Made by Sweden ΙΙ

Made by Sweden ΙΙ

Μετά τον παγκοσμίου φήμες ποδοσφαιριστή Zlatan Ibrahimovic, η Volvo επέλεξε άλλη μία εμβληματική φυσιογνωμία της Σουηδίας για τη διαφημιστική της καμπάνια...

Made by Sweden ΙΙ
Ο λόγος για τη διάσημη τραγουδίστρια Robyn, που πρωταγωνιστεί στο δεύτερο κεφάλαιο του «Made by Sweden». Το αστέρι της ποπ αποτελεί τον διασημότερο εκπρόσωπο της Σκανδιναβικής χώρας στο παγκόσμιο μουσικό στερέωμα ενώ αυτή τη φορά, συμπρωταγωνιστής της είναι το Volvo V60 με τους νέους προηγμένους κινητήρες και κιβώτια ταχυτήτων Drive-E. Σε ένα διαφημιστικό σποτ που γυρίστηκε στο αχανές Λος Άντζελες, η Robyn οδηγεί αργά το βράδυ στους άδειους δρόμους της πόλης της δυτικής ακτής των Ηνωμένων Πολιτειών της Αμερικής, αναπολεί την πατρίδα της και εκφράζει τις ανησυχίες της για το περιβάλλον και το μέλλον του πλανήτη.

«
Νιώθω τόσο μικρή, μια σταγόνα σε μία μεγάλη δεξαμενή. Θα ήθελα να είμαι ένας ανακυκλώσιμος άνθρωπος. Πρέπει να δουλεύουμε, αλλά πρέπει να βρίσκουμε χρόνο και για χορό. Ποτέ δεν ξέρεις πότε τελειώνει ο χρόνος σου. Έχουμε μόνο το τώρα, θέλω να τα δω όλα, να τα αγαπήσω όλα, αλλά θέλω και να τα προστατεύσω», αναφέρει στο διαφημιστικό αυτό σποτ η Robyn. Είναι αναμφίβολα η πιο επιτυχημένη σύγχρονη τραγουδίστρια της Σουηδίας. Έχει πουλήσει εκατομμύρια δίσκους από το 1995, όταν ξεκίνησε την καριέρα της. Θεωρείται είδωλο στη χώρα της, όχι μόνο για τη μουσική της αλλά και για το ανεξάρτητο και ανοιχτόμυαλο πνεύμα της.

Η πορεία της, πέρα από τη διεθνή της φήμη, έχει και άλλα κοινά στοιχεία με τη Volvo Cars! Όπως η σουηδική μάρκα είναι σήμερα ανεξάρτητη, μοναδικός premium κατασκευαστής από μία σχετικά μικρή χώρα, έτσι και η Robyn διεκδίκησε την ανεξαρτησία της πηγαίνοντας αντίθετα στο κατεστημένο της διεθνούς μουσικής βιομηχανίας. Το 2004, έσπασε το συμβόλαιό της με μία από τις μεγαλύτερες εταιρείες του χώρου και ξεκίνησε τη δική της εταιρεία, την Konichiwa Records. Η μετέπειτα πορεία της, δικαίωσε την επιλογή της.

«
Κλείσιμο
Όχι απλά μου αρέσουν τα Volvo, με συναρπάζει η πορεία της μάρκας στο χρόνο. Μία εταιρεία, από τη Σουηδία των 10 εκατομμυρίων ανθρώπων, εφηύρε τη ζώνη ασφαλείας και δεν την πατεντάρισε, για να προσφέρει τη χρήση της σε όλη την ανθρωπότητα! Σήμερα, με τα νέα μηχανικά σύνολα τεχνολογίας Drive-E, κάνει μια ανάλογη κίνηση για το περιβάλλον, έτσι το αντιλαμβάνομαι εγώ. Χαίρομαι που συμμετέχω σε μία καμπάνια που στόχο έχει να ευαισθητοποιήσει τον κόσμο για το μέλλον του πλανήτη, παράλληλα με την επικοινωνία τόσο προηγμένων και αποδοτικών κινητήρων», δήλωσε η Robyn.

Ο Alain Visser, ανώτερος αντιπρόεδρος marketing, πωλήσεων και εξυπηρέτησης πελατών στη Volvo Cars, σχολίασε από την πλευρά του: «Είμαι ενθουσιασμένος για αυτήν τη συνεργασία! Η Robyn ταιριάζει ιδανικά στις αξίες της μάρκας. Η καμπάνια μας με τον Zlatan Ibrahimovic σημείωσε τεράστια επιτυχία και είμαι σίγουρος ότι και το νέο κεφάλαιο του Made by Sweden θα έχει αντίστοιχη ή και μεγαλύτερη επιτυχία»!

Δείτε το πρώτο μέρος της καμπάνιας, με πρωταγωνιστή τον άσο της Παρί σεν Ζερμέν,πατώντας εδώ.





Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

BEST OF NETWORK

Δείτε Επίσης