Η INALAN προσέλκυσε 40 εκατ. ευρώ ξένων επενδύσεων στην Ελλάδα, τριπλασίασε το προσωπικό της σε ένα χρόνο και παρέχει δυνατότητα σύνδεσης γρήγορου internet σε πάνω από 600.000 νοικοκυριά - Κατά 44% αυξήθηκε ο κύκλος εργασιών της.
Έτοιμα τα πρώτα Insignia, στην Ελλάδα από Οκτώβριο
Έτοιμα τα πρώτα Insignia, στην Ελλάδα από Οκτώβριο
Ένα Sports Tourer με τον κορυφαίο 2λιτρο diesel, BiTurbo CDTI των 195 PS ήταν το πρώτο ανανεωμένο Insignia που βγήκε από τη γραμμή παραγωγής στο Ράσελχαϊμ.
Το μεσαίο οικογενειακό της Opel θα κάνει πρεμιέρα για το κοινό σε λίγες εβδομάδες στο σαλόνι αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης. Εκεί θα κάνει την εμφάνισή του και το Insignia Country Tourer. Πρόκειται για την off road παραλλαγή του Sports Tourer, με τετρακίνηση, αυξημένη απόσταση από το έδαφος και πλαστικά προστατευτικά.
Το Insignia ανανεώθηκε σχεδιαστικά σε όλες τις εκδόσεις αμαξώματος, δηλαδή στο 4θυρο, το 5θυρο και το station wagon. Στη Φρανκφούρτη θα παρουσιαστεί επίσης και το μοντέλο επιδόσεων που φέρει τον τίτλο OPC. Η σημαντικότερη και πιο χρηστική επέμβαση στο εσωτερικό έχει να κάνει με το νέο σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας IntelliLink. Τα υπερβολικά πολλά κουμπιά στην κεντρική κονσόλα αποτελούν παρελθόν, διευκολύνοντας τον οδηγό κατά το χειρισμό των συστημάτων ενώ το αυτοκίνητο είναι εν κινήσει.
Η σημαντικότερη αλλαγή στη γκάμα των κινητήρων είναι η προσθήκη ενός νέου 2.0 CDTI 140 PS με 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο και start/stop, ο οποίος καταναλώνει μόλις 3,7 lt/100 km και εκπέμπει 99 g/km. Ο νέος βενζινοκινητήρας άμεσου ψεκασμού 1.4 Turbo χρειάζεται μόνο 5,2 lt/100 km με εκπομπές CO2 στα 123 g/km.
Για περισσότερα διαβάστε ΕΔΩ
Το Insignia ανανεώθηκε σχεδιαστικά σε όλες τις εκδόσεις αμαξώματος, δηλαδή στο 4θυρο, το 5θυρο και το station wagon. Στη Φρανκφούρτη θα παρουσιαστεί επίσης και το μοντέλο επιδόσεων που φέρει τον τίτλο OPC. Η σημαντικότερη και πιο χρηστική επέμβαση στο εσωτερικό έχει να κάνει με το νέο σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας IntelliLink. Τα υπερβολικά πολλά κουμπιά στην κεντρική κονσόλα αποτελούν παρελθόν, διευκολύνοντας τον οδηγό κατά το χειρισμό των συστημάτων ενώ το αυτοκίνητο είναι εν κινήσει.
Η σημαντικότερη αλλαγή στη γκάμα των κινητήρων είναι η προσθήκη ενός νέου 2.0 CDTI 140 PS με 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο και start/stop, ο οποίος καταναλώνει μόλις 3,7 lt/100 km και εκπέμπει 99 g/km. Ο νέος βενζινοκινητήρας άμεσου ψεκασμού 1.4 Turbo χρειάζεται μόνο 5,2 lt/100 km με εκπομπές CO2 στα 123 g/km.
Για περισσότερα διαβάστε ΕΔΩ
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα