Γεύση απο το επερχόμενο XC90
Γεύση απο το επερχόμενο XC90
Μία… γερή γεύση πήρανε οι παρευρισκόμενοι μία ειδικής εκδήλωσης της Volvo στο Γκέτεμποργκ.
UPD:
Εκεί παρουσιάστηκε η νέα σχεδιαστική φιλοσοφία της εταιρίας SPΑ (Scalable Product Architecture) πάνω στο πρωτότυπο coupe που θα παρουσιάσει στην Φρανκφούρτη, αλλά και σε αποσπασματικές αποκαλύψεις κομματιών του επερχόμενου XC90. Το νέο μεγάλο πολυτελές SUV των Σουηδών θα το εξοπλίσουν και τη νέα γενιά των κινητήρων βενζίνης και πετρελαίου Drive-E.
Στην εκδήλωση, μεταξύ άλλων, αποκαλύφθηκαν από το νέο Multimedia σύστημα ψυχαγωγίας που θα διαθέτει, στο οποίο κυριαρχεί μία μεγάλη οθόνη επαφής (Touch Screen). Στο σύστημα βέβαια θα υπάρχει ενσωματομένο και το Sensus Connected Touch (που πρωτοπαρουσιάστηκε στα νέα S60 και V60 και που μπορεί όμως να εγκατασταθεί και σε ταξινομημένα αυτοκίνητα της σουηδικής μάρκας που μετρούν έως τρία χρόνια ζωής.) – ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ ΓΙΑ ΑΥΤΟ
Το Sensus Connected Touch εξασφαλίζει πλήρη συνδεσιμότητα με το διαδίκτυο, ενώ θα συνδέεται με μεγάλες διαδικτυακές πύλες, επιτρέποντας στον οδηγό να φτιάχνει το δικό του playlist.
Παράλληλα στην εκδήλωση παρουσιάστηκαν και κάποιοι νέα συστήματα ασφάλειας, για τα οποία σας είχε ενημερώσει πρώτο το NewsAuto.gr , εδώ και ένα 4μηνο περίπου.
Ανάμεσά τους, το αυτόνομο σύστημα διεύθυνσης που αναγνωρίζει που τελειώνει ο δρόμος και στρίβει το όχημα προς την αντίθεση κατεύθυνση, ακόμη και αν δεν υπάρχει διαγράμμιση. Το μεγάλο πολυτελές SUV της Volvo θα ανιχνεύει στο φως της ημέρας και στο σκοτάδι όχι μόνο τους πεζούς αλλά και τα ζώα. Το σύστημα προειδοποιεί τον οδηγό, και αν αυτός δεν αντιδράσει φρενάρει μόνο του το όχημα, αποτρέποντας τη σύγκρουση ή περιορίζοντας τις συνέπειές της.
Η σουηδική μάρκα έχει θέσει έναν ιδιαίτερα φιλόδοξο στόχο με ορίζοντα το 2020: να εκμηδενίσει τον αριθμό των ανθρώπων που θα χάνουν τη ζωή τους ή θα τραυματίζονται σοβαρά μέσα σε ένα νέο Volvo. Μέσα στα επόμενα χρόνια, τα αυτοκίνητα θα μπορούν μέσω πομπών να «επικοινωνούν» μεταξύ τους (Car 2 Car) αλλά και με τις υποδομές (Car 2 Infrastructure), όπως με πινακίδες και φωτεινούς σηματοδότες, δημιουργώντας ένα πιο ασφαλές και άνετο περιβάλλον.
Tο XC90 – και αργότερα τα υπόλοιπα μοντέλα της Volvo – θα μπορεί να βρει ελεύθερη θέση και παρκάρει μόνο του! Ο οδηγός θα ενεργοποιεί μέσω του smart phone το αυτόνομο παρκάρισμα και στη συνέχεια θα απομακρύνεται από το όχημά του. Το αυτοκίνητο θα αναλαμβάνει να βρει θέση και να σταθμεύσει από μόνο του. Όταν ο οδηγός επιστρέψει στην είσοδο του χώρου στάθμευσης, το αυτοκίνητο ακολουθεί την αντίθετη διαδικασία. Το σύστημα συνδυάζεται με αυτόματο φρενάρισμα όταν εντοπιστεί κάποιο εμπόδιο (πχ ένας πεζός ή κάποιο άλλο αυτοκίνητο).
Στην εκδήλωση, μεταξύ άλλων, αποκαλύφθηκαν από το νέο Multimedia σύστημα ψυχαγωγίας που θα διαθέτει, στο οποίο κυριαρχεί μία μεγάλη οθόνη επαφής (Touch Screen). Στο σύστημα βέβαια θα υπάρχει ενσωματομένο και το Sensus Connected Touch (που πρωτοπαρουσιάστηκε στα νέα S60 και V60 και που μπορεί όμως να εγκατασταθεί και σε ταξινομημένα αυτοκίνητα της σουηδικής μάρκας που μετρούν έως τρία χρόνια ζωής.) – ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ ΓΙΑ ΑΥΤΟ
Το Sensus Connected Touch εξασφαλίζει πλήρη συνδεσιμότητα με το διαδίκτυο, ενώ θα συνδέεται με μεγάλες διαδικτυακές πύλες, επιτρέποντας στον οδηγό να φτιάχνει το δικό του playlist.
Παράλληλα στην εκδήλωση παρουσιάστηκαν και κάποιοι νέα συστήματα ασφάλειας, για τα οποία σας είχε ενημερώσει πρώτο το NewsAuto.gr , εδώ και ένα 4μηνο περίπου.
Ανάμεσά τους, το αυτόνομο σύστημα διεύθυνσης που αναγνωρίζει που τελειώνει ο δρόμος και στρίβει το όχημα προς την αντίθεση κατεύθυνση, ακόμη και αν δεν υπάρχει διαγράμμιση. Το μεγάλο πολυτελές SUV της Volvo θα ανιχνεύει στο φως της ημέρας και στο σκοτάδι όχι μόνο τους πεζούς αλλά και τα ζώα. Το σύστημα προειδοποιεί τον οδηγό, και αν αυτός δεν αντιδράσει φρενάρει μόνο του το όχημα, αποτρέποντας τη σύγκρουση ή περιορίζοντας τις συνέπειές της.
Η σουηδική μάρκα έχει θέσει έναν ιδιαίτερα φιλόδοξο στόχο με ορίζοντα το 2020: να εκμηδενίσει τον αριθμό των ανθρώπων που θα χάνουν τη ζωή τους ή θα τραυματίζονται σοβαρά μέσα σε ένα νέο Volvo. Μέσα στα επόμενα χρόνια, τα αυτοκίνητα θα μπορούν μέσω πομπών να «επικοινωνούν» μεταξύ τους (Car 2 Car) αλλά και με τις υποδομές (Car 2 Infrastructure), όπως με πινακίδες και φωτεινούς σηματοδότες, δημιουργώντας ένα πιο ασφαλές και άνετο περιβάλλον.
Tο XC90 – και αργότερα τα υπόλοιπα μοντέλα της Volvo – θα μπορεί να βρει ελεύθερη θέση και παρκάρει μόνο του! Ο οδηγός θα ενεργοποιεί μέσω του smart phone το αυτόνομο παρκάρισμα και στη συνέχεια θα απομακρύνεται από το όχημά του. Το αυτοκίνητο θα αναλαμβάνει να βρει θέση και να σταθμεύσει από μόνο του. Όταν ο οδηγός επιστρέψει στην είσοδο του χώρου στάθμευσης, το αυτοκίνητο ακολουθεί την αντίθετη διαδικασία. Το σύστημα συνδυάζεται με αυτόματο φρενάρισμα όταν εντοπιστεί κάποιο εμπόδιο (πχ ένας πεζός ή κάποιο άλλο αυτοκίνητο).
UPD:
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα