Το fēnix 8 της Garmin είναι το απόλυτο εργαλείο που θα σε βοηθήσει να ανταπεξέλθεις στην πολυάσχολη και απαιτητική καθημερινότητά σου.
Η σύγχρονη Ferrari F40 με την ματιά του Frank Stephenson
Η σύγχρονη Ferrari F40 με την ματιά του Frank Stephenson
Μια φρέσκια εκδοχή της εικονικής Ferrari F40, που σέβεται απόλυτα τη σιλουέτα και το ύφος του θρυλικού μοντέλου, παρουσίασε ο διάσημος σχεδιαστής Frank Stephenson
Ο Frank Stephenson θεωρείται ένας από τους πιο σημαντικούς σύγχρονους αυτοκινητικούς σχεδιαστές με θητεία σε εταιρίες όπως η BMW και η Mini, η Ferrari, η Maserati, η Alfa Romeo και η McLaren και δημιουργίες όπως το πρώτο σύγχρονο Mini, η πρώτη BMW X5, η Maserati MC12, η Ferrari FXX και F430 και πολλά ακόμα μοντέλα με πιο πρόσφατα τα περισσότερα από τη γκάμα της McLaren.
Στο πλαίσιο μιας διαδικτυακής εκπομπής ο Stephenson παρουσίασε μια δημιουργία του σχετική με το αισθητικό φρεσκάρισμα της Ferrari F40. Ο ανασχεδιασμός δεν αγγίζει ουσιαστικά την διάσημη σιλουέτα αλλά εστιάζει στην βελτίωση της αεροδυναμικής απόδοσης το αυτοκινήτου που θυμίζουμε πως ήταν το πρώτο μοντέλο παραγωγής που ξεπέρασε τα 320 χλμ/ώρα.
Μερικές από τις πιο βασικές αλλαγές είναι αυτή στο ρύγχος που απέκτησε ένα πιο αιχμηρό προφίλ καθώς και την ενσωμάτωση μιας εισαγωγής αέρα στο καπό. Μεγαλύτερες είναι οι γυάλινες επιφάνειες και ειδικά αυτές των πλαϊνών παραθύρων τα οποία έχουν μια πιο κοίλη διαμόρφωση και ουσιαστικά αγκαλιάζουν την οροφή ενώ οι πλαϊνοί καθρέπτες έχουν μεταφερθεί ψηλά στις μπροστινές κολώνες. Ανασχεδιασμένοι και αυξημένοι σε διαστάσεις είναι οι πλευρικοί αεραγωγοί ενώ πιο σύνθετη διαμόρφωση με διπλό στέλεχος έχει αποκτήσει η χαρακτηριστική πίσω αεροτομή.
Όπως έχει γίνει γνωστό από δηλώσεις στελεχών της Ferrari, είναι μάλλον απίθανο να δούμε κάποια σύγχρονη αναβίωση του θρυλικού μοντέλου όμως αν τελικά γινόταν κάτι τέτοιο θα ήταν εξαιρετικά ενδιαφέρον να δούμε κάτι ανάλογο με την πρόταση του Stephenson η οποία συνδυάζει το σύγχρονο με τον απόλυτο σεβασμό στο αυθεντικό μοντέλο.
Στο πλαίσιο μιας διαδικτυακής εκπομπής ο Stephenson παρουσίασε μια δημιουργία του σχετική με το αισθητικό φρεσκάρισμα της Ferrari F40. Ο ανασχεδιασμός δεν αγγίζει ουσιαστικά την διάσημη σιλουέτα αλλά εστιάζει στην βελτίωση της αεροδυναμικής απόδοσης το αυτοκινήτου που θυμίζουμε πως ήταν το πρώτο μοντέλο παραγωγής που ξεπέρασε τα 320 χλμ/ώρα.
Μερικές από τις πιο βασικές αλλαγές είναι αυτή στο ρύγχος που απέκτησε ένα πιο αιχμηρό προφίλ καθώς και την ενσωμάτωση μιας εισαγωγής αέρα στο καπό. Μεγαλύτερες είναι οι γυάλινες επιφάνειες και ειδικά αυτές των πλαϊνών παραθύρων τα οποία έχουν μια πιο κοίλη διαμόρφωση και ουσιαστικά αγκαλιάζουν την οροφή ενώ οι πλαϊνοί καθρέπτες έχουν μεταφερθεί ψηλά στις μπροστινές κολώνες. Ανασχεδιασμένοι και αυξημένοι σε διαστάσεις είναι οι πλευρικοί αεραγωγοί ενώ πιο σύνθετη διαμόρφωση με διπλό στέλεχος έχει αποκτήσει η χαρακτηριστική πίσω αεροτομή.
Όπως έχει γίνει γνωστό από δηλώσεις στελεχών της Ferrari, είναι μάλλον απίθανο να δούμε κάποια σύγχρονη αναβίωση του θρυλικού μοντέλου όμως αν τελικά γινόταν κάτι τέτοιο θα ήταν εξαιρετικά ενδιαφέρον να δούμε κάτι ανάλογο με την πρόταση του Stephenson η οποία συνδυάζει το σύγχρονο με τον απόλυτο σεβασμό στο αυθεντικό μοντέλο.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα