Το νέο ηλεκτρικό Citroen ë-Jumper

Το νέο ηλεκτρικό Citroen ë-Jumper

Η Citroen συνεχίζει τη στρατηγική της «Εlectric For All» με το νέο ë-Jumper, που σκοπό έχει να καλύψει τις μεταφορικές ανάγκες του κάθε επαγγελματία.

e-Jumper_1
Το συγκεκριμένο μοντέλο αποτελεί το τρίτο αμιγώς ηλεκτρικό επαγγελματικό όχημα και το έκτο συνολικά ηλεκτρικό μοντέλο που παρουσιάστηκε το 2020 από την γαλλική φίρμα, ύστερα από τα Ami, C5 Aircross SUV Plug-in Hybrid, το νέο ë-C4, το ë-Jumpy και το ë-SpaceTourer. Από το 2021, ολόκληρη η γκάμα των ελαφρών επαγγελματικών οχημάτων της Citroën, θα είναι διαθέσιμη και σε ηλεκτρική έκδοση, καθώς αναμένεται ακόμα το ë-Berlingo τον επόμενο χρόνο.
Το νέο ë-Jumper είναι ειδικά σχεδιασμένο για να ικανοποιεί τις απαιτήσεις των επαγγελματιών - χρηστών που θα επιλέξουν την έκδοση που ταιριάζει καλύτερα στις ανάγκες τους, καθώς το μοντέλο θα προσφέρεται με 2 επίπεδα αυτονομίας (έως 340 χλμ. στον κύκλο πιστοποίησης WLTP) για να ταιριάζει απόλυτα σε κάθε ανάγκη, 4 εκδόσεις μήκους και 3 ύψους, με ωφέλιμο φορτίο έως 1.890 kg και μέγιστο διαθέσιμο όγκο φόρτωσης έως 17 κυβικά μέτρα. Το μέγιστο μικτό βάρος του οχήματος, επιτρέπει τη μεταφορά έως και 4 τόνων, ενώ διαθέτει μέχρι και 9 χρήσιμες τεχνολογίες για να διευκολύνει την καθημερινή ζωή των επαγγελματιών οδηγών.

Κλείσιμο
Σε ότι έχει να κάνει με την αυτονομία και τη φόρτιση της μπαταρίας του νέου Citroen ë-Jumper, οι επιλογές είναι δύο: 200 km (WLTP) με μπαταρίες ιόντων-λιθίου 37,0kWh που είναι διαθέσιμο στις επιλογές διαμόρφωσης αμαξώματος L1 και L2 και 340 km (WLTP) με μπαταρίες 70,0kWh, σε επιλογές διαμόρφωσης L2S, L3 και L4.
Οι μπαταρίες κατασκευάζονται από την BEDEO και καλύπτονται από εγγύηση 8 ετών ή 160.000 km για το 70% της χωρητικότητάς τους.
Σε ότι έχει να κάνει με τη φόρτιση, οι επιλογές που προσφέρονται είναι οι ιδιωτικοί ή δημόσιοι σταθμοί φόρτισης με παροχή από 3,7 έως και 22 kW με το καλώδιο που περιλαμβάνεται στο βασικό εξοπλισμό του αυτοκινήτου και οι δημόσιοι σταθμοί φόρτισης με παροχή 50kW, με τη χρήση των οποίων οι μπαταρίες φτάνουν στο 80% της χωρητικότητάς τους, μέσα σε μια ώρα. Η απόδοση του ηλεκτροκινητήρα είναι 120 ίπποι, με μέγιστη τιμή ροπής τα 260 Nm. Η τελική ταχύτητα του φτάνει τα 110 km/h (για τις εκδόσεις με ωφέλιμο φορτίο 3,5 τόνων) και 90 km/h (για τις εκδόσεις με ωφέλιμο φορτίο 4 τόνων).
Φυσικά, όλα τα παραπάνω συνδυάζονται με την ελεύθερη κυκλοφορία του αυτοκινήτου σε κάθε περιοχή περιορισμένης κυκλοφορίας λόγω μηδενικών εκπομπών ρύπων, καθώς και με το ιδιαίτερα περιορισμένο λειτουργικό κόστος, όπως κάθε αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Δείτε Επίσης