H Mercedes αναζητά βοήθεια από την F1

H Mercedes αναζητά βοήθεια από την F1

Έχοντας σαν στόχο την πρωτοπορία στις εξελίξεις στο χώρο της ηλεκτροκίνησης η Mercedes επιστρατεύει την τεχνογνωσία από την αγωνιστική ομάδα της F1.

Mercedes_Electric-F1
H Mercedes-Benz σκοπεύει να δανειστεί πολλά από τα τεχνολογικά επιτεύγματα της ομάδας της F1 για να τα μεταφέρει στα αυτοκίνητα παραγωγής και να πρωτοστατήσει στις εξελίξεις στην ηλεκτροκίνηση. Την περσινή χρονιά η Mercedes παρουσίασε το πρωτότυπο EQXX το οποίο είχε αυτονομία 1.200 χιλιομέτρων και έγινε πραγματικότητα χάρη στην κοινή εξέλιξη με την ομάδα της F1 που έχει έδρα στην Βρετανία. Η EQXX χρειάστηκε 18 μήνες εξέλιξης, χάρη στην φιλοσοφία της αγωνιστικής ομάδας να δουλεύει γρήγορα και αποτελεσματικά, ώστε να κάνει αποδοτικά όλα τα συστήματα, από τους ηλεκτροκινητήρες μέχρι την αεροδυναμική.
Η ταχύτητα στην εξέλιξη νέων τεχνολογιών είναι κρίσιμη για την διατήρηση της ανταγωνιστικότητας όχι μόνο απέναντι στην Tesla που έχει πρωταγωνιστικό ρόλο στην ηλεκτροκίνηση, αλλά πολύ περισσότερο απέναντι στους Κινέζους. Οι τελευταίοι μάλιστα έχουν καταφέρει να μειώσουν τον μέσο χρόνο εξέλιξης ενός νέου μοντέλο στα 2,5 χρόνια, παρουσιάζοντας παράλληλα καινοτόμες τεχνολογίες σε φθηνά μοντέλα. Η ανάγκη για ταχύτερη εξέλιξη συμβαδίζει και με τα νέα δεδομένα για πιο αποδοτικά συστήματα ηλεκτρικής κίνησης, είτε αυτό αφορά τις μπαταρίες είτε την μείωση του βάρους και την αύξηση της αυτονομίας.
Πολλά από όσα έγιναν στην EQXX η Mercedes θα τα φέρει στην παραγωγή σε μοντέλα της μετά το 2024, κυρίως στοιχεία από την αεροδυναμική σχεδίαση και το λειτουργικό σύστημα του οχήματος.
Κλείσιμο
Χρησιμοποιώντας μεθόδους της F1 η Mercedes κατάφερε να μειώσει τον χρόνο εξέλιξης ενός νέου μοντέλου από τους 58 σε σχεδόν 40 μήνες, από την στιγμή που θα ξεκινήσει ως σχέδιο μέχρι να βγει τελικά στην παραγωγή. Η αγωνιστική ομάδα της εταιρίας με έδρα το Brixworth στην Βρετανία ασχολείται αυτό το διάστημα με την εξέλιξη πολλών νέων προγραμμάτων της Mercedes για τα αυτοκίνητα ευρείας παραγωγής της, μεταξύ των οποίων εξαρτήματα όπως μπαταρίες, νέας γενιάς ηλεκτροκινητήρες κ.ά. Είναι ενδεικτικό της όλης προσπάθειας, ότι η EQXX χρησιμοποιεί μία μπαταρία μισού μεγέθους σε σύγκριση με την αντίστοιχη που υπάρχει στην EQS, και την ίδια στιγμή μπορεί να έχει κατανάλωση μόλις 8,3 kWh/100 χλμ. και αυτονομία 1.200 χιλιομέτρων.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Δείτε Επίσης