Γιατί οι εφοπλιστές δεν πουλάνε τα υπερήλικα πλοία τους για παλιοσίδερα

Γιατί οι εφοπλιστές δεν πουλάνε τα υπερήλικα πλοία τους για παλιοσίδερα

Πουλήθηκαν μόλις 11 container vessels και 59 φορτηγά - Ρεκόρ πωλήσεων λόγω χαμηλών ναύλων, για δεξαμενόπλοια, με ποσοστό αύξησης 242% - Τι ρόλο παίζουν τα υψηλά κέρδη από τις ναυλαγορές

palia_ploia_sell_xr
Οι αγορές διάλυσης πλοίων το 2021 χαρακτηρίστηκαν από τους ίδιους παράγοντες που επηρεάζουν τη ναυτιλία στο σύνολό της.

Έκρηξη στις τιμές και τις αξίες των φορτηγών – Bulker, ανάπτυξη ρεκόρ στον τομέα των Containership και μια στατική αγορά Tanker. Αυτά τα στοιχεία συνδυάστηκαν με την ραγδαία αύξηση της τιμής του σκραπ-χάλυβα για να δημιουργήσουν μια ισχυρή αγορά διαλύσεων για τα δεξαμενόπλοια και μεγάλες μειώσεις στις πωλήσεις στα διαλυτήρια φορτηγών και πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων.

Οι αναλυτές εκτιμούν ότι η τιμή του χάλυβα θα διορθώσει το 2022 και σε συνδυασμό με τη συνεχιζόμενη χαμηλή ναυλαγορά στα δεξαμενόπλοια και την μείωση της ναυλαγοράς και τον φορτηγών θα μπορούσαν να σημαίνουν ένα καλύτερο έτος για τις διαλύσεις σε αυτούς τους τομείς.

Αντίθετα, οι αγορές εμπορευματοκιβωτίων και φυσικού αερίου φαίνονται να παραμείνουν ισχυρές και δεν μπορεί να παρατηρηθεί πραγματική αύξηση πώλησης πλοίων στα διαλυτήρια μέχρι το 2023.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ: https://www.newmoney.gr
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Δείτε Επίσης