Με αφορμή τα 20 χρόνια λειτουργείας του Ξενώνα Προσωρινής Διαμονής, η Εταιρία Προστασίας Σπαστικών/ Πόρτα Ανοιχτή βράβευσε την bwin για την πολύπλευρη στήριξη της.
Αποκάλυψη για το νέο station wagon της Mercedes
Αποκάλυψη για το νέο station wagon της Mercedes
Πρεμιέρα όχι σε κάποια έκθεση αλλά στο εργοστάσιο της Mercedes στη Βρέμη, έκανε η νέα C-Class Estate.
Το πολυτελές μεσαίο station wagon θα έχει τη δική του γραμμή παραγωγής, δίπλα σε αυτές της C-Class Sedan, η οποία λειτουργεί από τον περασμένο Φεβρουάριο. Η συνολική επένδυση για την παραγωγή των δύο αμαξωμάτων της C-Class για φέτος και το 2015 ανέρχεται σε 2 δισ. ευρώ.
Η προηγούμενη γενιά της C-Class Estate μετρά πάνω από 400.000 μονάδες, από το λανσάρισμά της το 2007 έως σήμερα. Η Mercedes θεωρεί ότι η επιτυχής πορεία θα συνεχιστεί και με το νέο μοντέλο. Όπως η sedan, έτσι και η estate είναι πιο ελαφριά από την προκάτοχό της. Η χρήση αλουμινίου έχει περιορίσει το βάρος κατά 65 kg, συμβάλλοντας στην αύξηση των επιδόσεων και τον περιορισμό κατανάλωσης – ρύπων.
Η «πολιτική» της αύξησης των διαστάσεων εφαρμόστηκε και στη νέα C-Class Estate. Το μήκος της έχει μεγαλώσει κατά 9,6 cm (στα 4,7 m. πλέον), το πλάρος κατά 4 cm (στο 1,81 m.), ενώ το μεταξόνιο κατά 8 cm (φθάνοντας στη νέα γενιά τα 2,84 m). Οι πίσω επιβάτες απολαμβάνουν περισσότερους χώρους για τα γόνατά τους, αλλά και «αέρα» πάνω από τα κεφάλια τους. Ο όγκος του πορτμπαγκάζ δεν έχει αλλάει σημαντικά (+5 lt, στα 490 lt.)
Για περισσότερα διαβάστε ΕΔΩ
Η προηγούμενη γενιά της C-Class Estate μετρά πάνω από 400.000 μονάδες, από το λανσάρισμά της το 2007 έως σήμερα. Η Mercedes θεωρεί ότι η επιτυχής πορεία θα συνεχιστεί και με το νέο μοντέλο. Όπως η sedan, έτσι και η estate είναι πιο ελαφριά από την προκάτοχό της. Η χρήση αλουμινίου έχει περιορίσει το βάρος κατά 65 kg, συμβάλλοντας στην αύξηση των επιδόσεων και τον περιορισμό κατανάλωσης – ρύπων.
Η «πολιτική» της αύξησης των διαστάσεων εφαρμόστηκε και στη νέα C-Class Estate. Το μήκος της έχει μεγαλώσει κατά 9,6 cm (στα 4,7 m. πλέον), το πλάρος κατά 4 cm (στο 1,81 m.), ενώ το μεταξόνιο κατά 8 cm (φθάνοντας στη νέα γενιά τα 2,84 m). Οι πίσω επιβάτες απολαμβάνουν περισσότερους χώρους για τα γόνατά τους, αλλά και «αέρα» πάνω από τα κεφάλια τους. Ο όγκος του πορτμπαγκάζ δεν έχει αλλάει σημαντικά (+5 lt, στα 490 lt.)
Για περισσότερα διαβάστε ΕΔΩ
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα