MEDIASTROM: 50 χρόνια MEDIASTROM.... και το ταξίδι συνεχίζεται!

MEDIASTROM: 50 χρόνια MEDIASTROM.... και το ταξίδι συνεχίζεται!
Με μία μεγαλοπρεπή και, ταυτόχρονα, συγκινητική εκδήλωση, παρουσία των ιδρυτών, στελεχών, συνεργατών και φίλων, η MEDIASTROM, νούμερο 1 εταιρεία στρωμάτων και προϊόντων ύπνου στην Ελλάδα,γιόρτασε τα 50 χρόνια της, το Σάββατο 3 Μαρτίου, στο Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος.
 
Η επετειακή βραδιά επεφύλαξε πολλές και συγκινητικές εκπλήξεις για τους παρευρισκόμενους, με κορυφαία την παρουσία του Έλληνα Ολυμπιονίκη, Νίκου Κακλαμανάκη, ο οποίος σε μία συγκινητική ομιλία, μοιράστηκε με το κοινό τα όνειρα και τις αξίες που αποτέλεσαν την δική του κινητήριο δύναμη για την κατάκτηση της πρωτιάς, αξίες κοινές με αυτές της MediaStrom. Η κορύφωση της βραδιάς ήρθε τη στιγμή που ο Νίκος Κακλαμανάκης κάλεσε επί σκηνής τους ιδρυτές της εταιρείας για να τους απονείμει αναμνηστικό μετάλλιο σε μια ένδειξη ευγνωμοσύνης, εκ μέρους της νέας γενιάς της MediaStrom. 

Το ταξίδι των 50 χρόνων MediaStrom ξεκίνησε από ένα όνειρο των δημιουργών της, το 1967, όταν τόλμησαν να οραματιστούν προϊόντα ύπνου που θα βελτίωναν την ποιότητα ζωής των ανθρώπων που θα τα εμπιστεύονταν. Με γνώμονα τις αξίες της και με σταθερή επένδυση στην καινοτομία, η MediaStrom εξελίχθηκε στο χρόνο και κέρδισε την εμπιστοσύνη των καταναλωτών, κατακτώντας την κορυφαία θέση του κλάδου στρωματοποιίας στην Ελλάδα, Παράλληλα, με διαρκή έρευνα και πρωτοπορία, «επαγρυπνεί» για να προσφέρει αδιαπραγμάτευτης ποιότητας προϊόντα, καθοδηγώντας τις εξελίξεις του κλάδου στην Ελλάδα και το εξωτερικό.

Η αφετηρία για το ταξίδι της MediaStromήταν το όνειρο και το πάθος. Όλα ξεκίνησαν όταν οι δημιουργοί της είχαν ένα όραμα και με ζήλο και συνέπεια έβαλαν στόχο να το κατακτήσουν. Μία αφετηρία κοινή για κάθε αγώνα, όπως υπογράμμισε στην ομιλία του, ο Ολυμπιονίκης Νίκος Κακλαμανάκης.

«Η ιστορία της MediaStrom μου θυμίζει το δικό μου αγώνα. 50 ετών πια…  ένα πράγμα γνωρίζω με σιγουριά. Όλα τα μεγάλα επιτεύγματα ξεκινούν με τον ίδιο τρόπο. Το όνειρο είναι η πρώτη πόρτα. Το πάθος και η θέληση είναι το κλειδί που θα την ξεκλειδώσει. Και η επιμονή είναι η ενέργεια που θα το πραγματοποιήσει. Έτσι και η MediaStrom κατέκτησε την κορυφή. Και με ομαδική δουλειά και πνεύμα… ολυμπιακό παραμένει ψηλά προσφέροντας στον κόσμο κάτι πολύ σημαντικό, το μέσο για να κάνουμε όνειρα», ανέφερε –μεταξύ άλλων- στην ομιλία του ο Νίκος Κακλαμανάκης.

Με αφορμή την επετειακή εκδήλωση για τον εορτασμό των 50 χρόνων, Γιώργος Ι. Νιάρχος, Αναπληρωτής Γενικός Διευθυντής της MediaStrom, δήλωσε:«Η σημερινή μέρα είναι μία μεγάλη γιορτή για εμάς στην MediaStrom. Γιορτάζουμε τα 50 μας χρόνια, από τότε που ξεκινήσαμε με ένα όνειρο από ένα ημιυπόγειο στο Μεταξουργείο μέχρι σήμερα, που σταθεροί στις αξίες μας και με προσήλωση στην καινοτομία, έχουμε κατακτήσει την κορυφή. Με πάθος, τόλμη, κορυφαία ποιότητα και πρωτοπορίασυνεχίζουμε δυναμικά με την υπόσχεση τa 50 χρόνια MediaStromνα είναι μόνο η αρχή και το ταξίδι να είναι εξίσου συναρπαστικό στην συνέχεια που ακολουθεί».

Κατά την διάρκεια της εκδήλωσης, οι προσκεκλημένοι είχαν την ευκαιρία να κάνουν μία σύντομη αναδρομή στο παρελθόν, παρακολουθώντας τις πιο χαρακτηριστικές στιγμές από την πορεία της MediaStrom στο χρόνο, μέσα από ένα video, που κατάφερε να συγκινήσει και να θυμίσει τα μεγαλύτερα επιτεύγματα της εταιρείας. Παράλληλα, η σημασία της καινοτομίας για την εταιρία προβλήθηκε μέσα από ένα video, που ανέδειξε τις αξίες του «πρωτοπόρου» με στόχο να αποτελέσει έμπνευση για όλους. 

50 χρόνια MediaStromκαι το ταξίδι συνεχίζεται!


Σχετικά με τη MediaStrom

Η MediaStrom είναι η No1 στρωμάτων και προϊόντων ύπνου και ξεκίνησε το 1967, με όραμα να προσφέρει προϊόντα ύπνου που θα βελτίωναν την ποιότητα ζωής των καταναλωτών. Με μια σειρά από καινοτομίες, όπως το πρώτο ορθοπεδικό στρώμα στην Ελλάδα, θέτει διαρκώς νέα δεδομένα στον κλάδο του ύπνου. Εδώ και 50 χρόνια, βασισμένη στη διαρκή έρευνα και εξέλιξη, η MediaStrom οδηγεί τις εξελίξεις στην Ελλάδα και το εξωτερικό με τη δημιουργία καινοτόμων στρωμάτων και προϊόντων ύπνου, με απαράμιλλης ποιότητας υλικά ενώ περισσότεροι από 3.000.000 άνθρωποι απολαμβάνουν καθημερινά υψηλή ποιότητα ύπνου. Δημιουργεί νέα πρωτοποριακά προϊόντα ανώτερης ποιότητας και μοντέρνας σχεδίασης και αισθητικής με στόχο να ικανοποιεί ακόμα καλύτερα τις διαρκώς αυξανόμενες ανάγκες της σύγχρονης εποχής. Με ένα από τα κορυφαία εργοστάσια παραγωγής στρωμάτων σε παγκόσμιο επίπεδο, με δίκτυο 115 καταστημάτων στην Ελλάδα, το οποίο συνεχώς αναπτύσσεται, με ηλεκτρονικό κατάστημα και πάντα με την υποστήριξη εξειδικευμένων συμβούλων προϊόντων ύπνου, η MediaStrom βρίσκεται δίπλα σε κάθε καταναλωτή με μια γκάμα προϊόντων που ικανοποιεί κάθε ανάγκη. Παράλληλα, μέσω του πολυκαναλικού συστήματος διάθεσης των προϊόντων της, έχει τη δυνατότητα να εξυπηρετεί και τις ανάγκες επαγγελματιών, ξενοδοχείων και εξαγωγών. Πρόκειται για μια 100% Ελληνική εταιρεία που συνδυάζει σήμερα τον ενθουσιασμό και το μεράκι των πρώτων χρόνων, με την εμπειρία και τη «σοφία» των 50 επιτυχημένων ετών.


ΣΧΟΛΙΑ

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης

opap_pao_advertorial_arthro

Ο ΟΠΑΠ και o Παναθηναϊκός Aθλητικός Όμιλος ανακοίνωσαν, την Τρίτη, 13 Νοεμβρίου 2018, την έναρξη της χορηγικής τους συνεργασίας. Ο ΟΠΑΠ υποστηρίζει τις προσπάθειες των τμημάτων του ιστορικού συλλόγου, ο οποίος εφέτος συμπληρώνει 110 χρόνια από την ίδρυσή του και έχει ήδη κατακτήσει 1.500 ομαδικούς τίτλους.

yrygygyw

Πραγματοποιήθηκε την Παρασκευή 9 Νοεμβρίου 2018 στην Κοπεγχάγη η συνεδρίαση του Δ.Σ. της IPC (International Post Corporation), με τη συμμετοχή των ΕΛΤΑ που εκπροσωπήθηκαν από τον Διευθύνοντα Σύμβουλό τους κ. Ηλία Αθανασίου. Στο Δ.Σ. της IPC συμμετέχουν επίσης Διευθύνοντες Σύμβουλοι αντίστοιχων εταιρειών από χώρες όπως η Γερμανία(Deutsche Post-DHL), Ολλανδία (NL Post), Γαλλία (La Poste), Σουηδία & Δανία (Nord Post), Νέα Ζηλανδία κ.α.

aquav_arthroo1

Η Aqua Vista Hotels συμμετείχε στο τέταρτο και άκρως επιτυχημένο Sales Seminar για επαγγελματίες του Τουρισμού που πραγματοποιήθηκε την Τρίτη 20 Οκτωβρίου 2018 στη Ρόδο. Με κύριο θέμα την αύξηση των εσόδων και των κρατήσεων, εφαρμόζοντας ποικίλες νέες προσεγγίσεις και στρατηγικές, το σεμινάριο προσέλκυσε πλήθος συμμετεχόντων από διάφορους τομείς του κλάδου της φιλοξενίας.

lazarou_master_class_arthro

Ένα μοναδικό Μasterclass για ψάρια και θαλασσινά με τον Λευτέρη Λαζάρου πραγματοποιήθηκε για πρώτη φορά στο Βαρούλκο. Ο σεφ άνοιξε την κουζίνα του και μοιράστηκε τη γνώση του για τα ψάρια και τη θαλασσινή κουζίνα και έδωσε μαγειρικά tips για αγαπημένα του πιάτα.

public_black_friday_arthro

Το Public, η εταιρεία που έφερε πρώτη τo Black Friday στην Ελλάδα, φέτος σε προσκαλεί να πάρεις τον έλεγχο.

bosch_analytics_arthro

Μια νέα υπηρεσία που αλλάζει τα δεδομένα στην λειτουργία των καταστημάτων λιανικής πώλησης, παρέχοντας πολύτιμες πληροφορίες σχετικά με την επισκεψιμότητα τους.