Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκε το 5ο Mobile Marketing Event by Warply
Στο 20% η επένδυση στο Programmatic στην Ελλάδα για το 2016
Κατά τη διάρκεια της ημερίδας, οι ομιλητές ανέπτυξαν το θέμα του Programmatic Advertisingαπό διαφορετικές οπτικές, κάνοντας επισκόπηση του status quo σε Ελλάδα και εξωτερικό και παρουσιάζοντας όλες τις νέες τάσεις στη διαφήμιση. Από αυτές, τοmobileξεχωρίζει ως το κανάλι επικοινωνίας με τις περισσότερες δυνατότητες στόχευσης και διασύνδεσης του ηλεκτρονικού κόσμου με το φυσικό κατάστημα, αλλά και το μέσο με τα καλύτερα αποτελέσματα αποδοτικότητας διαφήμισης, σύμφωνα με τις μετρήσεις που παρουσιάστηκαν.
Όπως αναφέρθηκε κατά τη διάρκεια της ημερίδας, το συνολικό ύψος επένδυσης στο Programmatic Advertising φέτος θα είναι στο 20% της διαφημιστικής δαπάνης, καθώς οι μεγάλοι διαφημιζόμενοι επενδύουν δυναμικά στο κανάλι του Programmaticκαιτου mobile, το οποίο - κατά το τελευταίο εξάμηνο – έχει ποσοστό επισκεψιμότητας σε sitesκαι appsπου ξεπερνούν το 60% , ενώ και το m-commerce παρουσιάζει μεγάλη άνοδο και στην Ελλάδα, κυρίως σε υπηρεσίες εστίασης και μεταφορών / εισιτηρίων.
Το“5ο Mobile Marketing Event by Warply”ήταν η πέμπτη εκπαιδευτική ημερίδα που διοργανώνει η Warply, στο πλαίσιο «εκπαίδευσης» του κοινού πάνω στις νέεςτεχνολογίες στο χώρο της διαφήμισης και του retail/commerce, με βασικό κανάλι τοmobile. Οι ημερίδες είναι δωρεάν και απευθύνονται σε στελέχη επιχειρήσεων, διαφημιστές και developers.
Σχετικά με την Warply
Η Warply είναι η κορυφαία, ελληνική εταιρεία υψηλής τεχνολογίας, με εξειδίκευση στο MobileMarketing και CRM και βραβευμένη ως η πιο “InnovativeMobileCompany” για το 2015. Δραστηριοποιείται στην Ελλάδα και στο εξωτερικό, παρέχοντας μέσω της μοναδικής πλατφόρμας “WarplyEngage 2.0” υπηρεσίες διαφήμισης, CRM και πληρωμών σε συσκευές κινητών.
Στη Warplyανήκει και το “Warply Ad Network”,το μεγαλύτερο premium διαφημιστικό δίκτυο στην Ελλάδασε MobileAds, που περιλαμβάνει την πλειοψηφία των μεγαλύτερων δημοσιογραφικών οργανισμών στην Ελλάδα και την Κύπρο, με πάνω από 80 mobileapps και mobilesites και με τεράστιο αναγνωστικό κοινό. Στο “Warply Ad Network“περιλαμβάνονται ανάμεσα σε άλλους: Αθηνόραμα, ANT1, Αττικές Εκδόσεις, Δημοσιογραφικός Όμιλος Λαμπράκη, CNN Greece, D.P.G. DigitalMedia, OliveMedia, Πρώτο Θέμα, ΣΚΑΙ,TheTOC, κα.
Μπορείτε να ενημερώνεστε για τα νέα της Warplyστο blog και στους λογαριασμούς της Warply σε Twitter και Facebook.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr