Από το 1947 οι «Γεωπονικές Επιχειρήσεις Χορομίδης» έχουν συνδέσει το όνομά τους με την υψηλή ποιότητα και την τεχνογνωσία στον χώρο της κηποτεχνίας.
Πόση αυτονομία είναι απαραίτητη σε ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο;
Είναι εν τέλει απαραίτητο να μπορεί ένα αυτοκίνητο να κάνει τετραψήφια χιλιόμετρα με μία μόνο φόρτιση;
Τα δίκτυα φόρτισης δεν έχουν αναπτυχθεί ακόμα στον βαθμό που είναι απαραίτητο, κάτι που μεγαλώνει ακόμα περισσότερο το λεγόμενο και “άγχος της αυτονομίας” για τους οδηγούς.
Μεγαλοστέλεχος της BMW επισήμανε ότι η μέγιστη αυτονομία εξαρτάται από την κατηγορία του κάθε αυτοκινήτου. Για παράδειγμα το i3, ως αυτοκίνητο πόλης, δεν χρειάζεται καν τα 600 χιλιόμετρα αυτονομίας, τα οποία όμως είναι απαραίτητα για αυτοκίνητα όπως η i4.
H θέση της βαυαρικής εταιρίας βασίζεται στο γεγονός ότι οι μπαταρίες εξελίσσονται αλλά και οι υποδομές σε φορτιστές έχουν αρχίζει να επεκτείνονται σε ικανοποιητικό βαθμό. Είναι γεγονός πως το να ταξιδέψεις στην Ευρώπη, από τη Νορβηγία μέχρι την Ιταλία με ηλεκτρικό αυτοκίνητο, είναι πλέον μία άνετη και ευχάριστη πραγματικότητα.
Καταλυτικός παράγοντας επίσης είναι ξεκάθαρα και η ταχύτητα φόρτισης, κάτι που εξαρτάται και από την ικανότητα του εκάστοτε αυτοκινήτου να δεχθεί ισχυρές ποσότητες ρεύματος.
Να, παραδείγματος χάρη, η i4 μπορεί σε φορτιστή των 200 kW DC να φορτίσει την μπαταρία της από το 10 στο 80% σε μόλις 31 λεπτά. Είναι προφανές λοιπόν πως οι αυτοκινητοβιομηχανίες επιδίδονται σε μια ανταγωνιστική κούρσα για το ποια θα προσφέρει τα περισσότερα χιλιόμετρα αυτονομίας με μια μόνο φόρτιση. Το νόμισμα όμως ως είθισται έχει πάντα δυο όψεις...
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr