To «C+S» στην Ισπανία: Αυτή είναι η νέα BMW F1 ‘09

To «C+S» στην Ισπανία: Αυτή είναι η νέα BMW F1 ‘09

  • Τα αποκαλυπτήρια έγιναν στην πίστα Ρικάρντο Τόρμο της Βαλένθια
  • Ο Ρόμπερτ Κουμπίτσα ήταν πίσω από το τιμόνι στους πρώτους γύρους
  • «Στόχος το πρωτάθλημα» δήλωσε ο Μάριο Τάισεν

Εναρμονισμένη στο πνεύμα της εποχής και η παρουσίαση της BMW Sauber, λιτή χωρίς κανένα τελετουργικό. Οι οδηγοί της ομάδας Ρόμπερτ Κουμπίστα, Νικ Χάιντφελτ τράβηξαν το πανί και αποκάλυψαν την F1 ’09 που ήταν τοποθετημένη στο μέσο της ευθείας εκκίνησης τερματισμού. Στη συνέχεια μετά τις

To «C+S» στην Ισπανία: Αυτή είναι η νέα BMW F1 ‘09
  • Τα αποκαλυπτήρια έγιναν στην πίστα Ρικάρντο Τόρμο της Βαλένθια
  • Ο Ρόμπερτ Κουμπίτσα ήταν πίσω από το τιμόνι στους πρώτους γύρους
  • «Στόχος το πρωτάθλημα» δήλωσε ο Μάριο Τάισεν

Εναρμονισμένη στο πνεύμα της εποχής και η παρουσίαση της BMW Sauber, λιτή χωρίς κανένα τελετουργικό. Οι οδηγοί της ομάδας Ρόμπερτ Κουμπίστα, Νικ Χάιντφελτ τράβηξαν το πανί και αποκάλυψαν την F1 ’09 που ήταν τοποθετημένη στο μέσο της ευθείας εκκίνησης τερματισμού. Στη συνέχεια μετά τις απαραίτητες φωτογραφίες ο Κουμπίτσα οδήγησε το μονοθέσιο για ένα γύρο, μέχρι τα πιτ. Στο αέρα υπήρχε μια διάχυτη αισιοδοξία.

Αργότερα ο Μάριο Τάισεν δικαιολόγησε τα χαμόγελα: «Μέχρι σήμερα αυτή η ομάδα έχει πετύχει όλους τους στόχους της. Το 2006 θέσαμε σα στόχο να βαθμολογηθούμε, το 2007 να ανεβούμε στο βάθρο, το 2008 να κερδίσουμε. Για το 2009 στόχος μας είναι η διεκδίκηση του πρωταθλήματος. Είμαι βέβαιος ότι θα τα καταφέρουμε» τόνισε ο Γερμανός.

Ο Κουμπίτσα στάθηκε στο πόσο σημαντικό είναι να έχουν ένα καλό ξεκίνημα στη χρονιά, όπως πέρυσι. Ο Πολωνός δεν πιστεύει ότι οι αλλαγές στους τεχνικούς κανονισμούς θα διευκολύνουν τα προσπεράσματα.
Την ίδια άποψη έχει και ο teammate του Νικ Χάιντφλετ που δήλωσε «ευτυχισμένος» για την επιστροφή των σλικ ελαστικών που θεωρεί ότι ταιριάζουν καλύτερα στο οδηγικό του στυλ.




Η ομάδα της BMW είναι η μοναδική που έχει συμπληρώσει έξι μήνες δοκιμών με το σύστημα KERS στην πίστα (σ.σ: σκεφτείτε ότι η Ferrari το δοκίμασε για πρώτη φορά την προηγούμενη βδομάδα) αλλά παρόλα αυτά οι Βαυαροί δεν είναι βέβαιοι για το αν θα το χρησιμοποιήσουν στον πρώτο αγώνα της χρονιάς στην Αυστραλία.
Ο Μάρκους Ντούσμαν υπεύθυνος για το KERS και τον κινητήρα τόνισε: «Το KERS αποτελείται από τέσσερα βασικά μέρη. Τον ηλεκτροκινητήρα – γεννήτρια, την κεντρική μονάδα διαχείρισης, τις μπαταρίες και το κουμπί ενεργοποίησης που χειρίζεται ο οδηγός από το τιμόνι».
Κλείσιμο
Ο συνομιλητής μας δε δίστασε να μιλήσει ακόμη και για θερμοκρασίες «μπορείς να ακουμπήσεις τη μπαταρία με το χέρι, εν ώρα λειτουργίας».
O μάνατζερ της ομάδας Βάλτερ Ρίντλ εκτιμά ότι η απαγόρευση των δοκιμών, ο διπλασιασμός στη διάρκεια ζωής των κινητήρων και οι περιορισμοί στις αεροδυναμικές μελέτες θα οδηγήσουν σε μείωση του κόστους κατά 30% σε σχέση με το 2008 για τη BMW. Εάν αυτό γίνει πραγματικότητα μιλάμε για εξοικονόμηση περίπου 75 εκ. ευρώ για τα μεγέθη της BMW.
Ζητήσαμε από το Μάριο Τάισεν, αγωνιστικό διευθυντή της ομάδας να μας πει τη γνώμη του για την απαγόρευση των δοκιμών κατά τη διάρκεια της αγωνιστικής σεζόν: «Ευτυχώς που το δέχτηκαν όλες οι ομάδες. Για μένα δεν έχει κανένα νόημα να κάνεις δοκιμές μπροστά σε άδειες κερκίδες χωρίς να σε βλέπει κανένας. Το μόνο θέμα που ανακύπτει είναι που θα βρούμε χρόνο για τους νέους οδηγούς ώστε να εξοικειωθούν με τη F1» κατέληξε προβληματισμένος ο Γερμανός μηχανικός που νωρίτερα στη συνέντευξη Τύπου εξήρε τη σημασία της τεχνογνωσίας που αποκτά η BMW λόγω KERS: «Όλα όσα μαθαίνουμε θα περάσουν στα αυτοκίνητα παραγωγής μας» τόνισε ο Τάισεν. 

Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
δειτε ολες τις ειδησεις

Best of Network

Δείτε Επίσης