Με ιδεοληψίες δεν έρχεται ανάπτυξη
Τάκης Τρακουσέλλης
Με ιδεοληψίες δεν έρχεται ανάπτυξη
Εικόνες της -υπό κομμουνιστικής δικτατορίας- Αλβανίας του Χότζα θυμίζουν πλέον οι ελληνικοί δρόμοι με τα πάμπολλα παλιά αυτοκίνητα.
Η δύσκολη οικονομική κατάσταση αλλά και ο φόβος για το αύριο έχουν παγώσει τις πωλήσεις νέων αυτοκινήτων, κάτι που έχει αντίκτυπο στο περιβάλλον, στην ασφάλεια, άρα στη ζωή μας...
Παράλληλα, τα βλακώδη τεκμήρια των προηγούμενων κυβερνήσεων διατηρούνται και από τη σημερινή, έστω και αν έχουν πέσει οι μισθοί σχεδόν στο 25%...
Τι κι αν έχουν στα χέρια τους οι ιθύνοντες του υπουργείου Οικονομικών αποτελέσματα αλλά και έρευνες που αποδεικνύουν ότι τα τεκμήρια δεν φέρουν κανένα όφελος για τα ταμεία του κράτους; Και μόνο η σκέψη των αριστερών κυβερνώντων της χώρας μας ότι πιθανή κατάργησή τους μπορεί να θεωρηθεί από κάποιους ανίδεους ως παροχή στους έχοντες (σιγά τους έχοντες) τους πιάνει ιδεοληπτική τρικυμία...
Τα τελευταία χρόνια, μεταξύ άλλων, έχει παρατηρηθεί και το φαινόμενο πολλοί να αντικαθιστούν το νεότερης τεχνολογίας 2λιτρο αυτοκίνητο που έχουν χρησιμοποιώντας το παλιό του μπαμπά ή του παππού το οποίο δεν έχει τεκμήριο. Η παλαιότητα του στόλου των αυτοκινήτων στη χώρα μας πλησιάζει πλέον τα 13 χρόνια, όταν ο αντίστοιχα στην Ευρώπη είναι τα 6,5 χρόνια. Και το χειρότερο όλων είναι ότι τα περισσότερα από τα παλιά αυτοκίνητα που κυκλοφορούν στους δρόμους μας είναι και κακοσυντηρημένα. Ο απόλυτος κίνδυνος δηλαδή για όλους όσοι κυκλοφορούν στον δρόμο.
Το φαινόμενο του… χρεπιού το βιώσαμε έντονα στις αυξημένες καλοκαιρινές θερμοκρασίες. Αυτοκίνητα ταλαιπωρημένα, με εκατοντάδες χιλιόμετρα πάνω τους, τα οποία ζορίζονταν να αντεπεξέλθουν στις απαιτήσεις των οδηγών τους, ακινητοποιούνταν στους δρόμους, προκαλώντας το αναμενόμενο κυκλοφοριακό χάος αλλά έντονο εκνευρισμό. Και αυτό είναι το πιο ανώδυνο.
Το χειρότερο είναι ότι καθημερινά πια γίνονται ατυχήματα από παλιά αυτοκίνητα που δεν έχουν τεχνολογικά τη δυνατότητα να συμπεριφερθούν σωστά στις απαιτήσεις ενός σύγχρονου δρόμου. Τέτοιους δρόμους έχει πλέον η Ελλάδα -και κυρίως το Λεκανοπέδιο. Δρόμοι ασφαλείς που σε προκαλούν για μεγαλύτερες ταχύτητες. Ωστόσο, το παλιό αυτοκίνητο που έχουμε στα χέρια μας θα αντιδράσει σωστά τη δύσκολη στιγμή;
Οπως και να το κάνουμε, όσο κι αν δεν μας αρέσει αυτό, τα αυτοκίνητα έχουν ημερομηνία λήξης. Και όσο νωρίτερα το καταλάβουμε αυτό για το δικό μας παλιό αυτοκίνητο, τόσο θα γλιτώσουμε χρήμα, ενώ -το σημαντικότερο- θα θέτουμε και σε μικρότερο κίνδυνο τον εαυτό μας, τους συνεπιβάτες μας, αλλά και τους γύρω μας...
Παράλληλα, τα βλακώδη τεκμήρια των προηγούμενων κυβερνήσεων διατηρούνται και από τη σημερινή, έστω και αν έχουν πέσει οι μισθοί σχεδόν στο 25%...
Τι κι αν έχουν στα χέρια τους οι ιθύνοντες του υπουργείου Οικονομικών αποτελέσματα αλλά και έρευνες που αποδεικνύουν ότι τα τεκμήρια δεν φέρουν κανένα όφελος για τα ταμεία του κράτους; Και μόνο η σκέψη των αριστερών κυβερνώντων της χώρας μας ότι πιθανή κατάργησή τους μπορεί να θεωρηθεί από κάποιους ανίδεους ως παροχή στους έχοντες (σιγά τους έχοντες) τους πιάνει ιδεοληπτική τρικυμία...
Τα τελευταία χρόνια, μεταξύ άλλων, έχει παρατηρηθεί και το φαινόμενο πολλοί να αντικαθιστούν το νεότερης τεχνολογίας 2λιτρο αυτοκίνητο που έχουν χρησιμοποιώντας το παλιό του μπαμπά ή του παππού το οποίο δεν έχει τεκμήριο. Η παλαιότητα του στόλου των αυτοκινήτων στη χώρα μας πλησιάζει πλέον τα 13 χρόνια, όταν ο αντίστοιχα στην Ευρώπη είναι τα 6,5 χρόνια. Και το χειρότερο όλων είναι ότι τα περισσότερα από τα παλιά αυτοκίνητα που κυκλοφορούν στους δρόμους μας είναι και κακοσυντηρημένα. Ο απόλυτος κίνδυνος δηλαδή για όλους όσοι κυκλοφορούν στον δρόμο.
Το φαινόμενο του… χρεπιού το βιώσαμε έντονα στις αυξημένες καλοκαιρινές θερμοκρασίες. Αυτοκίνητα ταλαιπωρημένα, με εκατοντάδες χιλιόμετρα πάνω τους, τα οποία ζορίζονταν να αντεπεξέλθουν στις απαιτήσεις των οδηγών τους, ακινητοποιούνταν στους δρόμους, προκαλώντας το αναμενόμενο κυκλοφοριακό χάος αλλά έντονο εκνευρισμό. Και αυτό είναι το πιο ανώδυνο.
Το χειρότερο είναι ότι καθημερινά πια γίνονται ατυχήματα από παλιά αυτοκίνητα που δεν έχουν τεχνολογικά τη δυνατότητα να συμπεριφερθούν σωστά στις απαιτήσεις ενός σύγχρονου δρόμου. Τέτοιους δρόμους έχει πλέον η Ελλάδα -και κυρίως το Λεκανοπέδιο. Δρόμοι ασφαλείς που σε προκαλούν για μεγαλύτερες ταχύτητες. Ωστόσο, το παλιό αυτοκίνητο που έχουμε στα χέρια μας θα αντιδράσει σωστά τη δύσκολη στιγμή;
Οπως και να το κάνουμε, όσο κι αν δεν μας αρέσει αυτό, τα αυτοκίνητα έχουν ημερομηνία λήξης. Και όσο νωρίτερα το καταλάβουμε αυτό για το δικό μας παλιό αυτοκίνητο, τόσο θα γλιτώσουμε χρήμα, ενώ -το σημαντικότερο- θα θέτουμε και σε μικρότερο κίνδυνο τον εαυτό μας, τους συνεπιβάτες μας, αλλά και τους γύρω μας...
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα