οι περισσότεροι αντικαθιστούν τα παλαιά μεγάλου κυβισμού αυτοκίνητά τους με μικρά και οικονομικά στη χρήση οχήματα.

Ο... θεός της αυτοκίνησης να μας συγχωρέσει που αναφέρουμε ως μεγάλου κυβισμού τα 2λιτρα, όμως έτσι όπως έχει διαμορφωθεί η κατάσταση, ο Έλληνας φορολογείται γαι το 2λιτρο όσο φορολογούνται οι περισσότεροι Ευρωπαίοι για αυτοκίνητα 5.000 cc και πάνω. Οπότε αυτή η αγοραστική στροφή προς τα μικρά είναι αν μη τι άλλο φυσιολογική.

Το Skoda Citigo είναι ένα αυτοκίνητο που πρωταγωνιστεί σε αυτή την κατηγορία. Μάλιστα με τα μέχρι στιγμής δεδομένα είναι πιο δημοφιλές από τα δύο αδελφάκια του, το VW up! και το Seat Mii, με τα οποία μοιράζεται τα ίδια μηχανικά μέρη. Το Citigo καταφέρνει να έχει το δικό του στυλ, από την τριάδα, προσφέροντας παράλληλα την ίδια πρακτικότητα, χάρη στην έξυπνη σχεδίαση του εσωτερικού στο οποίο θα βολευτούν  τέσσερις επιβάτες.


Κλείσιμο
 
Ο χώρος των αποσκευών του δε είναι στα δεδομένα της κατηγορίας. Η σχεδίαση του ταμπλό είναι πρακτική, χωρίς πολλά φρου-φρου και αρώματα, δίχως εργονομικά φάουλ. Ιδιαίτερα εύχρηστη και ευανάγνωστη είναι η προσθαφαιρούμενη οθόνη, από την οποία ο οδηγός ενημερώνεται από τον υπολογιστή ταξιδίου, διαχειρίζεται το ηχοσύστημα, το σύστημα πλοήγησης κ.ά. Γενικά στον δρόμο το Citigo είναι ένα εύκολο, ξεκούραστο και ιδιαίτερα ευέλικτο (για τις ανάγκες τις πόλης) αυτοκίνητο.

Οι Γερμανοί μηχανικοί της Skoda δε έχουν κάνει εξαιρετική δουλειά και στην ανάρτηση, η οποία αν και άνετη, δεν επιτρέπει τις μεγάλες κλήσεις του αμαξώματος στις στροφές.  Στις υψηλές ταχύτητες (Αττική οδό) το μικρό της Skoda εντυπωσιάζει με τη σταθερότητά του.
  

Όμως αυτά τα περίπου 3.000 χιλιόμετρα δοκιμής, εκτός των άλλων το Citigo μας απέδειξε ότι είναι ένα αξιόπιστο γερμανικό αυτοκίνητο. Δεν παρατηρήσαμε τριγμούς, παρά τη σκληρότητα των εσωτερικών πλαστικών του.

Παράλληλα ο  τρικύλινδρος χιλιάρης κινητήρας των 75PS συνεργάζεται πολύ καλά με το αυτόματο κιβώτιο των πέντε σχέσεων προσφέροντάς μας την πολυπόθητη άνεση για των εντός των τειχών διαδρομές, αλλά και την επίσης επιθυμητή οικονομία καυσίμου. Γενικά οι εντυπώσεις που μας άφησε το αυτόματο Citigo είναι κάτι περισσότερο από θετικές, σε σχέση βέβαια και με τα χρήματα που κοστίζει, με την ελληνική αντιπροσωπία να έχει φέρει την τιμή του αυτόματου Citigo σε αυτή του χειροκίνητου και με ένα ελκυστικό  χρηματοδοτικό πρόγραμμα (από 98 ευρώ τον μήνα).
Η τιμή του ξεκινάει από τα 7.968 ευρώ.

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

Κινητήρας: 999 cc
Ισχύς: 75 PS/6.200 rpm
Ροπή: 9.7 kgm/3.000
Μετάδοση: Στους εμπρός τροχούς
Κιβώτιο: Αυτόματο 5 σχέσεων
Τελική ταχύτητα: 171 km/h
Επιτάχυνση 0-100 km: 13,2 sec
Μικτή κατανάλωση (/100 km): 4,9 lt (δοκιμής)
Εκπομπές CO2: 105 gr/km
Τέλη Κυκλοφορίας: 95.5 €
Βάρος: 854 kg
Διαστάσεις Μ/Π/Υ: 3.540/1.1641/1.478 mm Χώρος αποσκευών: 251 lt
Τιμή: από 7.968 €

Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
δειτε ολες τις ειδησεις

Best of Network

Δείτε Επίσης