Με αφορμή τα 20 χρόνια λειτουργείας του Ξενώνα Προσωρινής Διαμονής, η Εταιρία Προστασίας Σπαστικών/ Πόρτα Ανοιχτή βράβευσε την bwin για την πολύπλευρη στήριξη της.
H Mercedes-AMG δείχνει άλλη μια φορά την GT 73
Αν και το νέο μοντέλο δεν φαίνεται να ξεχωρίζει ιδιαίτερα από την GT 63, υπάρχουν κάποιες λεπτομέρειες που δίνουν το στίγμα της διαφορετικότητας.
Ξεκινώντας από μπροστά, υπάρχει νέα εισαγωγή αέρα, με τα ακριανά ανοίγματα να έχουν οριζόντιες ράγες. Το μοντέλο φαίνεται επίσης να είναι εξοπλισμένο με ξεχωριστής σχεδίασης ζάντες ελαφρού κράματος. Ωστόσο, το πιο χαρακτηριστικό στοιχείο είναι το σήμα «V8 Biturbo E Performance» που αντικαθιστά το «V8 Biturbo 4Matic+» της GT 63. Καθώς η Mercedes δεν έχει αποκαλύψει λεπτομέρειες σχετικά με τα τεχνικά χαρακτηριστικά του νέου της μοντέλου, εμείς το περιμένουμε να έχει ένα plug-in υβριδικό σύστημα που θα αποτελείται από έναν κινητήρα V8 twin-turbo 4.0-λίτρων και έναν ηλεκτροκινητήρα. Αυτός ο συνδυασμός είναι ικανός για απόδοση 816 ίππων, πράγμα που με τη σειρά του θα καθιστά τη διαδικασία της επιτάχυνσης από στάση έως τα 100 χλμ./ώρα υπόθεση που θα διαρκεί λιγότερο από τρία δευτερόλεπτα.
Ο πρόεδρος της Mercedes-AMG Philipp Schiemer πρόσθεσε ότι η σήμανση «E Performance» θα χρησιμοποιηθεί για την προώθηση «μιας ισχυρής και αποτελεσματικής υβριδικής τεχνολογίας της εταιρείας για τα μελλοντικά μοντέλα». Η εταιρεία επίσης υπολογίζει και στη μεταφορά τεχνολογίας, καθώς ο ηλεκτρικός υπερσυμπιεστής που «δοκιμάζεται στη Formula 1 υπό ακραίες συνθήκες, αναμένεται πως σύντομα θα είναι έτοιμος για χρήση και σε μοντέλα παραγωγής με τις φροντίδες της AMG». Οι φωτογραφίες που κυκλοφόρησαν, είναι στο πλαίσιο της ανακοίνωσης που υπογραμμίζει την καλή συνεργασία της Mercedes-AMG και της ομάδας Mercedes-AMG Petronas F1 και μαζί με το μονοθέσιο, διακρίνουμε τα πρωτότυπα των GT 73 και Project One.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr