Car
#TAGS:

Μεγαλύτερου κυβισμού οι μελλοντικοί κινητήρες της Porsche

200521130151_Porsche-chariatis1000c

Από το 2026 θα ξεκινήσει η εφαρμογή των νέων προδιαγραφών εκπομπών ρύπων Euro7 που θα αλλάξουν την σχεδιαστική φιλοσοφία των κινητήρων της Porsche.

Πιο συγκεκριμένα, σε πρόσφατη συνέντευξή του ο υπεύθυνος για την προϊοντική γκάμα των Porsche 911 και 718 Cayman/Boxster, Frank-Steffen Walliser τόνισε πως ενώ μέχρι πρότινος η μόδα των κινητήρων ήταν το «downsizing», οι νέοι κανονισμοί της Ε.Ε. θα φέρουν μεγάλες αλλαγές στην σχεδίαση των μοτέρ. Αυτό σημαίνει πως θα υπάρχει πλαφόν στην μέγιστη ισχύ/λίτρο.

Χαρακτηριστικά δήλωσε: «Το 2026 θα ισχύσουν νέοι και αρκετά αυστηρότεροι κανονισμοί για τις εκπομπές ρύπων, κάτι που θα έχει αντίκτυπο σε όλους τους κατασκευαστές. Επίσης οι διαφορές στις μετρήσεις ανάμεσα στις δοκιμές εξέλιξης και στις πραγματικές συνθήκες οδήγησης θα είναι αρκετά αυξημένες. Έτσι θα υπάρξουν σημαντικές αλλαγές στην φιλοσοφία σχεδιασμού ενός νέου κινητήρα, καθώς είναι σίγουρο ότι θα δούμε αύξηση στον κυβισμό που κατά τη γνώμη μου θα φτάσει το 20%». Και συνέχισε: «Αναμένω ότι αρκετοί κατασκευαστές αυτοκινήτων θα ξεκινήσουν την εξέλιξη νέων κινητήρων , αντικαθιστώντας τα τετρακύλινδρα σύνολα με εξακύλινδρα και αυτά με οκτακύλινδρα».
Σύμφωνα με έρευνες, οι κατασκευαστές αυτοκινήτων θα έχουν δύο επιλογές, είτε να περιορίσουν την μέγιστη ισχύ ενός κινητήρα, είτε να αυξήσουν την χωρητικότητά του. Προς τη δεύτερη επιλογή φαίνεται να βρίσκεται η Porsche, αν και οι μεγάλοι κυβισμού κινητήρες μειονεκτούν στην κατανάλωση καυσίμου και στις εκπομπές CO2. Ο Walliser θεωρεί ότι η ιδανική λύση σε αυτό είναι η τοποθέτηση καταλυτών με τριπλάσιο ή και τετραπλάσιο μέγεθος από τους ήδη υπάρχοντες.

Για τη νέα γενιά της 911, ο Walliser δήλωσε πως το εικονικό μοντέλο της φίρμας θα συνεχίσει να πωλείται με τα νέα εξακύλινδρα θερμικά σύνολα, τουλάχιστον για τα επόμενα δύο χρόνια. Από εκεί και πέρα, λόγω των νέων κανονισμών θα πρέπει να εξελιχθεί και να κατασκευαστεί ένας νέος κινητήρας, που κατά πάσα πιθανότητα να είναι υπερτροφοδοτούμενος. Αυτό ίσως να σημαίνει και το τέλος των ατμοσφαιρικών συνόλων, που σύμφωνα με τον Walliser εξαρτάται και από την αγορά της εκάστοτε χώρας. Για παράδειγμα οι ρύποι διαφέρουν από ήπειρο σε ήπειρο, άρα άλλα δεδομένα υπάρχουν στις ΗΠΑ και στην Αυστραλία, άλλα στην Ευρώπη.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

Ρoή Ειδήσεων

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα

ΣΧΟΛΙΑ (21)

George

Tesla = 29% of Global Electric Vehicle Market in Q1 2020

***

2.26 εκ PLUG IN (δηλαδη ΟΛΑ οχι μονο τοστιερες) πουληθηκαν περσυ. Απο αυτα τα 365 χιλιαρικα ειναι τα δικα σας. Εχετε δηλαδη το 16% στα plug in. Στα 92εκ επιβατικα οχηματα (χωρις ελαφρα φορτηγα και βαρεου τυπου) εχετε το 0,39%. Η Toyota μονο στην Ευρωπη εδωσε 550,000 τμχ και στην US αλλα 275,000. Κατα τα αλλα εισαι .... πρωτος! Καλημερα ΧΑΖΟΥΛΗ.

George

Επειδή έχω και δουλειές και δεν είμαι αργόσχολος σαν κι εσένα και βαριέμαι να διαβάζω και τα κατεβατά σου θα σου γράψω μόνο αυτό. Global Electric Vehicle Brand Leaders - 1st quarter 2020: Tesla 88.400 - Renault/Nissan Alliance 39.355 - Volkswagen Group 33.846 - Kyundai/Kia 24.116 - BYD 18.834. Μιλάμε πάντα για αμιγώς ηλεκτρικά. Και όλα τα plug-in να βάλεις πάλι πρώτη είναι η Tesla. Εσύ κάτσε και γράφε νούμερα για γκαζοτενεκέδες που είναι υπό κατάργηση. Θα αρχίσουμε σιγά-σιγά να γράφουμε και για πωλήσεις αλόγων, αμαξών και κάρων μπας και συμπληρώσουμε τις πωλήσεις που χάνουμε (-61% στη Γερμανία το α' τρίμηνο τα θερμικά).

***

GLOBAL Market share: Tesla 0.39%. Mε τις υγειες σας και καλα ξεμπερδεματα στις δικες.

***

Όχι δεν ήξερες. Δεν ξέρεις (ενεστώτας- ψάξτε ΚΑΙ αυτό στο ιντερνέτ) πολλαπλασιασμό. 8Χ20=360, ΠΕΤΡΟΚΕΦΑΛΕ. Το μοναδικό που ξέρεις είναι να γράφεις ΨΕΜΜΑΤΑ να αλλάζεις όπως σε βολεύει κάθε φορά τα νουμεράκια: Τη μια μας τρως τα συκώτια ότι έκανες 360 και την άλλη το ανεβάζεις ~10% στα 390. Έτσι είναι οι απατεώνες τα δεκάρικα στις ποσοστιαίες μονάδες τα έχουν ψωμοτύρι. +100 ρε τυρεμπόριά είχε κάνει ήδη στα μέσα του χρόνου δε θα πούλαγε τίποτε επι 6 μήνες? Είπαμε είσαστε απατεώνες και άχρηστοι αλλά όχι τόσο. Είπαμε είσαστε περίπτερο άλλο τι διάολο: πωλήσεις ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΜΗΝΑ της VW τις καταφέρνετε στη χρονιά έστω σε ένα ποσοστό – εκεί γύρω στο 75-80% αλλά το παλεύετε ως κολο-σσός που είσαστε. Τελικά δεν ήταν τόσο Γκεμπελίστικα αυτά και δεν τα έλεγαν οι Γερμανοί έτσι? Γιατί είναι πολύ εύκολο να κατηγορείς γκεμπελς κάποιον (για συριζαιο σε κόβω) αλλά η κολοτομπα είναι ανεκτίμητη: Το πρόστιμο το έφαγες για εξαπάτηση επενδυτικού κοινού, άσε τα ψόφια σε μένα, από την Αμερικανική και όχι τη γερμανική επιτροπή ανταγωνισμού. Όπως οι Αμερικανοί έπιασαν την VW για τις μουφα εκπομπές καυσαερίων πρώτοι και όχι φυσικά οι Γερμανοί. Από τη θέση του προέδρου καθαιρέθηκες επειδή συμβιβάστηκες για να μη πάς να βλέπεις τον ήλιο ριγέ στα κάγκελα. CEO πολυεθνικής εταιρίας ΔΕΝ χάνει τη θέση του για μερικά tweets. Είπε εκεί μια δικαιολογία για τα χάπατα από αυτές που βγάζουν όλες οι εταιρείες μέσω των PR και την υιοθέτησες αμέσως. Τι θα έλεγε δηλαδή? Με έπιασαν με τη γίδα στη πλάτη να ΧΕΙΡΑΓΩΓΩ μετοχές και για να μη πάω μέσα παράτησα την εταιρεία μου? Η SEC δε σου ρίχνει τέτοιες καμπάνες για μερικά tweets ούτε ασχολείται με τις μπούρδες που ξαμολάει ο μόνιμα χαπακωμένος . Ασχολείται και ρίχνει καμπάνες όταν έχει στοιχεία ΒΑΡΙΑΣ παρανομίας (γι αυτό λέγεται Securities and Exchange Commission) και το να χάνεις τη διοίκηση της εταιρίας σου είναι τόσο καραμπινάτη καμπάνα όσο και η παρανομία που σε τσακώσανε. Φυσικά το να σε λένε απατεώνα δε σε πειράζει. Φοβάται ο βρεγμένος τη βροχή? Εδώ πάει κόσμος ΑΥΤΟΝΟΜΑ άκλαυτος στα 40 εκ θα κολλήσετε? Άντε έχουμε και δουλείες τώρα. Α και που σαι: όσα βγάζω σε μια βδομάδα (όχι μήνα αλλά εβδομάδα) δε τα βγάζεις σε ένα χρόνο ακόμα και αν σου δίνουν εικοσάρικα κάθε μέρα στα forum να κάνεις τη προπαγάνδα σου. Χαζούλη.

George

Πήγα να μπαλώσω τι? Χαχαχαχα. Δεν ήξερα δηλαδή πολλαπλασιασμό, αλλά έμαθα στο μεταξύ, και κατάλαβα ότι δεν ήταν σωστό όταν το είδα αναρτημένο κι έκανα τη διόρθωση αφού ανέφερα ότι έφαγε ο δαίμων έναν άσο. Κάτι που εσύ είδες μετά ως αγράμματος και είπες να η ευκαιρία. Ολογράφως ποιο ακριβώς είναι? Το το 8 ή το 20? Ρε γελάνε και τα τσιμέντα με αυτά που γράφεις. Που το καλύτερό σου επιχείρημα είναι ένας άσος που δεν πατήθηκε στο πληκτρολόγιο αρκετά ώστε να περάσει στο κείμενο του αρχικού σχολίου πριν το διορθώσω. Δεν πρόκειται να σε προσλάβουν ποτέ με κάτι τέτοια. Εκεί στο ταληράκι θα σε έχουν. Και τα 18χ20=360 ήταν απάντηση σε δικό σου αριθμό που αναφερόταν στο κλείσιμο του οικονομικού έτους, μικρότερος δηλαδή από το 367, αλλά δεν ασχολούμαι με τέτοιες λεπτομέρειες. Τα 392 αφορούν α' τρίμηνο 2019 με α' τρίμηνο 2020 που είναι πιο κοντά χρονικά στην περίοδο που αφορά η πρόβλεψή μου, κάτι που δείχνει ότι θα είναι πολύ κοντά στην πρόβλεψη παρά τον κορωνοϊό, χωρίς τον οποίο θα είχε ήδη υπερβεί τα 400. Όσο για τα φόρουμ, θα περιμένω εσένα να μου πεις που θα μπαίνω, χαχαχα. Δεν μας είπες για τη μεγάλη επιτυχία σου στις προβλέψεις όμως, όταν έγραφες κάτι για 150.000 στα μέσα του χρόνου. Ακόμη και για το οικονομικό έτος να εννοούσες έπεσες 167% έξω. Συνέχισε να γράφεις για την Tesla. Εγώ δεν έχω συμφέροντα εκεί όπως έχεις εσύ κάπου αλλού ή τουλάχιστον έτσι σε αφήνουν να νομίζεις. Κάτσε και γκουγκλάρισε να βρεις σε τι την έχουν κατηγορήσει όταν οι "δικοί σου" πληρωνουν δισεκατομμύρια σε πρόστιμα σε διάφορες χώρες, ενώ η Tesla πέρα από ένα μικρό πρόστιμο για το άνοιγμα του εργοστασίου εν μέσω καραντίνας και άλλο ένα που πλήρωσε ο Musk για κάποια tweets δεν έχει κάτι τρανταχτό. Και ίσως και κανένα ψιλικοκό που μου διαφεύγει. Σιγά τα ωά. Οι έρευνες που γράφεις γίνονται καθημερινά για όλες τις εταιρίες. Η "καθαίρεση" είδες να πείραξε κανέναν? Χαχαχα.

***

Διασκεδαζεις κοσμο και σε φόρουμ ρε αστοιχείωτε; Ζωη εχεις η ολη μερα μπας και βγει το εικοσάρικο; Για να δεις ποςο ΒΛΑΚΑΣ ειςαι και καρφώνεσαι μονος σου τον επικό πολλαπλασιασμό που μας τσαμπουνας συνεχεια τον εγραψες ολογράφως και κανένας άσος δε σου ξέφυγε. Απλα ειςαι χαζούλης και πηγές να τα μπαλωσεις οπως οπως μόλις κατάλαβες τη μπούρδα. Εγραψες ακριβώς: Αστεράτε τα 360 χιλιάρικα είναι 8 φορές περισσότερα από τα 20 που είχε πριν λίγα χρόνια. 8 Χ20 = 360 λέμε... τα οποία 360 μετα απο λιγες μέρες δε τα αναγνωρίζεις ξανά απο μονος σου και τα κανεις 390. Αμα σε αφήσουμε λιγο ακόμα θα μας πεις οτι ο τεσλας περπατάει στο νερό... Μονο σαχλαμαρα και ΨΕΜΜΑΤΑ ειςαι ρε ΖΗΚΟ που το παίζεις υποδιευθυντής περιπτέρου. ΔΟΥΛΕΥΕΙΣ ΠΟΤΕ ΣΤΗ ΖΩΗ ΣΟΥ η μονο τι μεροκαματάκι απο τον απατεώνα γραφωντας ΨΕΜΜΑΤΑ ολη μερα να απαντάς στο δούλεμα που σου ρίχνουμε ομαδικά; Αιντε σε αφηνω τωρα αρκετά έπαιξα μαζί σου χαζούλη. Το αλλο ΣΚ πάλια δεν εχω να κανω κατι, σε βαρέθηκα. Πέτροκεφαλε τυρεμπορα του 0,39% ξΟΥραφι μου εσυ που έκανες γαργάρα τη γκεμπελιστικη προπαγάνδα μόλις κατάλαβες οτι ΚΑΙ πρόστιμα πλήρωσες ΚΑΙ συμβιβασμούς υπέγραψες ΚΑΙ απο πρόεδρος καθαιρέθηκε ο απατεώνας ΚΑΙ ειςαι υπό ΝΕΑ έρευνα απο τη SEC έχεις ΚΑΙ οι μηνύσεις πέφτουν βροχή και ερευνάται ΚΑΙ απο το DOT. Αυτο δεν ειναι εταιρεία, το criminal minds ειναι. Α ρε κακομοιρακο για λύπηση ειςαι..

George

Τελικά σου αρέσει να αυτομαστιγώνεσαι. Είσαι μεγάλη μαζόχα. Δεν σου φτάνουν τα γκολ που σου βάζω, βάζεις κι αυτογκόλ. Συνεχίζεις να εκτίθεσαι για ένα σχόλιο που έκανα στο πρόσφατο άρθρο για το Audi Q5 στις 08/05/2020 και απάντησες στις 12:41 όταν είχα ήδη διορθώσει από τις 10:37, που εσύ είδες (αλλιώς δεν θα έπαιρνες χαμπάρι) και πουλάς εξυπνάδα. IQ σε βαθμούς Κελσίου Ανταρκτικής έχεις πιάσει. Τρίποντα είναι αυτά που τρως μόνος σου αν και για σένα έπρεπε να έχουν εφεύρει τα 5ποντα. Τόσο θεαματικά που είναι έπρεπε να αμείβονται παραπάνω. Η βλακεία σου έχει πιάσει ταβάνι. Τι ταβάνι, εκτοξέυτηκε στο διάστημα. Σαν τότε που έκανες κοπι-παστε κείμενο από άρθρο που εξυμνούσε την Tesla γιατί εσύ ο ΑΓΡΑΜΜΑΤΟΣ το πέρασες για αρνητικό γι αυτήν. Ρε τι γέλια έχουμε κάνει με σένα! Σε διάφορα φόρουμ που τους γράφω τα απίστευτα που γράφεις πέφοτυν κάτω από τις καρέκλες. Ούτε την ετυμολογία του petrol δεν γνωρίζεις, που τη γνωρίζει και μικρό παιδί από ένστικτο και μόνο. Όσο για το πως γράφω μια λέξη που κατασκεύασα εγώ δεν θα μου κάνεις υποδείξεις εσύ. Πετροκέφαλε. Όσο για τους φίλους σου που εξυμνείς, είναι υπανάπτυκτοι στην ηλεκτροκίνηση κι αυτό δεν αλλάζει όσα κατεβατά κι αν γράψεις. Και έβαλαν τον Σόιμπλε να ζητάει δανεικά από τους Ευρωπαίους και αμοιβαιοποίηση χρεών ο ζήτουλας γιατί δεν του φτάνουν να χρηματοδοτήσει τις εταιριούλες τους που καταρρέουν. Οι "ανεπτυγμένοι" φίλοι σου μόλις ξεπέρασαν το 3% σε αμιγώς ηλεκτρικά (που μπορεί και να μην διατηρήσουν) ενώ οι άλλοι έχουν σταθερά πάνω από 35% με κορυφή πάνω από 50% πριν λίγους μήνες. Ότι και να γράφεις για την Tesla δεν με αφορά γιατί εγώ δεν έχω αφεντικά. Αφεντικά έχεις μόνο εσύ που μάλιστα δεν σε έχουν προσλάβει επίσημα για να μην τους καταστρέψεις με αυτά που γράφεις. Σου δίνουν τουλάχιστον τίποτα ή μόνο υποσχέσεις και κανα πεντάευρο μαύρο για κάθε πλύσιμο?

***

8Χ20= 360 λέμε. Petrol = πέτρα. Η Γερμανία με το μεγαλύτερο δίκτυο φορτιστων και πωλήσεις άνω των 15εκ επιβατικών (χωρις επαγγελματικά και φορτηγά) ειναι υπανάπτυκτη, η Νορβηγία με ΜΗΔΕΝ βιομηχανία ειναι το ανεπτυγμένο πρότυπο μας. Ο ΘΑΘΑΘΑ με το 0,39% ελέγχει το πλανήτη, οι άλλοι ΟΛΟΙ δε ξέρουν τι τους γίνεται. Επειδή βλέπω οτι θα πάθεις εγκεφαλικό με την οικονομική χρονια και τις πωλήσεις της εκει δηλαδή που βασίζονται οι στατιστικές παγκόσμια, ΑΝΤΕ ΝΑ ΣΤΑ ΧΑΡΗΣΩ Τα 30 χιλιάρικα ρε μπαγασα να δω τι θα καταλάβεις. Θες 397 θες 400 παρτα να δω τι αλλαζει. Πάλι στα ίδια μένεις σε market share τι μας ζαλίζεις χωρις λογο; 35 χιλιάρικα την ημέρα δίνει η VW και μας τα εχεις σπάσει για ενα χρόνο εσυ με τις κατσαρόλες για 30 κακομοιρογλου. Σου χαρίζω μια μερα, παρτην να σταματήσεις τη ΚΛΑΨΑ. Οι έρευνες της Sec οι μηνύσεις (ατομικές και ομαδικές) τα πρόστιμα και οι καθαιρέσεις τπυ ΑΠΑΤΕΩΝΑ ειναι προϊόντα φαντασίας και γκεμπελισμος. Μαθαίνω ελληνικα απο ελληνικές ταινίες! Δεν εχω ζωη και κάθομαι και ψάχνω να βρω νόημα ολη μερα στη τεσλα ενώ με δουλεύουν ολοι. Ειμαι ου ΖΗΚΟΣ το παιδι για τα θελήματα που νομιζει οτι ειναι το Walmart.. Α ρε κακομοίρη.... για λύπηση ειςαι. GET A LIFE ρεεεεεε

***

Και μη ξεχνας: η Γερμανια : ειναι από τους ουραγούς της ηλεκτροκίνησης και υπανάπτυκτη! Ναι το ειπες ΚΑΙ αυτο για τη χωρα με το μεγαλυτερο με διαφορα δικτυο για ηλεκτροκινητα. Μεχρι τοτε αιντε τραβα στη Νορβηγια τη χωρα προτυπο της αναπτυξης που δε κατασκευαζει ουτε βιδα και ασε τους υπαναπτυκτους να πουλανε πανω απο 15εκ επιβατικα το χρονο οσο θες εσυ γυρω στα 40 χρονια να κανεις. Αν δε σε εχουν κλεισει φυλακη μεχρι τοτε η δε σε εξαγορασουν. ΠΟΣΟΥΣ ΣΥΜΒΙΒΑΣΜΟΥΣ να κανει πιο ο ΠΡΩΗΝ προεδρος σου να γλυτωσει τη μπουζου? Δε σου βαζω light φορτηγα και βαρια φορτηγα ουτε αλλα μηχανηματα ειδικου τυπου (πχ μοτοσυκλετες) να μην αρχισεις τα αντικαταθλιπτικα απο τωρα. Πολυ πονο εχεις ΠΕΤΡΟΚΕΦΑΛΕ.

George

To ξΟΥράφι που κοπανάς συνέχεια αγράμματε, που δεν έχει μάθει ακόμη ούτε να τονίζεις τις λέξεις, είναι ιδιωματισμός που έχει ακουστεί σε αμέτρητες ελληνικές ταινίες. Περιπαικτικά λέγεται, αν δεν το κατάλαβες ακόμη. Το "συσχετιζωμενο" ούτε ιδιωματισμός είναι ούτε ατυχής πληκτρολόγηση, γιατί το "ο" απέχει πολύ από το "ω" στο πληκτρολόγιο αγράμματε. Ούτε και το "υπαναπτικτη". Ούτε το "ερχωνται". Ούτε το "ασχολησαι". Γελάνε κι οι πέτρες μαζί σου. Και το πετροκέφαλος στο εξήγησα στο άρθρο με τη Mustang. Ρώτα έναν γιατρό αν υπάρχει καμία βιταμίνη για το IQ σου. Γιατί είναι τόσο χαμηλό που ανακατεύει την οικονομική χρονιά με την πρόβλεψη ετήσιων πωλήσεων με συγκεκριμένο σημείο εκκίνησης. 20 φορές το εξήγησα έκτοτε, από την πρώτη στιγμή, αλλά δεν μπορεί να το συλλάβει ο νους σου. Και το χρονικό διάστημα της πρόβλεψης το θέτει πάντα αυτός που την κάνει κι όχι ο κάθε βλάκας που έπεσε έξω στις δικές του προβλέψεις κατά 167% και ψάχνει δικαιολογίες. Το αν την παλεύω με τον πολλαπλασιασμό το απέδειξα κάνοντας διόρθωση μόλις είδα ότι είχε ξεφύγει ένας άσος που εσύ δεν είχες πάρει καν χαμπάρι ως αγράμματος που είσαι. Και όταν είδες το δικό μου διορθωτικό σχόλιο βασίστηκες σε αυτό για να το παίξεις έξυπνος, κάτι που ούτε παιδί δημοτικού δεν θα έκανε ειδικά αφού φαίνεται και η ώρα που διόρθωσα και η ώρα που πρωτοσχολίασες. (11/05/2020, 10:37 η διόρθωσή μου, 11/05/2020, 12:41 το δικό σου σχόλιο - 2 ώρες αργότερα, κι όποιος θέλει το βλέπει, αφού το τραβάει ο οργανισμός σου να εκτεθείς πάλι). Αν δεν καταλαβαίνεις πόσο ηλίθιο είναι να κατηγορείς κάποιον για αμάθεια στηριζόμενος στα δικά του γραφόμενα, η επιστήμη σηκώνει τα χέρια ψηλά με την περίπτωσή σου. Απορώ αν έχεις δουλέψει ποτέ στη ζωή σου γιατί δύσκολο να σε έχει προσλάβει κάποιος. Σε έχω ήδη στο 140-0 στις καρπαζιές κι επιμένεις. Ούτε ο Τζανετάκος να ήσουν. Η VW χάνει μερίδια στη Νορβηγία εδώ και 4 χρόνια. Άλλοι το 'χουν τούμπανο (τύμπανο για σένα αγράμματε) κι εσύ κρυφό καμάρι. 2016 - 26.574, 2017 - 23.312, 2018 - 20.071, 2019 - 18.949. Το 2020 θα είναι η χρονιά της μεγάλης βουτιάς όμως. Χαιρετίσματα στο αφεντικό σου. Πες του ότι δεν συγκρίνουν ποτέ απόλυτους αριθμούς μεταξύ 2 χωρών που έχουν 5,3 και 83 εκατομμύρια πληθυσμό αντίστοιχα. Ελπίζω αυτός να καταλάβει.

***

Ρε συ ξΟΥραφι (στο γραφω με ου οπως το καταλαβαινεις) οταν καθεσαι ολη μερα και ψαχνεις ορους για να το παιξεις ΤΑΧΑ ΜΟΥ οτι τελειωσες το δημοτικο εχεις πολυ πλακα. Που θες και οικονομικες αναλυσεις την ωρα που δεν τη παλευεις με ενα πολλαπλασιασμο και ακομη δεν ξερεις ποτε κλεινει μια χρονια σε οικονομικα αποτελεσματα και ΝΟΜΙΖΕΙΣ οτι ειναι το YοY. Που μας γραφεις για τη Γερμανια : ειναι από τους ουραγούς της ηλεκτροκίνησης για ευνόητους λόγους (την ωρα που ΗΔΗ εχει με διαφορα το μεγαλυτερο δικτυο στην Ευρωπη). Επειδή η Γερμανία είναι υπανάπτυκτη νομίζεις ότι είναι κι οι άλλοι? Ποιος ειναι ο ανεπτυγμενος στο ξΟΥραφενιο σου μυαλο? Η Νορβηγια που μας τα εχεις κανει αεροστατα? Για πες μας ρε πετροκεφαλε (αυτο που νομιζεις οτι σημαινει η λεξη petrol head τελος παντων) ποσες μαρκες αυτοκινητων εχουν οι.... ανεπτυγμενοι Νορβηγοι? Ποσα Brands που παραγουν και προμηθευουν parts παγκοσμια (και οχι μονο στην αυτοβιομηχανια) εχουν σαν τη Bosch, τη Siemens, τη ZF, τη Sachs? Το ηλεκτρικο Μετρο στην Αθηνα γιατι πηρε Siemens απο συρμους μεχρι συστηματα κινησης (οπως και πολλες αλλες πολεις στο κοσμο) και δε πηρε Νορβηγικο? Eχεις βρει εκει ΜΙΑ (1) χωρα που πηγε καλα το αφεντικο σου και μας το κοπανας μερα νυχτα. Αληθεια οι ανεπτυγμενοι Νορβγηγοι γιατι εχουν πρωτη θεση στις πωλησεις τους τη VW απο την υπαναπτικτη Γερμανια? Εχεις πολυ πλακα ρε τυρεμπορα τελικα. Κρατα τη δυναμη σου γιατι ερχωνται απανωτα και μπολικα δικαστηρια στην Αμερικη και θα σας χρειαστει. Σας κυνηγανε ιδιωτες, σας κυνηγανε συλλογικη (φαγατε και ομαδικη αγωγη), σας κυνηγαει εκ νεου η SEC για ψευδη στοιχεια και δε ξερω τι εγινε τελικα και η ερευνα του FBI. Οπως σου ειπα ΠΕΤΡΟΚΕΦΑΛΕ: πονανε τα ματια μας με τα μαθηματικα σου, τη στατιστικη σου και τα ελληνικα σου. Και μια φιλικη συμβουλη: Get a life- κατσε να στο μεταφρασω γιατι θα νομιζεις οτι μιλαμε για ραδικια: Βρες κατι να ασχολησαι στη ζωη σου, που μου καθεσαι πρωι μεσημερι βραδυ σε ολα τα κειμενα και κοιτας να ποσταρεις τις σαχλες σου για κανα ευρω. Καμμια παρεα, καμμια γκομενα, κανα χομπυ κατι τελος παντων, μπας και ξελαμπικαρεις. 8Χ20=360

Φόρτωση περισσότερων σχολίων
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης