Που το πάει η Skoda;

Που το πάει η Skoda;

Με την παρουσίαση του Rapid Spaceback η Skoda δήλωσε συμμετοχή σε μία ιδιαίτερα δημοφιλή – για την ευρωπαϊκή αγορά – κατηγορία.

Που το πάει η Skoda;
Αυτή των μικρομεσαίων hatchback, τα οποία αποτελούν την κύρια επιλογή για αρκετές οικογένειες. Η νέα προσθήκη στη γκάμα της μάρκας αποτυπώνει με σαφήνεια τη δημιουργική περίοδο που διανύει η θυγατρική του Ομίλου Volkswagen.

Η επιτυχία των στελεχών της Skoda δεν φαίνεται μόνο στις πωλήσεις, αν και τις περισσότερες φορές οι αριθμοί λένε την αλήθεια. Το 2012 πωλήθηκαν συνολικά 939.200 αυτοκίνητα με το σήμα της τσεχικής μάρκας στη μάσκα, τα περισσότερα από οποιαδήποτε άλλη χρονιά. Ο στόχος του 1,5 εκατ. έως το 2018 δεν φαντάζει ανέφικτος. Κάθε άλλο. Το λανσάρισμα νέων μοντέλων (όπως του Rapid και της Octavia) αλλά και ανανέωση των υπολοίπων (όπως του Superb) είναι μία καλή τακτική για να προσελκύσεις νέους πελάτες.

Σαφώς όμως και δεν αρκεί. Πρέπει τα προϊόντα σου (εν προκειμένω τα αυτοκίνητα) να έχουν σαφή στόχευση. Σε αυτό το κομμάτι η Skoda παίρνει άριστα. Αναμφίβολα, τα μοντέλα της δεν συναρπάζουν με τη σχεδίασή τους. Όμως η εμφάνισή τους είναι αποδεκτή από το μεγαλύτερο κομμάτι του καταναλωτικού κοινού, ανθρώπων που αναζητούν ένα μεταφορικό μέσο με άλλα κριτήρια: την αξιοπιστία, την ποιότητα κατασκευής, τη χρηστικότητα, τους αποδοτικούς κινητήρες.

Για περισσότερα διαβάστε ΕΔΩ
Κλείσιμο



Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
δειτε ολες τις ειδησεις

Best of Network

Δείτε Επίσης